اشتراک گذاری

تجهیزات شهربازی

ماشین برقی بدون پیست شهربازی

VN-6829
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات ماشین برقی بدون پیست شهربازی

ماشین برقی بدون پیست یکی از ضروری ترین لوازم شهربازی است.


رفتن به شهربازی یکی از زیباترین قسمت های زندگی در شهر و روزهای آخر هفته و گذران تعطیلات است.
روزی که با خانواده برنامه ریزی می کنید و برای تفریح و گردش به شهر بازی می روید و از آن لذت می برید، یکی از فراموش نشدنی ترین روزهای زندگی شما می شود.
اما آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که شما هم می توانید با سرمایه اندک و خریداری نمودن تجهیزات مناسب، اقدام به راه اندازی یک شهربازی نمایید؟ بله. این موضوع حقیقت دارد.
شما می توانید با راه اندازی یک شهر بازی حرفه ای، هم به نشاط و شادابی مردم جامعه کمک کنید و هم خودتان به یک شغل سودآور برسید. اما اگر قصد راه اندازی شهربازی را دارید باید به این موضوع دقت کنید که یکی از مهم ترین قسمت های کار شما تهیه دستگاه ها و لوازم مورد نیاز است و یکی از مهم ترین این وسایل ماشین برقی است.

همانگونه که می دانید کودکان به ماشین برقی علاقه ی بسیار زیادی دارند و هر زمان که به شهربازی می روند، مطمئناً یکی از اصلی ترین انتخاب های آن ها سوار شدن به ماشین برقی است.
شاید این موضوع به این دلیل است که انسان ها به صورت کلی از رانندگی لذت می برند و یک کودک با سوار شدن به انواع ماشین های برقی، می تواند این تصویر را در ذهن خود به وجود آورد که در آینده با ماشین خود در خیابان و جاده مشغول رانندگی است و به همین دلیل است که سوار شدن به ماشین برقی برای کودکان هیجان خاصی به همراه دارد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز