اشتراک گذاری

سمپاش تراکتوری

سمپاش 400 لیتری با بوم 8 متر و پمپ پیستونی 120 مدل 21058

VN-21058
5 (از 1 نظر)
ابعاد: 150*90*202 سانتی متر
ظرفیت مخزن: 400 لیتر
آبدهی(دبی): 120 لیتر در دقیقه
فشار: 40 بار
جنس مخزن: پلی اتیلن
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش 400 لیتری با بوم 8 متر و پمپ پیستونی 120 مدل 21058

کاربرد و کارایی

سمپاش 400 لیتری با بوم 8 متر و پمپ پیستونی 120، از قدرتمندترین مدل‌ های دستگاه‌‌ های سمپاش دارای بوم است که می توانید آن را روی تمام تراکتورهای موجود نصب کنید. دستگاه مذکور برای پاشش انواع سموم شیمیایی و کودهای مایع مناسب است و در  مزارع و زمین ‌های زیرکشت مسطح و هموار بهینه‌ترین کارایی را دارد. به دلیل دارا بودن پمپ پیستونی، 120 این سمپاش‌ یکی از  کارآمدترین دستگاه های سمپاشی در صنعت کشاورزی و باغداری است که سرعت و راحتی کار بالا و کمترین باد بردگی و تلفات سم را خواهد داشت.

درواقع تفاوت عمده این دستگاه با نمونه های مشابه همین استفاده از پمپ پیستونی 120 روی آن است که در دفع آفات و سمپاشی سریع ‌تر و راحت ‌تر مزارع به باغدار و کشاورز کمک می ‌کند. اساسا پمپ‌ ها از اصلی ترین تجهیزات و قطعات سمپاش ها هستند که میزان بازدهی و سرعت سمپاشی را تعیین می‌ کنند.  سیستم مکش پمپ پیستونی 120 نسبت به پمپ های پیستونی 80، سرعت سمپاشی بالاتری را ممکن می‌کند و قدرت آبدهی (دبی) دستگاه را 120 لیتر در دقیقه بالا برده است. این پمپ همچنین به دلیل متریال مصرف شده در بدنه و قطعات خود مقاومت بالایی در برابر سیال هایی مشابه سموم کشاورزی دارد.

لانس و شیلنگ جمع کن، شیلنگ و متعلقات هم از دیگر تجهیزات جانبی این سمپاش هستند تا بسته به شرایط و میزان متراژی که باید تحت سمپاشی قرار بگیرد، امکان سمپاشی با لانس و یا بوم، به انتخاب کشاوررز و باغدار فراهم شود. شما می‌ توانید سمپاش 400 لیتری با بوم 8 متر و پمپ پیستونی 120 برای سمپاشی زمین های زراعی متوسط و بزرگ در متراژهای بالا استفاده کنید.

 

 

ماهیت دستگاه

سمپاش 400 لیتری با بوم 8 متر و پمپ پیستونی 120 یک سمپاش‌ پشت تراکتوری یا متحرک با سیستم عملکرد پیستونی است. عمل مکش و کمپرس سیال برای پاشش سموم در این دستگاه توسط حرکت دورانی میلنگ پیستون ها در سیلندر اتفاق می افتد. یعنی صرفا با افزایش دوران میزان جابه جایی یا دبی پمپ  هم افزایش پیدا می کند و برای تنظیم عملکرد آن ها نیازی به کنترل و تغییرات فشار دستگاه نخواهید داشت. این عملکرد و ایجاد فشار در ماده داخل مخزن و عبور دادن از از مجرا هایی به نام نازل، سم را به خوبی پودر کرده و باعث افزایش پوشش دهی آن می شود.

البته پمپ های پیستونی برای عملکرد خود نیاز به دوران شافت ورودی دارند و بعد از اتصال دستگاه به تراکتور، این شافت گاردان ماشین است که، نیروی محرکه ‌ای را به ‌منظور راه‌ اندازی پمپ و فن سمپاش به دستگاه انتقال می ‌دهد. در نهایت هم پمپ دستگاه محلول سم درون مخزن را به شیرهای پاشش هدایت کرده و با ایجاد یک فشار داخلی عمل سمپاشی انجام می شود.

 

 

ویژگی کالا

سمپاش 400 لیتری با بوم 8متر و پمپ پیستونی 120، دارای یک مخزن پلی ‌اتیلنی مقاوم در برابر سموم شیمیایی با ظرفیت ۴۰۰  لیتر، یک بوم کتابی مستحکم و سبک به ‌طول 8 متر و یک شلنگ 50 متری است. پمپ‌ پیستونی 120 دستگاه نیز ساخت کشور چین است و یک لانس با قابلیت و توان فشار 40 بار در دقیقه هم دارد. پمپ 120 این سمپاش دارای پیستون هایی به قطر 38 میلیمتر است که در سه سیلندر حرکت می کنند و فشار سیستم را تا 50 بار و دبی و جا به جایی سم را 100 تا 116 لیتر بر دقیقه بالا می برند. همچنین رنگ کوره‌ ای الکترواستاتیک و ضد زنگ بدنه و قطعات دستگاه دوام و طول عمر آن را تضمین می ‌کند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    150*90*202 سانتی متر
  • نوع سمپاش
    بوم دار
  • ظرفیت مخزن
    400 لیتر
  • آبدهی(دبی)
    120 لیتر در دقیقه
  • فشار
    40 بار
  • جنس مخزن
    پلی اتیلن
  • کشور سازنده پمپ
    چین
  • طول بوم
    8 متر
  • لانس
    دارد
  • تعداد لانس
    1
  • اندازه شیلنگ
    50 متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز