اشتراک گذاری

سمپاش تراکتوری

سمپاش 400 لیتری با بوم 8 متر و پمپ پیستونی 80 مدل 20908

VN-20908
ابعاد: 150*90*202 سانتی متر
سیستم عملکرد: پیستونی
ظرفیت مخزن: 400 لیتر
آبدهی(دبی): 90 لیتر در دقیقه
فشار: 30 بار
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد

20,000,000

حداقل سفارش: 1 عدد

20,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش 400 لیتری با بوم 8 متر و پمپ پیستونی 80 مدل 20908

کاربرد و کارایی

سمپاش 400 لیتری با بوم 8متر و پمپ پیستونی 80-G2003 از کارآمدترین مدل‌ های دستگاه‌‌ های سمپاش دارای بوم است که قابلیت نصب روی تمام تراکتورهای موجود را دارد. این دستگاه‌ ها معمولا با ظرفیت‌ های مختلف و با عرض بوم‌ های متفاوت ۸ متر، ۱۰ متر، ۱۲ متر و ۱۶ متر ساخته و عرضه می ‌شوند. البته برای مزارع و زمین ‌های زیرکشت مسطح و هموار معمولا بوم‌ های 8 متری بهینه‌ترین کارایی دارند و با توجه به شرایط جغرافیایی و نوع زمین ‌های کشاورزی و باغات در کشور ما، دستگاه مذکور نه‌تنها سرعت و راحتی کار بالا که کمترین باد بردگی و تلفات سم را خواهد داشت.

این دستگاه سمپاش 400 لیتری با بوم 8 متری در دسته سمپاش‌ های متوسط صنعت کشاورزی و باغداری قرار می ‌گیرد که با راندمان تقریبی 10 تا 15 هکتار در روز، در دفع آفات و سمپاشی سریع ‌تر و راحت ‌تر مزارع به باغدار و کشاورز کمک می ‌کند. دستگاه مذکور برای پاشش انواع سموم شیمیایی و کودهای مایع مناسب است اما در سمپاشی زمین‌ هایی که کشت گندم شده‌اند بهترین کارایی را دارد.

درواقع سیستم مکش پمپ پیستونی 80-G2003 برای پرکردن مخزن و امکان باز و بسته شدن بوم‌ ها به ‌صورت دستی، کاربری آن را بسیار راحت کرده و سرعت سمپاشی با دستگاه را تا آبدهی (دبی) 90 لیتر در دقیقه بالا برده است. دستگاه همچنین به لانس و شیلنگ جمع کن، شیلنگ و متعلقات هم مجهز است تا بسته به شرایط و میزان متراژی که باید تحت سمپاشی قرار بگیرد، امکان سمپاشی با لانس و یا بوم، به انتخاب کشاوررز و باغدار آزاد باشد.

ماهیت دستگاه

سمپاش 400 لیتری با بوم 8متر و پمپ پیستونی 80-G2003 از نوع سمپاش‌ های پشت تراکتوری یا متحرک با سیستم عملکرد پیستونی است. در این سمپاش‌ ها بعد از اتصال دستگاه به تراکتور، شافت گاردان ماشین، نیروی محرکه ‌ای را به ‌منظور راه‌ اندازی پمپ و فن سمپاش به دستگاه انتقال می ‌دهد. در نهایت هم پمپ دستگاه محلول سم درون مخزن را به شیرهای پاشش هدایت کرده و با ایجاد یک فشار داخلی عمل سمپاشی انجام می شود.

معمولا هم نازل‌ های پیستون دستگاه دو به دو با همدیگر همپوشانی دارند تا با پاشش یکنواخت سطح مزرعه را سمپاشی کنند. علاوه بر اینها این سمپاش قابلیت تنظیم ارتفاع پاشش بین ۳۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر را به شما می ‌دهد و دارای پرکن مخزن از نوع مکشی و همزن هیدرولیکی جهت تهیه محلول سم یکنواخت است.

ویژگی کالا

سمپاش 400 لیتری با بوم 8متر و پمپ پیستونی 80-G2003 یک مخزن پلی ‌اتیلنی مقاوم در برابر سموم شیمیایی با ظرفیت ۴۰۰  لیتر و یک بوم کتابی مستحکم و سبک به ‌طول 8 متر دارد. دستگاه همچنین مجهز به پمپ‌ های پیستونی ساخت کشور چین و یک لانس با قابلیت و توان فشار 30 بار در دقیقه نیز هست.

رنگ کوره‌ ای الکترواستاتیک و ضد زنگ بدنه و قطعات دستگاه دوام و طول عمر آن را تضمین می ‌کند. نازل‌ ها و صافی نازل سوپاپ ‌دار و ضدچکه با کیفیت دستگاه نیز یک سمپاشی بهداشتی و ایمن و بدون ضرررسانی به محیط‌زیست را برای کشاورز ممکن کرده است. یک شلنگ 50 متری نیز دست شما برای استفاده راحت‌تر از این سمپاش‌ بوم‌دار زراعی را در واحدهای کوچک ‌تر زراعی خود باز می‌ گذارد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    150*90*202 سانتی متر
  • نوع سمپاش
    بوم دار
  • سیستم عملکرد
    پیستونی
  • ظرفیت مخزن
    400 لیتر
  • آبدهی(دبی)
    90 لیتر در دقیقه
  • فشار
    30 بار
  • جنس مخزن
    پلی اتیلن
  • برند پمپ
    پمپ پیستونی 80
  • کشور سازنده پمپ
    چین
  • تعداد نازل
    1
  • طول بوم
    8 متر
  • لانس
    دارد
  • تعداد لانس
    1
  • اندازه شیلنگ
    50 متر
  • وزن
    140 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز