اشتراک گذاری

کانتر گرم

کانتر گرم طول 190 با 5 لگن

VN-17471
ابعاد: 190*80*90 سانتی متر
جنس بدنه: استیل
کاربرد دستگاه: رستورانی , بیمارستانی
لگن: دارد
جنس داخل بدنه: فولاد گالوانیزه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

18,400,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

18,400,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کانتر گرم طول 190 با 5 لگن

کاربرد و کارایی

کانتر گرم رومیزی 190 با 5 لگن، یکی از تجهیزات نگهداری غذا در آشپزخانه صنعتی و هتل‌ هاست که قابلیت گرم نگه داشتن انواع غذا اعم از برنجی و سوپ و ماکارونی یا کباب و ... را دارد. درواقع کاربرد اصلی این دستگاه گرم نگه داشتن انواع غذا تا زمان سرو برای مشتری در رستوران ها و کترینگ ها و  خطوط سلف هتل ها و تالارهاست. تاپینگ گرم پنج لگنه مذکور به ۵ عدد لگن بنماری ۱/۱ از جنس استیل خش دار ضد زنگ مجهز است که نگهداری بسیارعالی و گرم ماندن در مدت طولانی انواع غذا در حجم قابل قبولی را تضمین می کند البته می توانید بر اساس تعداد و حجم ظروف غذا تعداد و سایز لگن های دستگاه را تغییر دهید و مثلا به جای یک عدد لگن ۱/۱ از دو عدد لگن ۱/۲ استفاده کنید.
قسمت رویه غذا در این کانتر رومیزی دارای رف شیشه ایی و پیشخوان استیل است و در قسمت جلوی آن نیز یک ریل طراحی شده که برای قرار دادن سینی و ظرف استفاده می شود. این دستگاه همچنین دارای یک کابینت در قسمت زیرین که برای انبار کردن لوازم و وسایل به کار می رود. این دستگاه کانتر گرم رومیزی  دارای ترموستات جهت کنترل خودکار دمای مورد نیاز است و به یک عایق از جنس پشم شیشه به ضخامت ۵ سانتی متر هم مجهز است تا هم مانع هدررفت گرما و یخ کردن غذاهای درون ظروف شود و هم میزان مصرف بهینه انرژی را تضمین کند. پایه های فلزی ثابت و قابل ریگلاژ با قابلیت تنظیم ارتفاع دستگاه نیز، امنیت و راحتی کاری فوق العاده ای به آن داه است.



 

ماهیت دستگاه

این کانتر گرم ۵ لگن بسته به خواست و نیاز مشتری در دو مدل گازی و برقی ساخته می شود. کانتر گرم رومیزی مذکور دارای یك وان تمام استیل است كه با آب پر می شود. این آب به وسیله گرمای المنت و شعله گاز گرم شده تا بخار آب ایجاد شده توسط آن باعث گرم شدن لگن های بن ماری و گرم نگه داشتن ظروف غذای درون آنها شود. درواقع سیستم گرمایشی تاپینگ این دستگاه به این صورت است که آب گرم شده در زیر بنماری ها باعث گرم و تازه ماندن انواع غذای داخل آنها می شود. 

این کانتر گرم رومیزی دارای دو شیر ورودی و خروجی برای پر و تخلیه آب وان است و  قابلیت اتصال به آب شهری را هم دارد. یک شیر تخلیه آب گرم هم برای زمانی که نیاز به تخلیه آب لگن خواهید داشت روی آن تعبیه شده است. یک سیستم تنظیم خودکار سطح آب با استفاده از یک شناور نیز میزان مصرف بهینه آب توسط این دستگاه را کنترل می کند.


 

ویژگی کالا

این تاپینگ گرم پنج لگنه دو جداره است ، جداره بیرونی آن تمام استیل و جداره داخلی اش هم گالوانیزه است. درواقعداخل کانتر از ورق فولاد گالوانیزه نسوز ساخته شده و بدنه آن هم از جنس استیل است. جنس لگن دستگاه نیز ورق استیل ۳۰۴ خش دار و ضد زنگ نگیر است. کاربرد این کانتر رستورانی و بیمارستانی است و قسمت پایین آن حکم یک گرمخانه کابینتی یا گرمخانه خشک را دارد که برای نگهداری مواد غذایی در داخل ظروف مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد دستگاه نیز 90 در 80 در 190 سانتی متر است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    190*80*90 سانتی متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • کاربرد دستگاه
    رستورانی , بیمارستانی
  • لگن
    دارد
  • تعداد لگن
    5 عدد
  • جنس لگن
    استیل خش دار
  • عایق
    دارد
  • جنس عایق
    پشم شیشه
  • جنس داخل بدنه
    فولاد گالوانیزه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز