اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن 15 سینی برقی مدل AS25

VN-19595
3 (از 1 نظر)
ظرفیت دستگاه: 25-35 کیلوگرم در هر پارت
توان: 1500 وات
سوخت مصرفی: برق
جنس بدنه: دوجداره گالوانیزه
تعداد سینی: 15 سینی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن 15 سینی برقی مدل AS25

کاربرد و کارایی

دستگاه میوه خشک کن 15 سینی برقی مدل AS25، یکی از تجهیرات درکاربرد فرآوری صنایع غذایی در مشاغل خانگی است که امکان خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه و صیفی‌جات ازجمله سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک و انواع جوانه را به شما می دهد. این دستگاه همچنین می تواند در کارگاه ها و خط تولید لواشک انواع میوه اعم از آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه هم استفاده شود یا در رستوران ها برای خشک کردن گوجه، کدو حلوایی، پیاز و سیر و تهیه غذاهای مختلف به کار گرفته شود.

این دستگاه 15 عدد سینی žپوشش پلیمری سینی ومقاوم در زنگ زدگی ودمای بالا در ابعاد 40 در 60 سانتی متر دارد که ظرفیت تولیدی در حجم 25 تا 35 کیلوگرم در هر پارت را برای شما فراهم می‌ کنند. سرعت عمل قابل قبول این محصول در خشک کردن مواد ورودی به آن باعث شده تا در مدت زمان کمی، حجم بالایی محصول خروجی با کیفیت را به شما تحویل بدهد. بنابراین یک گزینه ایده آل برای راه اندازی خط تولید چیپس میوه و سبزی خشک و یا استفاده در مغازه یا کارگاه های متوسط و همچنین در سوله های صنعتی متوسط خواهد بود.

وجود سیستم دقیق سیرکوله هوای گرم،  سیستم دقیق تنظیم دما و رطوبت و سیستم  گرادیان حرارتی نیز تضمین می کند که توزیع حرارت در کل محفظه خشک کن به صورت کاملا یکنواخت صورت بگیرد.  المنت قدرتمند تعبیه شده روی دستگاه نیز رطوبت میوه‌ ها و سبزی ها را به صورت کامل می گیرد اما تازگی و تردی آنها را حفظ می کند. به طور خلاصه میوه و سبزی خشک ‌شده توسط این دستگاه بسیار باکیفیت و بدون تغییر رنگ یا حتی یک درصد کاهش از میزان ویتامین ‌ها و خواص غذایی و عاری از هرگونه میکروب و باکتری خواهند بود.



ماهیت دستگاه

انرژی یا سوخت مصرفی دستگاه میوه خشک کن 15 سینی برقی مدل AS25، برق است و سیستم حرارت دهی آن هم شامل المنت و سه عدد فن قدرتمند است که به صورت غیر مستقیم عمل کرده و مانع سیاه شدن میوه و سبزیجات خشک شده می شود و خواص مواد خوراکی نهایی را کاملا حفظ خواهد کرددستگاه همچنین یک پنل کنترل تمام دیجیتال با قابلیت تنظیم دما و زمان دارد و žمجهز به تایمر جهت خاموش شدن دستگاه است که اتمام سیکل خشک کن را با یک آلارم به اوپراتور اطلاع رسانی کرده و دستگاه را خاموش می کند. موتور میوه خشک کن مذکور توانی معادل 1500 وات دارد که کاملا برای مصارف کارگاهی و نیمه صنعتی مناسب است. وجود یک عایق حرارتی نسوز از جنس پشم شیشه با دانسیته بالا در محفظه خشک کن و همچنین سنسور و رطوبت سنج و ترموستات نیز میزان مصرف انرژی دستگاه برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات، را در پایین تر حد ممکن نگه داشته است.



 

ویژگی کالا

جنس سینی های دستگاه میوه خشک کن برقی مدل AS25، پولیش پلیمری مقاوم و ضدضربه است. بدنه این دستگاه نیز از ورقه های گالوانیزه با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک کار شده تا کیفیت و سلامت محصول خروجی آن تضمین شود. نظافت آسان نیز رعایت نکات بهداشتی و در کل کار با این دستگاه را برای هر اوپراتوری بسیار راحت کرده است. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 120 در 70 در 70 سانتی متر است و برای جابه‌ جایی راحت تر مجهز به چرخ است. این محصول دارای درب شیشه ای استیل دوجداره و دستگیره استیل هم هست.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    67*70*103 سانتی متر
  • ظرفیت دستگاه
    25-35 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    15 سینی
  • ابعاد سینی
    60*40 سانتی متر
  • سوخت مصرفی
  • توان
    1500 وات
  • جنس بدنه
    دوجداره گالوانیزه
  • رنگ بدنه
    کوره ای
  • فن
    دارد
  • سنسور
    دارد
  • رطوبت سنج
    دارد
  • چرخ
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
نظرات خریداران 2 نظر
نظرات خریداران
کاظم خلیلی / 22 فروردین 1400 06:40
خوب میوه را خشک نمیکند سایز سینی ها مناسب نیست سقف دستگاه اسیب دیده تحویل شده هزینه ارسال بالا بود و ناراضی بودم
علی پور / 11 بهمن 1399 08:39
مجدد قطعات جانبی اضافی به تامین کتتده سفارش داده اند که تامین کننده رسیدگی نکرده
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز