اشتراک گذاری

جدول زن وت پرس

دستگاه وت پرس جدول زن و کفپوش

VN-6709
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
تماس با تامین کننده
سبلان تبریز
سبلان تبریز
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه وت پرس جدول زن و کفپوش

دستگاه وت پرس بهترین روش تولید جدول از بتن خیس توسط سیستم وکیوم به منظور تخلیه سریع آب و بدون خطا از محصول تولید شده، بوده و جدول های تولیدی توسط وت پرس، مقاوم و دارای عمر طولانی می باشند. این دستگاه قابلیت تولید جدول و کف پوش با ابعاد حداقل 400*400*50 و حداکثر 500*1000 میلیمتر به صورت فول اتوماتیک و دستی را دارا می باشد. وت پرس شرکت سبلان تبریز در دو حالته تک ایستگاهه و سه ایستگاهه در حال تولید و بهره برداری می باشد.
تولید قطعات بتنی به روش خیس متراکم شامل : 1.دستگاه مادر وت پرس: شاسی دستگاه از فولاد یکچارچه بافته شده است تا بتواند فشار 1000 تن را به راحتی تحمل نماید.دارای قدرت پرس بالای 700 تن می باشد و سیستم پاورپک هیدرولیکی آن بصورت بلوکی می باشد که بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه هیدرولیک ساخته میشود. قابلیت تولید دو عدد جدول 50*50 سانتی را بصورت همزمان دارا می باشد. جنس قالب های این دستگاه از فولاد آلیاژی هاردوکس ضد سایش انتخاب شده است . کلاف های قالب از ورق یک پارچه بدون جوشکاری انتخاب شده است. برای اولین بار در دنیا این دستگاه مجهز به تکنولوژی فیلتر پارچه ای و کاغذی است. 2 .ربات قطعه بردار دستگاه وت پرس: قطعه پرس شده ،توسط ربات هوشمند برداشته شده و کار ربات انتقال تولید از ایستگاه دستگاه مادر بر روی کانوایر است که تولید را 90 درجه چرخش داده و به خاطر سهولت جا بجایی و اشغال کمتر فضا از حالت خوابیده به ایستاده تبدیل می نماید. 3.کانوایر خروجی دستگاه وت پرس : کانوایر تعداد 7 عدد جدول با ابعاد ماکزیمم 100*50 سانتی متر و یا 14 عدد جدول 50*50 سانتی متر را چیدمان و در روی یک پالت فلزی به صورت فول اتوماتیک هدایت مینماید .
جدیدترین و به روزترین تکنولوژی روز دنیا در تولید جداول و کفپوش به روش بتن خیس، دستگاه وت پرس wet press دستگاه وت پرس آخرین تکنولوژی در زمینه تولید جداول و کفپوش هاى بتنی است که مجتمع کارخانجات سبلان تبریز تکنولوژی آن را از انحصار کشور هاى انگلیس و آلمان خارج کرده است. 



 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز