اشتراک گذاری

دستگاه بسته بندی پیلوپک

دستگاه بسته بندی قند حبه

VN-32217
سرعت: 3000 در ساعت
حداقل عرض هر بسته: 0 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

100,000,000 - 400,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

100,000,000 - 400,000,000

تماس با تامین کننده
پیروز پک
پیروز پک
تولید کننده / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 30 الی 35 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بسته بندی قند حبه

دستگاه بسته بندی قند حبه در گذشته تنها به دستگاه های بسته بندی ختم می شد که بسته بندی قند را در درون کیسه‌هایی با وزن‌های متنوع بسته بندی می‌نمود. قند یک محصول استراتژیک که از چغندر و نیشکر تولید می‌شود و در خانه‌های تولید قند وشکر پس از گذراندن فرآیندهای تولید به اشکال مختلف تولید می‌گردد. که یکی از نمونه های آن حبه در اشکال مکعبی می‌باشد.اما این روزها شاهد نوع جدیدی از بسته بندی قند حبه ای می‌باشیم که به صورت تک عددی با دستگاه بسته بندی قند حبه تکی بسته بندی می‌شود.این نوع قندها انتخابی مناسب برای هتل‌ها، هواپیماها و مراسم‌ها می‌باشد.

بروزترین دستگاه بسته بندی قند حبه

دستگاه بسته بندی قند حبه پیلوپک قادر است تا بسته بندی قند را به صورت تک عددی و چند تایی بسته بندی نماید. این نوع از بسته بندی کمک می نماید تا مشتریان شما در تمامی مراسمات,هتل ها,شرکت ها، هواپیما و…. با رعایت نکات بهداشتی قادر به استفاده از قند حبه باشند.

اگر قصد خرید و فروش دستگاه های بسته بندی شکر را دارید می توانید خودتان و به صورت آنلاین این کار را انجام دهید. امروزه ارزش این دستگاه به دلیل حضور واسطه ها در بازار حضوری افزایش یافته است و به همین دلیل بسیاری از افراد برای ارتباط مستقیم با فروشندگان اصلی بدون اینترنت اقدام به خرید می کنند. کل جهان. Bascool یک پلت فرم و متخصص قابل اعتماد در این صنعت است که در دو نسخه اینترنتی و نرم افزاری عرضه شده است و به افراد کمک می کند تا مستقیماً با تامین کنندگان کلیدی ارتباط برقرار کرده و دستگاه های قند و شکر فله را خریداری کنند. می توانید این کار را ابتدا با ثبت نام در وب سایت باسکول انجام دهید.

از طرفی قند را می‌توان از خیس شدن، فساد و آسیب دیدن نیز حفظ نمود.در صنایع بسته بندی پیروز پایور سپاهان دستگاه های بسته بندی افقی را در مدل های متنوع از جمله , دستگاه بسته بندی مدل آنجل , اسکار, دلفین و کلاسیک که هرکدام دارای سیستم های متنوعی می‌باشند به بازار ارائه نموده‌ایم.این دستگاه های بسته بندی به راحتی و بسیار شکیل می توانند قند حبه را برای شما با سرعتی بالغ بر 200 بسته در دقیقه بسته بندی نمایند.از اصلی ترین مزایای دستگاه بسته بندی قند حبه ساخته شده توسط ما قدرت بسته بندی قند توسط این دستگاه بسته بندی بدون هیچ ضایعات محصول و سلفون می باشد.

خرید دستگاه بسته بندی قند

یکی از نکات مهمی که در خرید دستگاه قند باید به آن توجه کرد، خواص فیزیکی آن است. این دستگاه در بدنه فلزی و غیرفلزی در بازار موجود است و به دلیل کیفیت بالای نوع فلزی بازار آن بسیار داغ است. برخی از این دستگاه ها همراه با تاریخ تولد به فروش می رسند که باعث سرعت بخشیدن به فرآیند تولید می شود و در نتیجه تعداد دستگاه های شکر و شکر خریداری شده نیز افزایش می یابد. هنگام خرید و فروش ماشین آلات پردازش شکر, سرعت و دقت دستگاه از جمله موارد دیگر در نظر گرفته می شود. سرعت و دقت دستگاه نیز ارزش خرید را دارد. 

این دستگاه همچنین مورد کاربرد جهت:

  • دستگاه بسته بندی شکلات و شیرینی
  • دستگاه بسته بندی سوهان
  • دستگاه بسته بندی خرما
  • دستگاه بسته بندی مسقطی
  • دستگاه بسته بندی نبات

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • سرعت
    3000 در ساعت
  • طول هر بسته
    0 میلی متر
  • حداقل عرض هر بسته
    0 میلی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز