اشتراک گذاری

اجاق گاز صنعتی

اجاق 4 شعله فردار

VN-35121
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

18,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

18,000,000

تماس با تامین کننده
استیل زرین
استیل زرین
تولید کننده / عضویت از 3 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات اجاق 4 شعله فردار

بررسی اجاق گاز چهار شعله فردار

اجاق گاز چهار شعله فردار چیست؟ما در این مقاله قصد داریم به معرفی اجاق چهار شعله فردار صنعتی بپردازیم. اصلی ترین و کاربردی ترین وسیله که در آشپزخانه ها وجود دارد، اجاق گاز می باشد.  در آشپزخانه های صنعتی مانند آشپزخانه های رستوران ها، دانشگاه ها، ادارات، بیمارستان ها و … از اجاق گاز صنعتی 4 شعله استفاده می شود. اجاق گازهای صنعتی مانند اجاق گازهایی که در منازل وجود دارند حرارت تولید می کند و باعث پخت غذا می شوند. اما این دو نوع اجاق گاز تفاوت های زیادی با هم دارند. اجاق گازهای صنعتی بزرگ تر هستند و به دلیل سنگین بودن ظروف آشپزخانه های صنعتی، از مواد اولیه مستحکم با مقاومت بالا تولید می شوند. همچنین حرارت ایجاد شده توسط آن ها، به مراتب بسیار بیش تر از مدل خانگی این محصولات می باشد. زیبایی و ظرافت ظاهری مدل های اجاق گازهای خانگی بیش تر  است، اما اجاق گازهای صنعتی دارای انواع بیش تر با کاربردهای مختلف و متنوعی می باشند. یکی از این نوع مدل ها اجاق چهار شعله فردار صنعتی می باشد.

نام دیگر اجاق چهار شعله فردار صنعتی گاز گریل دار هم می باشد

ویژگی های اجاق چهار شعله فردار صنعتی

اجاق چهار شعله فردار صنعتی، یکی از اجاق های صنعتی در سایز بزرگ می باشد، در نتیجه برای تهیه غذاهای مختلف به مقدار زیاد بسیار مناسب است. باید در نظر داشته باشید که سایز  اجاق گاز صنعتی 4 شعله بزرگ تر از سایر اجاق ها می باشد و فضای بیش تری اشغال می کند. در نتیجه آشپزخانه مورد نظر شما، باید فضای کافی و مناسب برای استفاده از آن را داشته باشد. یکی از مزایای اجاق های چهار شعله فردار صنعتی، فر تعبیه شده در آن می باشد. به این ترتیب می توانید در کنار پخت غذاهایی مانند برنج و خورشت، سوپ و …، همزمان لازانیا، پیتزا، ته چین و … نیز آماده کنید. بنابراین به انجام کارهای مربوطه سرعت می بخشید و حجم زیادی غذا در مدت زمان کم تر تولید خواهید کرد. از طرف دیگر وجود فر همراه با اجاق صنعتی، باعث صرفه جویی در استفاده از فضا نیز می شود و فضای کم تری در آشپزخانه اشغال خواهد شد.

 

اجاق چهار شعله فردار صنعتی

قیمت این نوع اجاق چهار شعله فردار صنعتی به موارد مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت این نوع اجاق گازها، جنس اجزا مختلف آن ها می باشد. هر چه جنس استفاده شده باکیفیت تر باشد، اجاق گاز صنعتی، دوام و طول عمر بیش تری خواهد داشت.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز