اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی 4 کابین 120 سینی تک مشعل

VN-19619
تعداد سینی: 120 سینی
ابعاد سینی: 60*80 سانتی متر
سوخت مصرفی: گازوئیل , گاز
جنس بدنه: استیل
رنگ بدنه: کوره ای الکترواستاتیک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

134,100,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

134,100,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن صنعتی 4 کابین 120 سینی تک مشعل

کاربرد و کارایی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی چهار کابینه، از قدرتمندترین تجهیزات فراوری صنایع غذایی برای گرفتن رطوبت انواع میوه و صیفی جات اعم از سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک و انواع جوانه در تناژ بالا است.

این دستگاه 120 عدد  سینی در ابعاد 80 سانتی متر در 60 سانتی متر دارد سرعت عمل و ظرفیت بالایی برای خشک کردن مواد ورودی در حجم خیلی زیاد به دستگاه داده و کسب و کارها وتولیدی های بزرگ و کارگاه هایی با حجم کاری بالا به کمک این دستگاه به راحتی می توانند به طور همزمان، میوه ها  و سبزی ها را در تناژ بالا تا بیش از نیم تن خشک کنند. یعنی دستگاه مذکور درمدت زمان کمی 600 کیلوگرم محصول خروجی با کیفیت برای شما آماده می کند و به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده در خطوط تولید چیپس میوه و سبزی خشک در کارخانه ها یا کارگاه های بزرگ و همچنین در سوله های صنعتی با متراژ بالا خواهد بود.  

این محصول همچنین امکان تولید لواشک از انواع میوه اعم از آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه را هم به شما می دهد. علاوه بر اینها می تواند انواع سبزیجات غیربرگی مورد استفاده در غذاهای مختلف مانند گوجه، سیب زمینی، پیاز، کدو حلوایی، بادمجان، قارچ و ... یا حتی گوشت یا انواع محصولات شیلات مانند میگو و ماهی کیلکا را هم به خوبی خشک کند. محصول مذکور مجهز به سانتریفیوژ برای ایجاد سیکل بسته است.

مشخصات دستگاه

دستگاه 4 کابین120 سینی تک مشعل و ظرفیت 600 کیلوگرم و نوع هیتر مشعل گازسوز/گازوئیل سوز و تعداد موتور گردش هوا  12 عددو تعداد موتور رطوبت گیر 6 عدد و در ابعاد دستگاه ارتفاع 220 سانتیمتر عرض 300 سانتیمتر عمق 180 سانتیمتر و در ابعاد کشو ها 80*60 دارای تابلو برق کنترلی دیجیتال با قابلیت نصب سیستم نور مادون قرمز و قابلیت نصب کنترل از راه دور و دارای چرخ جهت حمل آسان و دارای بدنه عایق و دارای رنگ الکترواستاتیک کوره ای میباشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    2.2*3*1.8 متر
  • تعداد سینی
    120 سینی
  • ابعاد سینی
    60*80 سانتی متر
  • سوخت مصرفی
    گازوئیل , گاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • رنگ بدنه
    کوره ای الکترواستاتیک
  • رطوبت سنج
    ندارد
  • چرخ
    دارد
  • ترموستات
    دارد
  • گارانتی
    36 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز