اشتراک گذاری

سمپاش تراکتوری

سمپاش 400 لیتری با بوم 8 متر و پمپ برتولینی مدل 21062

VN-21062
ابعاد: 150*90*202 سانتی متر
ظرفیت مخزن: 400 لیتر
آبدهی(دبی): 90 لیتر در دقیقه
فشار: 30 بار
جنس مخزن: پلی اتیلن
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش 400 لیتری با بوم 8 متر و پمپ برتولینی مدل 21062

کاربرد و کارایی

آنچه دستگاه‌ های سمپاش پشت تراکتوری و دارای بوم را از همدیگر متمایز می‌ کند، نه فقط ظرفیت و عرض بوم این سمپاش ها که می ‌تواند ۸ متری، ۱۰ متری، ۱۲ متری یا ۱۶ متری باشد، بلکه نوع پمپ آن ها است.  سمپاش 400 لیتری با بوم 8متر و پمپ برتولینی، یکی از قوی‌ ترین دستگاه های سمپاش دارای بوم است که روی تمام تراکتورهای موجود نصب می‌شود. کارایی اصلی این سمپاش کمک به آفت زدایی و مقابله با علف های هرز در زمین‌ های کشاورزی و باغات با پاشش یکنواخت انواع سموم شیمیایی و کودهای مایع است.

پمپ های برتولینی یکی از انواع پمپ های دیافراگمی هستند که علاوه بر کارواش ها و شستشوی فشارقوی یا شستشوی معابر و خدمات شهری شهرداری، در صنعت کشاورزی و برای سمپاشی نیز کاربرد دارند. کارایی اصلی پمپ های دیافراگی مثل پمپ برتولینی معمولا در مواردی مثل تزریق فشار قوی مایعات رقیق، تست لوله های گاز و آب و مخازن، سیستم های شستشوی چندنازله با فشار بالا، سیستم های مه پاش و همچنین پاشش کود و سموم است. درواقع این پمپ ها برای انتقال سیالاتی که نیاز به دبی در آنها بیشتر از فشار است و به مقاومت بالایی در برابر محلول های اسیدی و بازی از جمله مایعات خورنده مثل انواع سم و کود مایع، آب شور و آب دریا و ...  نیاز دارند، بهترین انتخاب هستند.

این سمپاش‌ های متوسط صنعت کشاورزی و باغداری با بوم 8 متری یک گزینه عالی برای سمپاشی مزارع و زمین‌های کشاورزی مسطح و غیرشیب‌دار با انواع محصولات زیرکشت هستند. دیافراگم های قوی پمپ برتولینی، عمق آب کشی بالا و توان کشش حداکثر سم یا کود مایع از داخل مخزن، راندمان تقریبی دستگاه چندین هکتار در روز را به دستگاه داده و باعث شده آفت زدایی و مقابله با علف های هرز در زمین‌ های کشاورزی و باغات به کمک دستگاه سمپاش 400 لیتری با بوم 8 متر و پمپ برتولینی بسیار سریع و ایمن باشد. این دستگاه همچنین کمترین باد بردگی و تلفات سم را دارد و یک سمپاش دوستدار محیط زیست و طبیعت محسوب می‌شود. 

 

 

ماهیت دستگاه

سیستم عملکرد سمپاش 400 لیتری با بوم 8متر و پمپ برتولینی، پیستونی و مکانیکی است. در این دستگاه سمپاش‌ پشت تراکتوری یا متحرک، نیروی محرکه مورد نیاز برای راه اندازی پمپ و فن سمپاش به واسطه شافت گاردان تراکتور تامین می‌شود. با اتصال سمپاش به تراکتور، این نیروی محرکه به کار گرفته می‌شود تا پمپ دستگاه محلول سم درون مخزن را به شیرهای پاشش هدایت کرده و با ایجاد یک فشار داخلی عمل سمپاشی انجام شود.

نقطه قوت پمپ برتولینی این است که پمپ های معمولا سه پیستونه آن به پکینگ هایی مقاوم در مقابل سم مجهز هستند و به مرور زمان خاصیت ارتجاعی خودشان را از دست نمی‌دهند و کیفیت سمپاشی و یکنواختی پاشش آن پایین نمی آید. آبدهی و دبی خروجی این دستگاه 90 لیتر در دقیقه و فشار قابل استفاده برای لانس آن هم 30 بار در دقیقه است. پایه نازل های دستگاه نیز در دو نوع ثابت و سه تایی هستند تا امکان پاشش های مختلف را به شما بدهند. علاوه بر این ها دستگاه به یک شلنگ 50 متری نیز مجهز است تا امکان سمپاشی با لانس و یا بوم را به شما بدهد و درصورت نیاز و بسته به شرایط و میزان متراژی که باید تحت سمپاشی قرار بگیرد، بتوانید از شلنگ هم برای سمپاشی یا کوددهی استفاده کنید.

 

 

ویژگی کالا

جنس مخزن سمپاش 400 لیتری با بوم 8متر و پمپ برتولینی، پلی‌ اتیلنی مقاوم در برابر سموم شیمیایی با ظرفیت ۴۰۰  لیتر است و به یک بوم کتابی مستحکم و سبک به ‌طول 8 متر نیز مجهز است. پرکن مخزن از نوع مکشی و همزن هیدرولیکی دستگاه نیز تهیه محلول سم یکنواخت را تضمین می کنند. رنگ بدنه دستگاه نیز کوره‌ای الکترواستاتیک و ضد زنگ و ابعاد آن 1500*900*2020 میلیمتر است.

پمپ دستگاه ساخته کشور ایتالیا و از معروف ترین و باکیفیت ترین برندهای ساخت انواع پمپ های پیستونی و دیافراگمی و ... است. سمپاش‌ بوم‌دار زراعی  همچنین با یک شاسی مقاوم و مخصوص و نازل هایی از جنس استیل و پلاستیک در سایزهای مختلف تجهیز شده است

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    150*90*202 سانتی متر
  • نوع سمپاش
    بوم دار
  • ظرفیت مخزن
    400 لیتر
  • آبدهی(دبی)
    90 لیتر در دقیقه
  • فشار
    30 بار
  • جنس مخزن
    پلی اتیلن
  • کشور سازنده پمپ
    ایتالیا
  • طول بوم
    8 متر
  • لانس
    دارد
  • تعداد لانس
    1
  • اندازه شیلنگ
    50 متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز