اشتراک گذاری

برش سنگ

معرق سنگ و سرامیک

VN-4466
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
تماس با تامین کننده
آریاترسیم
آریاترسیم
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات معرق سنگ و سرامیک

طراحی و تولید انواع معرق سنگ و سرامیک بصورت مدالیون ( دایره و بیضی) , فریم (قاب) , بوردر(حاشیه) و اشکال مرکب انجام می شود .
معرق سنگ و سرامیک جهت لابی ساختمانهای لاکچری , مجتمع تجاری , تالارها و رستورانها , کف کابین آسانسور و پاگرد پله و دور ستون ها در طرح های بسیار زیبا و ابعاد مختلف با تکنولوژی برش واترجت انجام می پذیرد .معرق سنگ یا سرامیک در واقع بریدن قطعات طرح ها و نقش و نگارهای انتخاب شده بر روی سنگ یا سرامیک زمینه و سپس برش همان قطعات در سنگ یا سرامیک های رنگی و سپس کنار هم چیدن و چسباندن قطعات کنار هم می باشد .معرق سنگ یا سرامیک در واقع بریدن قطعات طرح ها و نقش و نگارهای انتخاب شده بر روی سنگ یا سرامیک زمینه و سپس برش همان قطعات در سنگ یا سرامیک های رنگی و سپس کنار هم چیدن و چسباندن قطعات کنار هم می باشد .
مراحل کار به این صورت است که :
ابتدا طرح مورد نظر در نرم افزارهای طراحی از جمله اتوکد طراحی میشود , سپس با استفاده از نرم افزارهای برش تبدیل به کدهای برش در دستگاههای CNC یا واترجت میگردد .
در مرحله بعد قطعات این طرح ها بر روی سنگ یا سرامیک های زمینه برش داده شده و سپس همون قطعات دوباره در متریالهای رنگی بسته به طرح و نوع رنگ بندی طرح برش داده میشود . در مرحله بعدی این قطعات کنار هم چیده شده و چسبانده میشود که اینمرحله را اصطلاحاً مرحله مونتاژ مینامند .
از معرق سنگ یا سرامیک برای تزئینات داخلی مانند کف لابی ساختمانهای لوکس و لاکچری ، ورودی ها، راهروها، کف سالن پذیرایی و اتاق ها و همچنین انواع سطوح مانند صفحه میز , کابین کف آسانسور , دور ستونها , پاگرد پله ها , استخر و نیز در مجتمع های تجاری ,تالار و رستورانهای لوکس استفاده می‌شود. شما می توانید این هنر زیبا و منحصر بفرد را در اکثر هتل ها نیز مشاهده کنید.
سنگ‌های رایجی که برای این کار استفاده می شوند سنگ چینى، مرمریت‌هاى سبز و صورتى، تراورتن‌هاى قرمز و زرد و قهوه‌اى و کرم استخوانى و سفید، گرانیت و مرمرهاى او نپکس سبز و سفید و نارنجى است. ترکیب سنگ دهبید با امپرادور دارک و لایت یکی از متداولترین ترکیب ها می باشد که با اقبال عمومی بیشتری همراه است .
هنر معرق بر روی انواع سرامیک نیز انجام میپذیرد . سرامیک به دلیل تنوع رنگ و طرح و هم چنین باصرفه تر بودن توانسته است جایگاه ویژه ای در معرق کاری پیدا کند.
لازم به ذکر است که برای معرق سرامیک به دلیل عدم امکان ساب زدن باید از جنس سرامیک هایی که تاب و دوئیدگی ندارند یا کمتر دارند اسفاده گردد تا کار با کیفت و یکدستی ارائه گردد .

 

از معرق سنگ یا سرامیک برای برای تئینات داخلی مانند کف لابی ساختمان های لوکس ،ورودی ها ، راهرو ها و غیره استفاده میشود

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز