اشتراک گذاری

بستنی ساز قیفی

دستگاه بستنی ساز تک فاز نیکنام مدل دلارام بیتزر

VN-32743
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

245,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

245,000,000

تماس با تامین کننده
البرز سرمایش
البرز سرمایش
تولید کننده / عضویت از 10 ماه پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بستنی ساز تک فاز نیکنام مدل دلارام بیتزر

 

ویژگی‌های فنی بستنی ساز دلارام تکفاز بیتزر

بستنی ساز نیکنام مدل دلارام تکفاز بیتزر ساخت کشور ایران بوده و توسط برند نیکنام تولید می‌شود. برند نیکنام از معتبرترین برندهای تولیدکننده دستگاه بستنی است که هم برای کشور ایران و هم برای سایر کشورهای خاورمیانه اقدام به تولید دستگاه بستنی ساز می‌کند. قیمت بستنی ساز به ویژگی‌های فنی این دستگاه بستگی زیادی دارد.

این دستگاه می‌تواند بستنی دور رنگ و تک رنگ قیفی تولید کرده و با ابعاد 80*63*146 سانتی‌متر طراحی و ساخته است. ابعاد این دستگاه برای قرار گیری در کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، بستنی فروشی‌ها و تمام مکان‌هایی که اقدام به توزیع بستنی باکیفیت می‌کنند، مناسب خواهد بود. وزن دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام262 کیلوگرم بوده و دارای 2 مخزن 15 کیلوگرمی برای نگهداری مایع بستنی است.

بافت بستنی تولید شده توسط دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام تک فاز بیتزر یکنواخت بوده و بسیار باکیفیت است. این نوع بستنی ساز در دو مدل تولید شده و یکی از مدل‌ها با نام هرمتیک و دیگری با نام بیترز شناخته می‌شود. تفاوت این دو مدل به دلیل کمپرسور استفاده شده در دستگاه‌ها بوده و این مدل دارای کمپرسور بیترز است. قیمت بستنی ساز دلارام تکفاز بیتزر به دلیل برخورداری از موتور بیترز بالاتر از مدل هرمتیک خواهد بود. قدرت موتور این دستگاه 1.5 اسب بخار است.

بستنی ساز نیکنام مدل دلارام تکفاز بیتزر می‌تواند در هر ساعت 330 عدد بستنی قیفی 75 گرمی با قوام بالا تولید کرده و به همین سبب دارای بازدهی فوق العاده است و در مکان‌های شلوغ پاسخگوی نیاز مشتریان خواهد بود.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید دستگاه بستنی ساز تک فاز نیکنام مدل دلارام بیتزر باید مورد توجه قرار گیرد، ضمانت و گارانتی محصول است. زیرا در خرید محصولات صنعتی ما به دنبال صرف هزینه برای کسب سود و بهره‌وری بالا هستیم و این دستگاه‌ها نیز باید بتوانند در زمان طولانی فعالیت کرده و دچار مشکل نشوند. گارانتی این دستگاه یک ساله است.

این دستگاه دارای کندانسور هوایی بوده و دارای توان و قدرت بالایی است. بستنی ساز نیکنام مدل دلارام تک فاز بیتزر دارای قابلیت مصرف انرژی بهینه بوده، پس نباید نگران مصرف انرژی زیاد دستگاه باشید.

ویژگی‌های ظاهری دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام تک فاز بیتزر

بستنی ساز نیکنام مدل دلارام تک فاز بیتزر دارای ظاهری زیبا و جذاب برای جذب مشتریان بوده و با برخورداری از تصاویر مختلفی از بستنی‌های گوناگون مخاطبان را به سمت خود می‌کشاند. در زیر شیرهای این دستگاه و روی بدنه یک فرورفتگی در نظر گرفته شده که کمک می‌کند قیف را به خوبی بتوان در زیر شیر دستگاه کنترل کرد. جنس پاروی همزن این دستگاه از نوع ترمو پلاستیک و جنس بدنه از نوع استنلس استیل است. استنلس استیل، استیلی ضد زنگ بوده که در برابر حرارت و برودت مقاومت بالایی داد.

مشخصات کلی

نام محصول
دستگاه بستنی قیفی نیکنام
مدل
دلارام تک فاز بیتزر
میزان تولید در ساعت (قیف 75g)
350 عدد
نوع کمپرسور
پیستونی
قدرت کمپرسور (HP)
1/5 اسب
کمپرسور نگهدارنده (HP)
1/8 اسب
موتور همزن (HP)
3
جنس پاروی همزن
ترمو پلاستیک
مبرد کمپرسور سیلندر
R22
مبرد کمپرسور مخزن
R134 A
سیستم کنترل
الکترونیکی
تغذیه کننده سیلندر
سوپاپ قطره ای
نوع بستنی
دو رنگ قیفی
ظرفیت مخزن (kg)
15 15
کندانسور
هوایی
برق تغذیه
~-220V-50HZ
وزن خالص (kg)
262
عرض (cm)
63
طول (cm)
80
ارتفاع (cm)
146
ارتفاع با تاج درب (cm)
170
جنس بدنه
استنلس استیل
کشور سازنده
ایران
نوع برق مصرفی
تک فاز
مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز