اشتراک گذاری

پودر نوشیدنی گرم

پاد قهوه سبز

VN-7361
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 10 عدد
حداقل سفارش: 10 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پاد قهوه سبز

 قهوه سبز دارای خواصی مانند چربی سوزی قوی، کاهش اشتهای موثر، سریع الاثر بودن، کاهش وزن باور نکردنی، انرژی دهنده در طول روز و بدون اثرات منفی و… می باشد.
پاد قهوه سبز شبیه به چای کیسه‌ای است که حاوی قهوه آسیاب شده و آماده شده برای تهیه اسپرسو می‌باشد که داخل بسته یا فیلتری کاغذی مهر و موم شده است.
انواع مختلفی از پاد قهوه وجود دارد که نسبت به اسپرسوسازها و دستگاه‌های دیگر متفاوت هستند. پدهای نرم، سخت و… امروزه داخل بازار به وفور یافت می‌شوند.
برای سهولت در عمل تهیه قهوه از پادها استفاده می‌شود. با استفاده از پاد دیگر نیازی به آسیاب، تمپ و اندازه گیری قهوه نیست و باعث می‌شود کار بسیار تمیز و سریع انجام شود. استفاده از دستگاه‌های مخصوص پاد قهوه برای خانه، هتل و دفاتر بسیار مناسب است. برندهای متفاوتی از پد قهوه در بازار موجود است که به تولید قهوه‌ای با رایحه فراوان معروف هستند.
پدهای نرم برای تهیه قهوه‌ای بدون اعمال فشار تولید شده‌اند و معمولا اندازه‌ای حدود 55 میلی‌متر دارند و حاوی 8.5 تا 12 گرم پودر قهوه می‌باشند.
محصول پاد قهوه سبز از جمله پادهای نرم بوده و به دلیل کیفیت عالی و منحصر به فرد بودن، علاوه بر فواید بسیار زیادی که دارد، تاثیرات لاغری فراوانی بر شما می گذارد.
پاد قهوه سبز



 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز