اشتراک گذاری

دستگاه سلفون کش

دستگاه سلفون کش دستی مدل KW-450

VN-16937
5 (از 3 نظر)
وزن: 8 کیلو گرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سلفون کش دستی مدل KW-450

کاربرد و کارایی

دستگاه سلفون کش دستی مدل KW-۴۵۰، یکی از دستگاه های پر کاربرد بسته بندی در خانه ، کارگاه ها و کارخانجات است که برای سلفون کشی روی بسته بندی محصولات و مواد غذایی مختلف گوشتی، سبزیجات، حبوبات، ماهی، میوه و قارچ یا بسته بندی انواع  کیک و درسر یا شیرینی در قنادی ها و بسته بندی سالاد و مواد غذایی در رستوران ها و فست فودها استفاده می شود. درواقع این دستگاه قابلیت نصب رول های سلفونی با عرض ها و ضخامت های مختلف را دارد و می تواند برای استفاده در سالن های قارچ ، قنادی ها و رستوران ها یا سوپرمارکت ها به کار گرفته شود. می توانید روی این دستگاه رول سلفون تا عرض  ۴۵ سانتی متر هم نصب کنید.
دستگاه سلفون کش دستی مذکور دارای تیغه برش یا کاتر و صفحه تفلون حرارتی است و دیمر تنظیم حرارت برش و قطع هم دارد. ماکزیمم میزان حرارت قابل تحمل دستگاه هم ۱۶۰ درجه سانتی گراد است. این دستگاه استرچ کش دستی همچنین مجهز به یک LED برای نمایش فعال یا غیر فعال بودن کاتر است که امنیت اوپراتور را حیت کار با دستگاه تضمین می کند و میزان بازدهی دستگاه را هم بالا می‌ برد. 

ماهیت دستگاه

این دستگاه استرچ کش توانی معادل ۳۰۰ وات دارد و برق مصرفی آن هم برق تکفاز شهری است. سلفون کش دستی مدل KW-۴۵۰ برای سلفون کشی و چسباندن فیلم های مخصوص روی بسته بندی انواع محصولات دارای دو غلتک و یک قطعه استیل ضد زنگ است که این امکان را می دهد فیلم در هنگام بسته بندی از زیر محصول عبور داده شود و آن را بسته بندی کند. نحوع عملکرد  سیستم الکتریکی دستگاه نیز به این صورت است که صفحه الکتریکی حرارتی آن به طور مداوم داغ می شود و یک سیم برنده یا کاتر با ولتاژ پایین قبل از اینکه فیلم روی قسمت پایینی سینی بر روی صفحه داغ دوخته شود، آن را برش می دهد. سیستم کاتر دستگاه امکان خاموش و یا روش کردن حرارت را دارد و ب همین دلیل می تواند در پروسه سلفون کشی قبل از اینکه سلفون روی سینی تفلون بر روی صفحه داغ دوخته شود، آن را برش بدهد.

ویژگی کالا

جنس بدنه دستگاه سلفون کش دستی مدل KW-۴۵۰، ورقه های تمام استیل ضد زنگ با ضخامت ۶/۰ میلی متر است که برای استفاده در محیط هایی که رطوبت بالایی دارند هم استاندارد و مناسب خواهد بود و باعث طول عمر و ماندگاری دستگاه می شود. ابعاد تقریبی دستگاه مذکور ۶۱ در ۴۱ در ۱۲ سانتی متر است و ۸ کیلوگرم هم وزن دارد و به عنوان یک دستگاه سلفن کش رومیزی به راحتی می توانید آن را جابه جا و با خود حمل کنید. سایز جمع و جور این دستگاه به شما اجازه می دهد که آن را در محیط های کارگاهی و فروشگاهی با متراژ پایین هم جانمایی کرده و در کمترین فضاها هم یک کسب و کار بسته بندی راه اندازی کنید. این دستگاه دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا است و ۵ سال و ۶ ماه هم خدمات پس از فروش دارد.

دستگاه سلفون کش دارای دو غلتک برای چسباندن سلفون و یک قطعه استیل ضد زنگ است که این امکان را میدهد سلفون در هنگام بسته از زیر محصول عبور کرده و آن را بسته بندی کند. سیستم الکتریکی این دستگاه به این صورت است که صفحه الکتیریکی آن به طور مداوم داغ میشود و دارای سیم برنده با ولتاژ پایین است که قبل از اینکه سلفون روی قسمت پایینی سینی بر روی صفحه داغ دوخته شود،آن را برش میدهد .دمای صفحه داغ این دستگاه نیز قابل تنظیم می‌باشد ، سلفون ها در عرض های متفاوتی وجود دارند تا برای بسته بندی یا همان سلفون کشی محصولات مختلف از قبیل محصولات گوشتی ،سبزیجات ، ماهی ، میوه و… مورد استفاده قرار بگیرند.
قابلیت های دستگاه سلفون کش 
- نصب رول های سلفونی با عرض ها و ضخامت های مختلف
- بدنه استیل ضد زنگ
- مناسب برای بسته بندی سالاد ، شیرینی و…
- مناسب برای قنادی ها ، رستوران ها ، کارگاه ها و …
- قابلیت تنظیم حرارت برش و قطع
- قابلیت نصب رول سلفون تا عرض ۴۰ سانتی متر
- وزن ۸ کیلوگرم
- تکفاز ۲۲۰ ولت
 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • توان
    300 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    8 کیلو گرم
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
شهریارحسینی / 20 آبان 1400 06:42
دکمه برقش ذوب شد غلطکای داخلش ایراد داره
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز