اشتراک گذاری

میز کار استیل

میزکار استیل طول 120 در عرض 65 بدون طبقه دارای پاتراکی

VN-22113
5 (از 2 نظر)
ابعاد: 85*65*120 سانتی متر
جنس رویه: استیل نگیر
جنس بدنه: استیل
ضخامت رویه: 1 میلی متر
جنس پایه: پروفیل استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,100,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,100,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از نا مشخص

توضیحات
توضیحات

توضیحات میزکار استیل طول 120 در عرض 65 بدون طبقه دارای پاتراکی

کاربرد و کارایی

میز کار از اصلی ترین تجهیزات در خطوط آماده سازی مواد غذایی از جمله رستوران ها و قنادی ها محسوب می شود. کاربرد اصلی میزهای کار درواقع سامان دهی حجم بالای کار در آشپزخانه های صنعتی و لوازم متنوعی است که حین کار لازم می شود و توان فعالیت و مانور فوق العاده ای به پرسنل آشپزخانه و سرآشپزان می دهد. میزکار استیل 120 در 65 نیز برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها، کترینگ ها، فست فودها، ساندویچی ها، شیرینی پزی ها، هتل ها و تالارهای پذیرایی و اساسا هر کسب‌وکاری که حجم بالایی از غذا را در روز تولید و آماده و سرو می کند یا حتی قصابی ها مناسب است. به کمک این میز هر نوع فعالیت مرتبط با آماده سازی و سرو غذا اعم از آماده سازی مواد غذایی تا دیزاین غذا تسریع و تسهیل می شود و حتی اجازه می دهد تا به صورت همزمان دو نفر به انجام این کارها مشغول باشند. میز کار مذکور با طول و عرض و ارتفاع استاندارد یعنی 120 در 65 ساخته شده و به همین دلیل مانع خستگی و کمردرد پرسنل در ساعات کاری خواهد بود.
میزکار مذکور از استنلس استیل سری 304 و 316 ساخته شده و خیال شما بابت نگرانی از برخورد چاقو و یا ساتور روی آن و ایجاد خش و بریدگی سطح در تماس با خوراکی ها و مواد غذایی راحت می کند. همچنین پل های ساخته شده از استنلس استیل در قسمت زیرین میز استحكام آن را تضمین می کنند و برای صداگیری سطح آن نیز مواد پلیمری ویژه و كاملاً بهداشتی یا چوب نئوپان که از زیر با ورق گالوانیزه کاور شده در ساختار میز به کار رفته است. 

ماهیت دستگاه 

اطمینان از امکان رعایت بهداشت و قابل شستشو بودن، مهمترین اصل در خرید و استفاده از تجهیزات آماده سازی و سرو غذا در آشپزخانه های صنعتی، رستوران، کترینگ، فست فود ، کافی شاپ و... است. جنس بدنه میزکار مذکور هم از ورق رویه ضخیم با ضخامت رویه ۸۰ میلی متر است و ورق رویه اش هم از استیل استنلس ۳۰۴ نگیر ساخته شده که در مقابل زنگ زدگی و آب خوردگی مقاومت بالایی دارد و در حین کار کردن هم هیچگونه خش و ترکی که باعث ماندگاری میکروب ها و آلودگی ها در میز می شوند روی آن نمی افتد. این میز برای راحتی بیشتر کار به فاصله کمی از زمین یک طبقه پاتروکی هم دارد که از پروفیل استیل ساخته شده است.
پاتراکی میز مذکور ابعادی معادل 20 در 20 میلی متر دارد که استحکام میز و تحمل وزن بالایی به آن داده و می توانید با خیال راحت برای قرار دادن لوازم مورد نیاز در حین کار از آن استفاده کنید. برای حفظ ایمنی و سلامت بیشتر در حین کار می توانید این میز کار را ریگلاژ کرده و پایه هایش را ثابت کنید.

ویژگی کالا

جنس پایه های این میز کار از پروفیل استیل ضد زنگ هستند و بدنه و رویه آن هم از بهترین و با کیفیت ترین استیل موجود در بازار ساخته شده اند. اندازه پروفیل پایه میز 40 در 40 میلی متر است و بخش های چوبی یا پلمیری میز نیز با پروفیل مقاوم سازی شده اند تا ظاهر شیک و حرفه ای داشته باشد. همچنین ابعاد میز 120 در 65 در 85 سانتی متر است که یک سایز استاندارد و ایمن برای این تجهیزات شاخته شده است. 


مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    85*65*120 سانتی متر
  • جنس رویه
    استیل نگیر
  • ضخامت رویه
    1 میلی متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس پایه
    پروفیل استیل
  • اندازه پروفیل پایه
    4*4 سانتی متر
  • پاتراکی
    دارد
  • جنس پاتراکی
    پروفیل استیل
  • ابعاد پاتراکی
    2*2 سانتی متر
  • تنظیم ارتفاع
    ندارد
  • طبقه
    ندارد
  • چرخ
    ندارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز