اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 30 سانت

VN-10603
4.6 (از 7 نظر)
عرض دوخت: 1.3 سانتی متر
توان: 1200 وات
توان دوخت: 300 وات
جنس بدنه: آهن
زمان دوخت: 2 ثانیه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,580,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,580,000

تماس با تامین کننده
صنعتگران
صنعتگران
وارد کننده / عضویت از 4 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 30 سانت

کاربرد و کارایی
 
کاربرد دستگاه دوخت پدالی 30 سانت، دوخت و بسته بندی پاکت‌ ها و کیسه‌ هایی از جنس فویل ‌های آلومینومی، سلفون، لمینت، ترسبافون، پلی اتیلن و پلی استر و متالایز است و قابلیت زدن انواع دوخت ساده، چند خط، شطرنجی را در بهترین کیفیت روی بسته ‌بندی‌ های شما دارد. با استفاده از این دستگاه  دوخت پدالی پرسرعت و قدرتمند می توانید کار برش و دوخت زدن پلاستیک های نازک یا انواع نایلون بسته‌ بندی محصولات مختلفی اعم از انواع خشکبار، آجیل، حبوبات، بیسکویت، چیپس، ماکارونی و مواد پودری مانند پودر شکلات، قهوه و چای، ادویه‌ جات و ... را با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن انجام بدهید. دستگاه دوخت مذکور قابلیت دوخت کیسه‌های حاوی مواد مایع یا بسته بندی سموم یا مواد پتروشیمی را هم دارد.
حداکثر سایز قابل دوخت این دستگاه دوخت پدالی، 30 سانتی متر و عرض دوخت آن هم 3/1 میلی متر است. حداکثر ضخامت قابل دوخت آن نیز 8/2 ملی متر است. این دستگاه سرعت بالا و استهلاک پایینی دارد و می توانید از آن به صورت تمام وقت برای بسته بندی مستحکم و پلمپ شده محصولات در تیراژ کار بالا استفاده کنید. درواقع این دستگاه دوخت پدالی پلمپ کامل درب پاکت‌ های پلاستیکی محصولات خود و عرضه بهتر آنها را در صنایع و مشاغل کوچک و متوسط برای شما ممکن می کند و یک کارایی عالی و بهینه برای بسته بندی انواع محصولاتی که نیازمند نمایش از داخل بسته هستند دارد.
 
ماهیت دستگاه
 
کار دوخت یا پرس و بسته ‌بندی محصولات مختلف توسط دستگاه دوخت پدالی 30 سانت، به کمک یک پدال که در زیر پای اپراتور دستگاه قرار داده شده صورت می گیرد. اوپراتور کافی ست تا پاکت محصول را بین دو فک حرارتی با روکش تفلون قرار بدهد و پدال آن را با نیروی پا بر روی دو لبه بسته‌ بندی فشار بدهد تا درب بسته توسط پرس های حرارتی دوخته و مستحکم شود. البته ابتدا باید دستگاه را چند دقیقه روشن بگذارد تا گرم شود. این دستگاه به دو نوع دیمیر تنظیم حرارت معمولی و دیجیتالی مجهز است که به اوپراتور امکان می دهد تا دمای المنت دستگاه را با توجه به جنس و ضخامت پاکت مورد استفاده برای بسته ‌بندی محصول خود تنظیم کند و نتیجه کار بهتری بگیرد. برق مصرفی این دستگاه دوخت ساخت ایران تکفاز با ولتاژ 220 شهری و توان 1200 وات است و با توان دوخت 300*4 وات کار می کند. زمان دوخت دستگاه نیز تنها 2 ثانیه است.
 
ویژگی کالا
 
بدنه دستگاه دوخت پدالی 30 سانت از آهن باو رنگ بدنه هم الکترواستاتیک ضد زنگ ساخته شده است. این دستگاه دوخت پدالی از باکیفیت ترین متریال موجود در بازار برای بسته بندی استفاده می کند و به همین دلیل یک گزینه عالی و متناسب با استانداردهای بهداشتی برای بسته‌ بندی مواد غذایی محسوب می شود. این دستگاه همچنین دارای یک میز نگه دارنده با قابلیت تنظیم ارتفاع هم هست تا اوپراتور در حین کار راحت تر باشد و سرعت و دقت او هم بالاتر برود. ولوم تنظیم حرارت دستگاه هم امکان دوخت زدن انواع کیسه‌ های پلاستیکی برای بسته بندی مواد پودری، جامد یا مایع را فراهم می کند. اندازه استاندارد و جمع ‌و جور دستگاه نیز به شما امکان می دهد تا در کمترین فضاهای ممکن نیز از آن برای انجام کارهای مربوط به دوخت و برش بسته‌ بندی ها استفاده کنید. 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • عرض دوخت
    1.3 سانتی متر
  • توان
    1200 وات
  • توان دوخت
    300 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    آهن
  • زمان دوخت
    2 ثانیه
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    0.2 میلی متر
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • میز نگهدارنده
    دارد
  • ولوم تنظیم حرارت
    دارد
نظرات خریداران 3 نظر
نظرات خریداران
یاسین زارعی / 14 مهر 1400 12:30
بسته بندیش خيلي خوب نبود يعني فقط يه كارتن كه روي قسمت دوختش كشيده بودن و بقيه جاهاش با تسمه بسته شده بود
محسن صباغ / 23 مرداد 1400 09:59
خوبه اما اگه دفترچه راهنما می داشت عالی می شد چون طریقه تنظیم درجه گرما اصلا مشخص نیست
سیدکمال موسوی / 4 بهمن 1399 05:55
ناراضی از نحوه ارسال کالا
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
احمدی / 7 اسفند 1399
با سلام دستگاه پدالی چدنی و غیر چدنی چه تفاوتی باهم دارند؟
پاسخ
ویترین نت / 14 آذر 1400 14:08

سلام.از لحاظ جنس بدنه متفاوت هست

علی حضرتی / 18 دی 1399
سلام..این ماشین دوخت ریلی که عرض دوختش ۱۳mm هست..ساخت کدام کشور و کدام کارخانه یا کارگاه هست؟؟گارانتی و خدمات پس از فروشش به کجا مربوط است؟؟
پاسخ
ویترین نت / 27 آبان 1400 10:10

سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.


021-91001170

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز