اشتراک گذاری

چسب 123

چسب 123 سنا باند ـ 400 میلی لیتر

VN-5175
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 کارتن

17,700

حداقل سفارش: 1 کارتن

17,700

تماس با تامین کننده
بازرگانی چسب غرب
بازرگانی چسب غرب
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات چسب 123 سنا باند ـ 400 میلی لیتر

چسب 123 سنا باند(چسب فوری sana bond) یک چسب فوری دو جزیی می باشد، و از دو قسمت قطره (یک چسب سیانو اکریلیتی) و اسپری فعال کننده (ACTIVATOR) تشکیل شده است.

کاربرد : 

هنگامی که وقت کمی دارید و به کیفیت بالایی نیاز دارید چسب 123 سنا باند میتواند انتخاب مناسبی باشد. چسب فوری سنا باند تقریبا یک چسب همه کاره می باشد، که می توانید برای تمام نیازهای موجود در صنایع مختلف از جمله صنعت ساخت و ساز و صنعت مبلمان از آن استفاده کنید. سنگ،چوب، لاستیک، پلاستیک، چرم، چوب پنبه و اکثر مواد فلزی.سطوح مختلف مانند MDF، کائوچو ، پلاستیک و لاستیک و ... از موارد کاربرد چسب 123 سنا باند است.

طریقه مصرف :

بعد از چکاندن چند قطره از چسب 123 به سطوح مورد نظر از اسپری فعال کننده آن برای محکم شدن هرچه سریعتر دو قطعه استفاده می شود. به طوری که قطعات را به مدت 13 ثانیه بی حرکت نگه می داریم و همانطور که از نام این چسب پیداست بعد از گذشت زمان اندکی (5 تا12ثانیه) محل مورد نظر چسبیده و محکم می گردد. باید دقت شود که سطوح مورد نظر کاملا خشک و عاری از هرگونه آلودگی باشد.

توصیه های ایمنی :

چسب فوری سنا باند را تا هنگام مصرف در بسته بندی اولیه خود نگهداری کنید. جهت جلوگیری از خشک شدن چسب درون ظرف پس از استفاده درب آن را ببندید. چسب های 123 به سرعت به پوست می چسبند و می توانند آسیب جدی به چشم وارد کنند؛ هنگام استفاده از این نوع محصولات از تجهیزات حفاظت فردی (ماسک، عینک و دستکش) استفاده نمایید. از قرار دادن چسب 123 SanaBond در معرض نورهای شدید یا تابش مستقیم آفتاب خودداری نمایید. اسپری فعال کننده چسب 123 سنا باند قابل اشتعال می باشد، از قرار دادن آن در کنار منابع گرمایی جداً خودداری نمایید.
چسب 123

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز