اشتراک گذاری

سمپاش تراکتوری

سمپاش با پمپ کومت ترک و مخزن 1000 لیتر و بوم 8 متر مدل 20853

VN-20853
ابعاد: 150*90*202 سانتی متر
ظرفیت مخزن: 1000 لیتر
آبدهی(دبی): 71 لیتر در دقیقه
فشار: 40 بار
جنس مخزن: پلی اتیلن
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد

27,500,000

حداقل سفارش: 1 عدد

27,500,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش با پمپ کومت ترک و مخزن 1000 لیتر و بوم 8 متر مدل 20853

کاربرد و کارایی

سمپاش 1000 لیتری بوم 8 متر مدل 20853 یک سمپاش پشت تراکتوری است که به دلیل قابلیت پاشش یکنواخت و پودری انواع سموم شیمیایی و کودهای مایع یک گزینه عالی برای آفت زدایی و مقابله با علف های هرز در زمین‌ های کشاورزی و باغات محسوب می شود و به دلیل مانور کاری آسانی که دارد، کار با آن هنگام پاشش آسان است. درواقع این سمپاش برای پاشش انواع حشره کش ها، سموم دفع آفات، قارچ کش ها بر روی محصولات در مزارع مکانیزه به کار گرفته می شود و با توجه به شرایط جغرافیایی و نوع زمین کشاورزی و باغ و شیب آن، بالاترین میزان عرض سمپاشی را به کشاورزان می دهد و می تواند سمپاشی انواع محصولات زراعی با ارتفاع های مختلف را هم پوشش بدهد.

بوم های 8 متری معمولا در سمپاشی مزارع و زمین‌های کشاورزی مسطح و غیرشیب‌دار با انواع محصولات زیرکشت بهترین بهره وری و کارایی را دارند و چون دارای نازل های گردپاش با پاشش مخروطی هستند، پاشش صورت گرفته توسط آن ها کمتر تحت تأثیر باد قرار می گیرد، پوشاندن مناطق وسیعی از محصولات را در کمترین زمان ممکن تضمین می کنند. البته برای جلوگیری از آسیب به سمپاش در ناهمواری های احتمالی زمین های زراعی و باغات، یک سیستم تعلیق بوم نیز روی آن تعبیه شده و به پایه ‌های قابل تنظیم شیر هیدرولیک و شیر تنظیم فشار سم هم برای دسترسی راننده تراکتور به شیرها مجهز هستند.

 

 

ماهیت دستگاه

این سمپاش پشت تراکتوری یا متحرک دارای سیستم عملکرد پیستونی است و برای انجام سمپاشی و راه اندازی پمپ و فن خود از نیروی محرکه شافت گاردان 80 سانتی تراکتور استفاده می کند. این نیرو پمپ دستگاه را وادار می کند تا محلول سم درون مخزن را به شیرهای پاشش هدایت کرده و با ایجاد یک فشار داخلی عمل سمپاشی را انجام بدهد. پمپ ترکیه ای این سمپاش هم ظرفیت آبدهی (دبی) 71  لیتر در دقیقه با فشار 40 بار را به دستگاه داده است.

برای سرعت و راحتی کار بالاتر در مبارزه با انواع آفات نباتی و حشرات در زمین های زراعی، معمولا سمپاش ها به یک شیر کنترل با 3 خروجی برای شیلنگ‌کشی جداگانه‌ به هر بخش از بال و اتصال لانس به سمپاش مجهز هستند و این سمپاش بوم دار 1000 لیتری نیز دارای یک لانس و یک شلنگ 50 متری است که قابلیت نصب بر روی شاسی را دارند. شاسی استاندارد دستگاه همچنین امکان اتصال آسان و مطمئن آن را به انواع تراکتورها می دهد و در کنار یک مخزن تقویت شده 1000 لیتری از جنس پلی اتیلن با شیب 15 تا 20 درجه ای سطح کف یک سمپاشی با کیفیت و اصولی با کمترین باد بردگی و تلفات سم را برای شما تضمین می کند.

 

 

ویژگی کالا

عرض بوم این سمپاش پشت تراکتوری ۸ متری است و قابلیت تنظیم ارتفاع و باز و بست تمام هیدرولیک دارد. شما همچنین می توانید با نصب نازل های افزاینده XT افزایش طول پاشش بین  3 تا 5 متر از هر طرف را برای سمپاش مدیریت کنید. این سمپاش به درب سوپاپ دار، همزن هیدرولیکی و نشانگر سطح آب مخزن سم هم مجهز است تا فشار پاشش در حین عملیات یکسان باشد. چرخ کارگاهی گردان نیز جابجایی آسان سمپاش را ممکن کرده است.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    150*90*202 سانتی متر
  • نوع سمپاش
    بوم دار
  • ظرفیت مخزن
    1000 لیتر
  • آبدهی(دبی)
    71 لیتر در دقیقه
  • فشار
    40 بار
  • جنس مخزن
    پلی اتیلن
  • کشور سازنده پمپ
    ترکیه
  • طول بوم
    8 متر
  • لانس
    دارد
  • تعداد لانس
    1
  • اندازه شیلنگ
    50 متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز