اشتراک گذاری

سمپاش تراکتوری

سمپاش پیستونی 120 مخزن 1000 لیتر و بوم 10 متر

VN-20842
ابعاد: 150*90*202 سانتی متر
سیستم عملکرد: پیستونی
ظرفیت مخزن: 1000 لیتر
آبدهی(دبی): 120 لیتر در دقیقه
فشار: 40 بار
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش پیستونی 120 مخزن 1000 لیتر و بوم 10 متر

کاربرد و کارایی

سمپاش پیستونی 120 مخزن 1000 لیتر و بوم 10 متر قابلیت انجام عملیات اسپری انواع حشره کش ها، سموم دفع آفات، قارچ کش ها بر روی محصولات در مزارع مکانیزه جهت مبارزه با انواع آفات نباتی و حشرات در زمین های زراعی را دارد. این دستگاه سمپاش به یک بوم 10 متری تعادلی دستگاه مجهز است که امکان تنظیم ارتفاع و باز و بست هیدرولیکی را به کاربر می ‌دهد و سمپاشی انواع محصولات زراعی اعم از سم پاشی درخت ها، درختچه ها با ارتفاع های مختلف را ممکن می ‌کند. البته شما می ‌توانید باز یا بسته شدن بوم ها یا تنظیم ارتفاع بوم دستگاه را به صورت دستی هم انجام بدهید.

این سمپاش پیستونی با بوم 10 متری خود میزان عرض سمپاشی قابل قبولی را در تمام شرایط جغرافیایی و نوع زمین کشاورزی و باغ و شیب آن به کشاورز می‌دهد به تقریبا توانایی سمپاشی 10 تا 15 هکتار در روز را دارد. مخصوصا اینکه سمپاشی با این دستگاه به‌دلیل پاشش یکنواخت و پودری انواع سموم شیمیایی و کودهای مایع کمتر تحت تأثیر باد قرار می گیرد و مناطق وسیعی از محصولات را در کمترین زمان ممکن می‌پوشاند. البته علاوه بر کاربری سمپاشی جهت دفع آفات و آفت زدایی و مقابله با علف های هرز در زمین‌ های کشاورزی و باغات، این مدل سمپاش یک گزینه مناسب برای سمپاشی و ضدعفونی کردن گلخانه ها یا حتی ساختمان های بیمارستانی و کلینیک‌ها نیز به حساب می‌ آید.



 

ماهیت دستگاه

این مدل سمپاش یک سمپاش پشت تراکتوری یا متحرک با عملکرد پیستونی است که به شاسی استاندارد برای نصب روی  کلیه تراکتورهای موجود مجهز است. سمپاش بوم‌دار پیستونی مذکور، عملیات اسپری سم یا محلول های تقویتی را به کمک نیروی محرکه ای که از شافت گاردان تراکتور به پمپ و فن دستگاه وارد می شود، انجام می‌دهد. به این صورت که پمپ پیستونی 120 مدل Telly دستگاه با این نیرو محلول یا سم درون مخزن را به سمت شیرهای پاشش دستگاه روانه می کند و سپس با یک فشار داخلی سمپاشی انجام می شود. این پمپ ساخته کشور چین است و ظرفیت آبدهی (دبی) آن 120  لیتر در دقیقه با فشار 40 بار است.

همچنین پرکن مخزن این دستگاه از نوع مکشی است و از سیستم مکش پمپ پیستونی 120 برای پرکردن مخزن استفاده می کند. پایه ‌های قابل تنظیم شیر هیدرولیک و شیر تنظیم فشار سم دستگاه هم دسترسی راحت تر راننده تراکتور به شیرهایی که روی آن تعبیه شده را تضمین می کنند. برای جلوگیری از آسیب به سمپاش در ناهمواری های احتمالی زمین های زراعی و باغات نیز، یک سیستم تعلیق بوم روی آن قرار داده شده است.



 

ویژگی کالا

این دستگاه یک مخزن 1000 لیتری از جنس پلی اتیلن مرغوب و مقاوم درمقابل خوردگی و اشعه خورشید دارد. مخازن مجزا جهت شستشوی سیستم و شستشوی دست نیز روی دستگاه تعبیه شده و به یک سیستم همزن هیدرولیک مجزا از جریان برگشت پمپ هم مجهز است. می توانید روی شاسی این سمپاش یک شلنگ 50 متری و یک لانس هم نصب کنید و مانور کاری در سمپاشی و محلول پاشی با آن را گسترش بدهید. ابعاد دستگاه هم 202 در 90 در 150 سانتی متر است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    150*90*202 سانتی متر
  • نوع سمپاش
    بوم دار
  • سیستم عملکرد
    پیستونی
  • ظرفیت مخزن
    1000 لیتر
  • آبدهی(دبی)
    120 لیتر در دقیقه
  • فشار
    40 بار
  • جنس مخزن
    پلی اتیلن
  • مدل پمپ
    Telly
  • کشور سازنده پمپ
    چین
  • طول بوم
    10 متر
  • لانس
    دارد
  • تعداد لانس
    1
  • اندازه شیلنگ
    50 متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز