اشتراک گذاری

سمپاش تراکتوری

سمپاش 1000 لیتر پیستونی 120 و بوم 12 متر مدل 20843

VN-20843
ابعاد: 150*90*202 سانتی متر
سیستم عملکرد: پیستونی
ظرفیت مخزن: 1000 لیتر
آبدهی(دبی): 120 لیتر در دقیقه
فشار: 40 بار
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش 1000 لیتر پیستونی 120 و بوم 12 متر مدل 20843

کاربرد و کارایی

سمپاش مدل 20843 برای اسپری انواع حشره کش ها، سموم دفع آفات، قارچ کش ها بر روی محصولات در مزارع مکانیزه جهت مبارزه با انواع آفات نباتی و حشرات در زمین های زراعی استفاده می شود.  بوم 12 متری تعادلی دستگاه با امکان تنظیم ارتفاع و باز و بست هیدرولیکی، امکان سمپاشی انواع محصولات زراعی اعم از سم پاشی درخت ها، درختچه ها با ارتفاع های مختلف را به شما می دهد. البته شما امکان باز یا بسته شدن بوم ها یا تنظیم ارتفاع بوم به صورت دستی را هم خواهید داشت. البته کارایی این سمپاش تنها در آفت زدایی و مقابله با علف های هرز در زمین‌ های کشاورزی و باغات نیست و شما می توانید برای سمپاشی و ضدعفونی کردن گلخانه ها یا حتی ساختمان های بیمارستانی و کلینیک‌ها نیز از آن استفاده کنید.

راندمان تقریبی این سمپاش پیستونی 10 تا 15 هکتار در روز است و با توجه به شرایط جغرافیایی و نوع زمین کشاورزی و باغ و شیب آن، میزان عرض سمپاشی قابل قبولی را به کشاورزان می دهد. پاشش یکنواخت و پودری انواع سموم شیمیایی و کودهای مایع توسط این دستگاه  نیز دفع آفات و سمپاشی ایمن و مطمئن مزارع و باغات را برای باغدار و کشاورز تضمین می کند. علاوه بر اینها پاشش صورت گرفته توسط این دستگاه کمتر تحت تأثیر باد قرار می گیرد و می تواند مناطق وسیعی از محصولات را در کمترین زمان ممکن بپوشاند.

 

 

ماهیت دستگاه

این سمپاش از نوع سمپاش های پشت تراکتوری یا متحرک با عملکرد پیستونی است و شاسی استاندارد آن به شما امکان می دهد که روی کلیه تراکتورهای موجود نصبش کنید. عملیات اسپری سم یا محلول های تقویتی در سمپاش مدل 20843 به کمک نیروی محرکه ای که از شافت گاردان تراکتور به پمپ و فن دستگاه وارد می شود، صورت می گیرد. درواقع پمپ دستگاه با این نیرو محلول یا سم درون مخزن را به سمت شیرهای پاشش دستگاه روانه می کند و سپس با یک فشار داخلی سمپاشی انجام می شود.

پمپ این دستگاه سمپاش بوم دار یک پمپ پیستونی 120 مدل Telly و ساخته کشور چین است که ظرفیت آبدهی (دبی) 120  لیتر در دقیقه با فشار 40 بار را دارد. پرکن مخزن آن هم از نوع مکشی است. یعنی از سیستم مکش پمپ پیستونی 120 برای پرکردن مخزن استفاده می کند.

این سمپاش همچنین به پایه ‌های قابل تنظیم شیر هیدرولیک و شیر تنظیم فشار سم هم مجهز است تا دسترسی راننده تراکتور به شیرهایی که روی آن تعبیه شده راحت تر باشد،. یک سیستم تعلیق بوم نیز برای جلوگیری از آسیب به سمپاش در ناهمواری های احتمالی زمین های زراعی و باغات روی آن قرار داده شده است.


 

ویژگی کالا

ظرفیت مخزن دستگاه 1000 لیتر و جنس آن از پلی اتیلن مرغوب و مقاوم درمقابل خوردگی و اشعه خورشید است. البته دستگاه دارای مخازن مجزا جهت شستشوی سیستم و شستشوی دست نیز هست و یک سیستم همزن هیدرولیک مجزا از جریان برگشت پمپ هم دارد. سمپاش مدل 20843 همچنین قابلیت نصب شیلنگ و لانس روی شاسی را دارد و دارای یک شلنگ 50 متری و یک لانس است تا مانور کاری قابل قبولی داشته باشد و کار با آن هنگام پاشش بسیار راحت باشد.

 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    150*90*202 سانتی متر
  • نوع سمپاش
    بوم دار
  • سیستم عملکرد
    پیستونی
  • ظرفیت مخزن
    1000 لیتر
  • آبدهی(دبی)
    120 لیتر در دقیقه
  • فشار
    40 بار
  • جنس مخزن
    پلی اتیلن
  • مدل پمپ
    Telly
  • کشور سازنده پمپ
    چین
  • طول بوم
    12 متر
  • لانس
    دارد
  • تعداد لانس
    1
  • اندازه شیلنگ
    50 متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز