اشتراک گذاری

سمپاش تراکتوری

سمپاش با پمپ کومت ترک و مخزن 600 لیتر و بوم 10 متر مدل 20846

VN-20846
ابعاد: 150*90*202 سانتی متر
ظرفیت مخزن: 600 لیتر
آبدهی(دبی): 71 لیتر در دقیقه
فشار: 40 بار
جنس مخزن: پلی اتیلن
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش با پمپ کومت ترک و مخزن 600 لیتر و بوم 10 متر مدل 20846

کاربرد و کارایی

سمپاش 600 لیتری بوم 10 متر مدل 20846 یک سمپاش پشت تراکتوری متوسط است که قابلیت پاشش یکنواخت و پودری انواع سموم شیمیایی و کودهای مایع برای آفت زدایی و مقابله با علف های هرز در زمین‌ های کشاورزی و باغات را دارد. از ان سمپاش می توانید برای اسپری انواع حشره کش ها، سموم دفع آفات، قارچ کش ها بر روی محصولات در مزارع مکانیزه استفاده کنید. این سمپاش میزان عرض سمپاشی قابل قبولی را به کشاورزان می دهد و امکان سمپاشی انواع محصولات زراعی با ارتفاع های مختلف را و با توجه به شرایط جغرافیایی و نوع زمین کشاورزی و باغ و شیب آن، دارد.

دستگاه سمپاش مدل 20846 به نازل های گردپاش با پاشش مخروطی مجهز است که باعث می شود پاشش صورت گرفته توسط آن کمتر تحت تأثیر باد قرار بگیرد و مناطق وسیعی از محصولات را در کمترین زمان ممکن بپوشاند. این سمپاش همچنین به دلیل اینکه پایه ‌های قابل تنظیم شیر هیدرولیک و شیر تنظیم فشار سم هم برای دسترسی راننده تراکتور به شیرها روی آن تعبیه شده، مانور کاری آسانی دارد و کار با آن هنگام پاشش بسیار راحت است. یک سیستم تعلیق بوم نیز جلوگیری از آسیب به سمپاش در ناهمواری های احتمالی زمین های زراعی و باغات را تضمین می کند.

 

 

ماهیت دستگاه

سمپاش 600 لیتری بوم 10 متر مدل 20846 یک سمپاش پشت تراکتوری یا متحرک با عملکرد پیستونی است که عملیات اسپری سم یا محلول های تقویتی را به کمک نیروی محرکه ای که از شافت گاردان تراکتور به پمپ و فن دستگاه وارد می شود انجام می دهد. درواقع پمپ دستگاه با این نیروی محلول یا سم درون مخزن را به سمت شیرهای پاشش دستگاه روانه می کند و سپس با یک فشار داخلی سمپاشی انجام می شود. پمپ این دستگاه سمپاش بوم دار یک پمپ دیافراگمی ساخت کشور ترکیه است و ظرفیت آبدهی (دبی) 71  لیتر در دقیقه با فشار 40 بار دارد و یک سمپاشی با کیفیت و اصولی با کمترین باد بردگی و تلفات سم را برای شما تضمین می کند.

برای سرعت و راحتی کار بالاتر در مبارزه با انواع آفات نباتی و حشرات در زمین های زراعی، در این سمپاش باز یا بسته شدن بوم ها یا تنظیم ارتفاع بوم به صورت دستی هم انجام می شود. این سمپاش بوم دار 600 لیتری قابلیت نصب شیلنگ و لانس روی شاسی را هم دارد و به یک شلنگ 50 متری و یک لانس جانبی مجهز است. شاسی استاندارد دستگاه همچنین امکان نصب آن روی کلیه تراکتورهای موجود را به شما می دهد.

 

 

ویژگی کالا

سمپاش مدل 20846 یک بوم کتابی 10 متری مجهز به نازل مخروط پاش دارد و یک سیستم همزن هیدرولیک و یک سیستم تنظیم ارتفاع و باز و بست تمام هیدرولیک روی آن نصب شده است. این سمپاش به درب مخزن سوپاپ دار، سیستم مکش پمپ جهت پرکردن مخزن و نشانگر سطح آب مخزن سم هم مجهز است. ابعاد دستگاه 202 در 90 در 150 سانتی متر است اما چرخ های کارگاهی گردان جابجایی سمپاش را تسهیل کرده اند.

 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    150*90*202 سانتی متر
  • نوع سمپاش
    بوم دار
  • ظرفیت مخزن
    600 لیتر
  • آبدهی(دبی)
    71 لیتر در دقیقه
  • فشار
    40 بار
  • جنس مخزن
    پلی اتیلن
  • کشور سازنده پمپ
    ترکیه
  • طول بوم
    10 متر
  • لانس
    دارد
  • تعداد لانس
    1
  • اندازه شیلنگ
    50 متر
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
محمد هادی مطهری فریمانی / 25 بهمن 1399 07:49
دستگاه لانس نداشت و یکسری قطعات برایم ارسال نداشت شلنگ هم نداشت و لوازم جانبی دستگاه برایم ارسال نشد مدل موتوری کالا که در سایت بود با چیزی که ارسال شده مغایرت دارد از کیفیت دستگاه اطلاعی ندارد چون استفاده نکرده است
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز