اشتراک گذاری

جی پی اس و ردیاب

جی پی اس استونکس S10A

VN-9053
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

145,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

145,000,000

تماس با تامین کننده
جامع سوان
جامع سوان
تولید کننده / عضویت از 2 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جی پی اس استونکس S10A

گیرنده GNSS استونکس مدل S10A در واقع نسخه ارتقا یافته از گیرنده GNSS مدل S10 استونکس می باشد که با بهره گیری از امکانات و ویژگی های جدید، کارایی و توانایی های بالقوه نقشه برداری با استفاده از گیرنده های GNSS را به میزان بسیار زیادی افزایش خواهد داد.
با استفاده از فناوری پیشرفته aRTK و همچنین سرویس تصحیحاتی Atlas®، این گیرنده در محیط های دشوار و پر از موانع گوناگون به راحتی قابل به کارگیری است. سرویس Atlas® با استفاده از ارتباطات بین ماهواره ای از نوع L-band و یا به وسیله اینترنت، می تواند دقت تعیین موقعیتی در حدود سانتیمتر را تأمین نماید.
S10A می تواند به صورت خودکار بهترین ترکیب ممکن از سیگنال های GNSS و همچنین امکان دریافت تصحیحات آنی Atlas® در زمان مخدوش بودن و یا در دسترس نبودن سیگنال های ماهواره ها را برگزیند.
برخی از ویژگی ها و مشخصات فنی این گیرنده پیشرفته و کارآمد به شرح زیراست :
پشتیبانی همه جانبه سیستم های ناوبری
استونکس S10A با برخورداری از تراشه بسیار پیشرفته 394 کاناله، تمام سیگنال های سیستم های ناوبری موجود (GPS، Glonass، Beidou و Galileo) را دریافت می نماید. هیچ نیازی به صرف هزینه بیشتر نمی باشد !
انواع روش های ارتباطی
گیرنده S10A به همه قابلیت های ارتباطی مهم جهت اتصال سریع و پایدار به کنترلر و یا رایانه مجهز می باشد (Bluetooth  و Wi-Fi)
برخورداری از امکان WebUI control به کنترلر، رایانه همراه، گوشی و یا تبلت های دارای Wi-Fi این امکان را می دهد که با استفاده از Wi-Fi، گیرنده را جهت برداشت آماده سازی نموده، فایل های داخل حافظه گیرنده را مدیریت کرده، تنظیمات آن را کنترل و همچنین داده ها را دانلود نمود.
حسگر تیلت (شیب)
با وجود این حسگر، می توان نقاط مورد نظر را با دادن شیب تا 30 درجه نیز برداشت نمود. تصحیح کننده شیب (کمپانساتور) نصب شده در دستگاه، موقعیت واقعی نقطه مورد نظر را با توجه به مقدار زاویه انحراف از قائم و همچنین جهت ژالن حاوی گیرنده، محاسبه و تصحیح می نماید.
تراز الکترونیکی
با داشتن تراز الکترونیکی، نیازی به نگه داشتن دقیق و کاملا قائم بر روی نقطه مورد نظر نیست !
به این ترتیب سرعت انجام کار، تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.
باتری هوشمند
به همراه گیرنده استونکس S10A دو عدد باتری هوشمند با ظرفیت بالا نیز ارائه می شود. میزان نیروی باقی مانده باتری ها را می توان هم از روی کنترلر مشاهده نمود و هم با یک فشار مختصر بر روی دکمه موجود بر روی بدنه باتری، از روی تعداد لامپ های LED روشن شده، مقدار نیروی باتری را به راحتی تشخیص داد.
بدنه محکم و بسیار مقاوم با استاندارد IP67
این گیرنده با طراحی شکیل و به کارگیری آلیاژی قدرتمند، استاندارد مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP67 را دریافت نموده است. همچنین بدنه ای مقاوم در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع (تا 2 متر بر روی سطح بتنی !) برای آن در نظر گرفته شده است.
با این گیرنده می توانید با خیال راحت در هر محیط و با هر شرایط آب و هوایی کار نمایید !

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز