اشتراک گذاری

استرچ صنعتی

فیلم استرچ

Stretch Film
VN-7572
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 تن

13,290

حداقل سفارش: 1 تن

13,290

تماس با تامین کننده
پوشان پلاستیک
پوشان پلاستیک
تولید کننده / عضویت از 4 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات فیلم استرچ

استرچ های دور پالتی گزینه ی بسیار مناسبی برای ایمنی و محافظت پالت ها و اشکال مختلف بسته بندی بوده که محصولاتی از قبیل نوشابه، آب معدنی، پروفیل، لوله و اتصالات ، تیشو، کاغذ، کارتن و… را می توان با آن به صورت دستی، نیمه اتومات و اتومات بسته بندی نمود.

استرچ پالتی (سلفون پالت) همچنین دارای این قابلیت ویژه بوده که محصولاتی را که به سختی می توان آنها را بسته بندی نمود ، به راحتی و در شرایطی که در محافظت بالایی قرار دارند در کنار یکدیگر قرار گیرند.
استرچ پالتی (سلفون پالت) پوشان پلاستیک، برای بسته بندی و ایمن سازی محصولات شما به هنگام قرار گیری در انبار و یا ارسال به محل مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که به هنگام قرار گیری محصولات در انبار و یا به هنگام حمل بار، از آن در برابر گرد و خاک، ریزش احتمالی و آسیب به محصول محافظت می نماید که به جهت انبارش متمایز می توان از استرچ رنگی نیز استفاده نمود.

فیلم استرچ پوشان پلاستیک در برابر پارگی و آسیب دیدگی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و گزینه بسیار مناسبی برای استفاده به هنگام برودت هوا نیز می باشد.

استرچ صنعتی در ضخامت های ۱۰ الی ۴۵ میکرون و با عرض نهایی ۱۵۰۰ میلیمتر و با بالاترین میزان استحکام و کشش توسط کارخانه پوشان پلاستیک در حال تولید می باشد. شایان ذکر است که این سلفون های پالتی از چسبندگی مناسب و استاندارد برخوردار بوده و بدون اختلاف ضخامت در سطح فیلم تولید می گردد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز