اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 40 سانتی متری دو فک

VN-22837
طول دوخت: 40 سانتی متر
توان: 450 وات
جنس بدنه: آلومینیوم
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 2 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 40 سانتی متری دو فک

دستگاه های دوخت انواع مختلفی دارند که یکی از مدل های آن دستگاه دوخت پدالی 40 سانتی متری دو فک می باشد. با کمک دو فک بالا و پایین این دستگاه می توان بسته های بزرگ تر و با ضخامت بیشتر را دوخت زده و بسته بندی کرد. از این نوع دستگاه دوخت بیشتر به منظور دوخت و بسته بندی بسته های پلاستیکی با ضخامت بالا و بسته بندی هایی که وزن بالایی دارند، استفاده می شود. همچنین به منظور بسته بندی و دوخت کیسه های چهار لایه نیز می توان از این دستگاه دوخت که با کمک پدال و توسط فشار پا کار می کند، استفاده کرد.

دستگاه دوخت پدالی 40 سانتی متری دو فک

همانطور که از نام این دستگاه دوخت مشخص است، طول دوخت در این دستگاه برابر با 40 سانتی متر می باشد که عمل دوخت توسط دو فک صورت می گیرد. با کمک این دستگاه دوخت پدالی می توان بسته هایی تا 2 میلیمتر ضخامت را دوخت زد. توان موتور در این دستگاه دوخت برابر با 450 وات می باشد و جنس بدنه آن از آلومینیوم است. عمل دوخت را با کمک پرس حرارتی انجام می دهد. کار با این دستگاه بسیار ساده خواهد بود.

مشخصات دستگاه دوخت دو فک 40 سانتی

دستگاه دوخت پدالی 40 سانتی متری دو فک با استفاده از برق تک فاز کار می کند که این می تواند یکی از مزایای این دستگاه باشد زیرا قطعا نیازی به تامین برق های 3 فاز و یا حتی برق صنعتی برای کارکرد این دستگاه نخواهید داشت.. ولتاژ برق مورد نیاز به منظور کا با این دستگاه دوخت برابر با 220 ولت می باشد. جنس آلومینیومی بدنه این دستگاه باعث بالا رفتن کیفیت ساخت آن شده و همچنین رنگ الکترواستاتیک مورد استفاده در ساخت آن باعث شده تا کمترین آسیب و خش به آن وارد شود.

دستگاه دوخت پدالی 40 سانتی متری دو فک

توان این دستگاه 450 وات می باشد. این دستگاه وزن متوسطی دارد. وزن ان 7.5 کیلوگرم می باشد که با قرار گرفتن بر روی پایه و کار با کمک پدال، کار را بسیار ساده کرده است. باید این نکته را در نظر داشته باشید که نمی توان ضخامت بیشتر از 2 میلیمتر را با این دستگاه دوخت زد.

کارکرد دستگاه دوخت 40 سانتی پدالی

به منظور کار با دستگاه دوخت پدالی 40 سانتی متری دو فک باید پدال را با کمک نیروی پا فشار داد. اول بسته و بخش مورد نظر را میان دو فک دستگاه قرار داده و سپس با فشار پا بر روی پدال، فک بالایی را به سمت فک پایین آورده و با کمک المنت حرارتی تعبیه شده و فشار وارده به بخش مورد نظر، دوخت و عملیات پرس انجام می گیرد.

این دستگاه دارای سیستم حرارتی بوده و توسط آن کار دوخت را انجام می دهد. در صورتی که کارگاه و یا کارخانه تولیدی کوچکی دارید، می توانید دستگاه دوخت پدالی 40 سانتی متری دو فک را تهیه و کار دوخت و بسته بندی را با آن انجام دهید.

از این دستگاه دوخت به منظور بسته بندی بسته های بزرگ تر و با ضخامت بیشتر استفاده می شود. سرعت در این دستگاه بر اساس سرعت عملکرد اپراتور تعیین می شود و باید به این نکته در حین کار توجه داشته باشید که باید پس از چند ساعت کار مداوم، در حدود 2 ساعت به دستگاه استراحت دهید. این کار باعث بیشتر شدن عمر دستگاه خواهد شد زیرا فشار وارد بر دستگاه کم می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • طول دوخت
    40 سانتی متر
  • توان
    450 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    2 میلی متر
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    7.5 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز