اشتراک گذاری

سمپاش تراکتوری

سمپاش 400 لیتری با بوم 8 متر و پمپ کومت مدل 21054

VN-21054
ابعاد: 150*90*202 سانتی متر
ظرفیت مخزن: 400 لیتر
آبدهی(دبی): 90 لیتر در دقیقه
فشار: 30 بار
جنس مخزن: پلی اتیلن
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش 400 لیتری با بوم 8 متر و پمپ کومت مدل 21054

کاربرد و کارایی

سمپاش 400 لیتری با بوم 8متر و پمپ کومت یکی از قوی‌‌ ترین دستگاه های سمپاش پشت تراکتوری دارای بوم است که می‌توانید آن را روی تمام تراکتورهای موجود نصب کنید. ظرفیت و عرض بوم سمپاش های دارای بوم می‌تواند ۸ متری، ۱۰ متری، ۱۲ متری یا ۱۶ متری باشد. بوم های 8 متری معمولا برای سمپاش هایی که قرار است کار سمپاشی مزارع و زمین‌های کشاورزی مسطح و غیرشیب‌دار را انجام بدهند، بهترین گزینه هستند. یعنی در شرایط جغرافیایی و نوع زمین‌های کشاورزی و باغات در کشور ما، دستگاه مذکور کارایی ایده‌آلی از نظر سرعت و راحتی کار خواهند داشت و کمترین باد بردگی و تلفات سم را رقم می‌زنند.

این دستگاه در دسته سمپاش‌های متوسط صنعت کشاورزی و باغداری قرار دارد که تفاوتش با دیگر دستگاه‌ های مشابه از نظر ظرفیت و عرض بوم (ظرفیت 400 لیتری و بوم 8متری) در نوع و مدل پمپ آن است.  پمپ های COMET یکی از انواع پمپ های دیافراگمی هستند که در صنعت کشاورزی و برای سمپاشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پمپ های دیافراگمی معمولا در انتقال سیالاتی به کار گرفته می شوند که نیاز به دبی در آنها بیشتر از فشار است و مقاومت بالایی در برابر محلول های اسیدی و بازی نیاز می‌شود. عمق آب کشی بالا برای کشیدن حداکثر سم یا کود مایع از داخل مخزن و دیافراگم های قوی، دفع آفات و سمپاشی سریع ‌تر و راحت ‌تر مزارع را برای کشاورز و باغدار ممکن کرده است. از این دستگاه می‌توانید برای پاشش انواع سموم شیمیایی و کودهای مایع در زمین‌ های زیر کشت محصولات مختلف کشاورزی استفاده کنید.

راندمان تقریبی دستگاه نیز چندین هکتار در روز است. درواقع سیستم مکش پمپ کومت دستگاه و کاربری راحت به‌واسطه امکان باز و بسته شدن بوم‌ها به‌صورت دستی، سرعت سمپاشی با ظرفیت آبدهی (دبی) 90 لیتر در دقیقه را به کشاورز می‌دهد. همچنین درصورت نیاز و بسته به شرایط و میزان متراژی که باید تحت سمپاشی قرار بگیرد، می‌توانید از شلنگ 50 متری دستگاه نیز برای سمپاشی یا کوددهی استفاده کنید. یعنی شما امکان سمپاشی با لانس و یا بوم را به انتخاب خودتان خواهید داشت.

 

 

ماهیت دستگاه

سمپاش 400 لیتری با بوم 8متر و پمپ کومت، یک سمپاش‌های پشت تراکتوری یا متحرک با سیستم عملکرد پیستونی است. در این سمپاش‌ ها بعد از اتصال دستگاه به تراکتور، نیروی محرکه ‌ای به منظور راه‌ اندازی پمپ و فن سمپاش به واسطه شافت گاردان ماشین به دستگاه انتقال وارد می‌شود تا پمپ آن محلول سم درون مخزن را به شیرهای پاشش هدایت کرده و با ایجاد یک فشار داخلی عمل سمپاشی انجام شود.هم پوشانی نازل‌های پیستون دستگاه به صورت دو به دو نیز به پاشش یکنواخت سطح مزرعه کمک می‌کند.

پمپ کومت دستگاه نقطه قوت آن است. رگلاتور یا شیرفشار شکن این پمپ تاثیر مستقیم و قابل توجهی روی کیفیت سمپاشی شما می‌گذارد و سمپاشی سریع با فشار تولیدی 30 بار در دقیقه و دبی خروجی 90 بار در دقیقه توسط این پمپ را ممکن می کند. پمپ های دیافراگمی هم مکانیزمی مشابه پمپ پیستونی دارند. تنها تفاوت کارشان اینجاست که در پمپ های کومت حرکت رفت و برگشتی پیستون لاستیک دیافراگم را هم حرکت می‌ هد تا به کمک سوپاپ ها مکش و کمپرس در پمپ اتفاق بیفتد.

 

 

ویژگی کالا

سمپاش 400 لیتری با بوم 8متر و پمپ پیستونی کومت دارای یک مخزن پلی‌ اتیلنی مقاوم در برابر سموم شیمیایی با ظرفیت ۴۰۰  لیتر و یک بوم کتابی مستحکم و سبک به ‌طول 8 متر است. پمپ‌ کومت ساخت کشور چین  است و یک لانس و شلنگ 50 متری هم دارد.

دستگاه همچنین به پرکن مخزن از نوع مکشی و همزن هیدرولیکی برای تهیه محلول سم یکنواخت نیزمجهز است تا پاشش یک دست سم برای دفع انواع آفات و علف های هرز را تضمین کند. رنگ بدنه دستگاه نیز کوره‌ای الکترواستاتیک و ضد زنگ است. این سمپاش‌ بوم‌دار زراعی به ابعاد 150 در 90 در 202 سانتی متر در واحدهای زراعی و باغاتی با متراژهای مختلف قابل استفاده است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    150*90*202 سانتی متر
  • نوع سمپاش
    بوم دار
  • ظرفیت مخزن
    400 لیتر
  • آبدهی(دبی)
    90 لیتر در دقیقه
  • فشار
    30 بار
  • جنس مخزن
    پلی اتیلن
  • کشور سازنده پمپ
    چین
  • طول بوم
    8 متر
  • لانس
    دارد
  • تعداد لانس
    1
  • اندازه شیلنگ
    50 متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز