اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن برقی صنعتی 2 کابین 60 سینی

VN-21402
سوخت مصرفی: برق
رطوبت سنج: ندارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

72,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

72,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن برقی صنعتی 2 کابین 60 سینی

کاربرد

میوه های خشک و چیپس میوه جزء تنقلاتی هستند که امروزه طرفداران بسیاری یافته است. چرا که میوه های خشک شده ارزش غذایی بالایی دارند و علاوه بر آن مواد نگهدارنده  مواد افزودنی نیز ندارند و به عنوان میان وعده گزینه بسیار خوبی هستند.

میوه های خشک سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان هستند که برای بدن بسیار مفید می باشد. امروزه به خاطر محبوبیت میوه های خشک از آنها به تنهایی و یا به همراه آجیل جهت پذیرایی از میهمانان نیز استفاده می کنند.

تولید میوه خشک و چیپس میوه یکی از محبوب‌ترین مشاغلی‌ست که در فصل تابستان رونق زیادی دارد. بسیاری از افراد به خصوص باغدارها تصمیم می‌گیرند میوه‌هایی را که کیفیت پایین تری دارند، با میوه خشک کن به چیپس میوه تبدیل کنند.البته این شغل جزء مشاغلی هستند که در زمره مشاغل خانگی نیز می تواند قرار بگید.

دستگاه میوه خشک کنی یکی از تجهیزاتی است که هم می‌تواند در منازل به عنوان میوه خشک کن خانگی و برای تولید چیپس میوه خانگی استفاده شود و هم برای خشک کردن میوه‌ها در ابعاد وسیع و صنعتی البته از این دستگاه برای خشک کردن انواع سبزی، پیاز و گوجه نیز می توا استفاده کرد.

مشخصات دستگاه

میوه خشک کن دستگاه 2 کابین 60 کشو دارای ظرفیت ورودی 300 کیلوگرم است.

نوع هیتر مشعل گازسوز/گازوئیل سوز است که قادر است از هر دو نوع سوخت استفاده نماید و در این دستگاه تعداد موتور گردش هوا  6 عدد و تعداد موتور رطوبت گیر 4 عدد می باشد. 

این دستگاه 72 کشویی دارای ارتفاع  220 سانتیمتر، عرض 140 سانتیمتر و عمق 180 سانتیمتر  می باشد و ابعاد کشو ها 60*80 سانتی متر می باشد.

میوه خشک کن فوق دارای تابلو برق کنترلی دیجیتال با قابلیت نصب سیستم نور مادون قرمز و قابلیت نصب کنترل از راه دور می باشد و دارای چرخ جهت حمل آسان است. 

 بدنه آن عایق و دارای رنگ الکترواستاتیک کوره ای می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • سوخت مصرفی
  • برق مصرفی
    سه فاز
  • رطوبت سنج
    ندارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز