اشتراک گذاری

دیسک کشاورزی

دیسک کمپرسی (سوار) سبک 20 پره 20 و 22 اینچ ترک یایاقان جفت کد 3629

VN-22599
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

119,000,000 - 147,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

119,000,000 - 147,000,000

تماس با تامین کننده
خیش ساز صنعت خراسان
خیش ساز صنعت خراسان
تولید کننده / عضویت از 3 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از نا مشخص

توضیحات
توضیحات

توضیحات دیسک کمپرسی (سوار) سبک 20 پره 20 و 22 اینچ ترک یایاقان جفت کد 3629

دیسک های در کشاورزی قابلیت های متنوعی دارند که در عموم دیسک های تولید کنندگان مشترک می باشد. یکی از ویژگی های مهم در دیسک ها تنظیم عمق کاری یا عمق خاکورزی آنها می باشد. در دیسک های کششی مثل دیسک آفست کششی ۲۰ پره ۲۲ اینچ خیش ساز صنعت خراسان به چند طریق می توان عمق کاری را تنظیم کرد. اولین روش بالا یا پایین بردن خود دیسک با استفاده از چرخ ها و جک و شیلنگ هیدرولیک می باشد. دیسک های کششی معمولا دارای دو چرخ می باشند که از آنها برای حمل و نقل هم استفاده می شود. روش بعدی برای تغییر عمق کاری دیسک ها تغییر زاویه گروه های دیسک می باشد که با تغییر زاویه به نحوی که عرض کار کل دستگاه کمتر بشود، می توان به عمق کاری بالاتری دست یافت.

ردیف پره های جلو در دیسک از نوع کنگره دار و ردیف عقب از نوع لبه صاف می باشد. این دو نوع پره از نظر جنس با هم تفاوتی ندارند ولی نوع کنگره دار بیشتر برای از بین بردن علف های هرز و لبه صاف برای خرد کردن کلوخ ها مناسب تر است. از جمله دیگر ویژگی های دیسک افست کششی ۲۰ پره ۲۲ اینچ خیش ساز صنعت خراسان می توان به شاسی از قوطی صنعتی با استحکام بالا، محور پره های چهار پر فولادی و بشقاب های از جنس فولاد ضد سایش ترک اشاره کرد. این دیسک دارای ۲۰ پره ۲۲ اینچی می باشد که در رده دیسک های نسبتا سبک قرار می گیرد. برای عمر طولانی تر قطعات به خصوص یاتاقان های دیسک، گریسکاری منظم یاتاقان ها باید مد نظر قرار گیرد.

برای خرید دیسک آفست کششی ۲۰ پره ۲۲ اینچ خیش ساز صنعت خراسان به عنوان یک دیسک سبک در محدوده توان تراکتورهای چهار سیلندر فرگوسن می توانید از سایت بنوان اقدام کنید و از لحاظ قیمت دیسک آفست کششی ۲۰ پره ۲۲ اینچ خیش ساز صنعت خراسان هم اطمینان کامل داشته باشید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز