اشتراک گذاری

دستگاه تقطیر، عرق گیری و گلاب گیری

شیلنگ سیلیکونی مخصوص تقطیر

VN-33317
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 متر
حداقل سفارش: 5 متر
تماس با تامین کننده
سیلیکون پارس
سیلیکون پارس
تولید کننده / عضویت از 8 ماه پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات شیلنگ سیلیکونی مخصوص تقطیر

 ‌‌سیلیکونی از رایج ترین ابزار قابل استفاده در صنایع است که بدلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، به یک محصول پرطرفدار و کاربردی تبدیل شده است. این شیلنگ ها به واسطه انعطاف پذیری بالا مصارف بی شماری را در خود جای داده اند. شیلنگ سیلیکونی، به دلیل سیلیکون موجود محصولی است که در برابر رطوبت، مواد شیمیایی، گرما، سرما و تشعشعات UV مقاومت بالایی دارد. این محصول بیشتر در صنایع پزشکی و بهداشتی به کار برده می شود.
 
کاربرد شیلنگ سیلیکونی
شیلنگ سیلیکونی کاربرد های فراوانی دارند. این محصول قابل استفاده در صنایع و تجهیزات پزشکی، و صنایع غذایی دارویی است که بیشترین کاربرد در این دو مورد است. از دیگر کاربردهای این محصول می توان به جا به جایی انواع سیالات، صنعت خودروسازی، ماشین آلات و کوره های صنعتی، صنعت دامداری و کشاورزی و مانند اینها اشاره نمود.
 
ویژگی شیلنگ سیلیکونی
شیلنگ سیلیکونی دارای ویژگی های بی شماری است که می توان در عصر هیدرولیک به برخی از آنها اشاره نمود.
 
توان حرارتی بالا
شیلنگ در برابر تغییرات دمایی از مقاومت مطلوبی برخوردار بوده و از ایجائ میکروب و قارچ در داخل سیستم جلوگیری می نماید. این نوع شیلنگ انتخابی مناسب برای مصارف در فشار پایین است.
 
عایق بودن محصول
این محصول به عنوان عایقی محکم در برابر جریان الکتریسیته شناخته می شود. این محصول در برابر شعله و حریق نیز بسیار خوب عملمی کند و عایقی قوی برای مصارف متعدد به شمار می رود.
 
مقاومت بالا
شیلنگ های سیلیکونی نسوز در برابر پارگی، وردگی، فرسایش و ترکیدگی از دوام و مقاومت مطلوبی برخوردار بوده و در برابر اشعه ناوراء بنفش یا همان UV نیز بسیار مقاوم است. این محصول در برابر مواد اسیدی شیمیایی نیز محکم عمل می کند.
 
انعطاف پذیری
به دلیل ساختار جالبی که دارند بسیار نرم و انعطاف‌پذیر بوده و به هیچ عنوان دچار فرسودگی و سایش نخواهند شد. این محصول به دلیل خمش بالایی که دارد در بسیاری از مکان ها که قابل دسترس نیستند قابل استفاده است.
 
شیلنگ سیلیکونی را از کجا خریداری کنیم؟
شما می توانید شیلنگ سیلیکونی را از مجموعه ما با بالاترین کیفیت و مرغوب ترین جنس خریداری نمایید. این مجموعه شیلنگ سیلیکونی خود را با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب به شما مشتریان ارائه می نماید. ما به عنوان مجموعه ای تخصصی در زمینه فروش انواع شیلنگ ها، سعی کرده ایم این محصول را در کنار سایر محصولاتی چون شیلنگ فشار قوی و شیلنگ سند بلاست به فروش برسانیم.
مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز