اشتراک گذاری

سرخ کن صنعتی

سرخ کن تک لگن 7 لیتری گازی پایه دار

VN-22708
5 (از 1 نظر)
ابعاد: 90*40*30 سانتی متر
وزن دستگاه: 10 کیلو گرم
تعداد لگن: 1
سوخت مصرفی: گاز
جنس بدنه: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

3,150,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

3,150,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سرخ کن تک لگن 7 لیتری گازی پایه دار

سرخ کن تک لگن 7 لیتری گازی پایه دار به عنوان یکی از ملزومات آشپزخانه مدتی است که کاربرد گسترده ای پیدا کرده و افراد بسیاری هستند که تمایل به خرید این لوازم پر کاربرد نشان داده اند. سرخ کن تک لگن 7 لیتری گازی پایه دار مشخصات ویژه و قابل توجهی دارد که هر فردی که آن را تهیه و خریداری نموده از آن استقبال کرده است. از این رو تصمیم داریم در ادامه این ویژگی ها و مشخصات را خدمتتان شرح نماییم پس همراه ما باشید.

سرخ کن تک لگن 7 لیتری گازی پایه دار

سرخ کن 7 لیتری گازی پایه دار مشخصات ویژه و خاص خود را دارد. به عنوان مثال ابعاد این سرخ کن به صورت 90*40*30 می باشد و ظرفیت مخزن روغن آن نیز به اندازه ۴ لیتر است. ظرفیت پخت این ظرف ۲ کیلوگرم است و وزن کلی این سرخ کن نیز تنها ۶ کیلوگرم می باشد و وزن آن متناسب با استفاده روزانه آن می باشد. سوخت مصرفی این نوع سرخ کن نیز گاز می باشد.

سرخ کن تک لگن 7 لیتری گازی

سرخ کن تک لگن 7 لیتری گازی پایه دار به عنوان دستگاهی معرفی شده که برای سرخ کردن انواع خوراکی کاربرد پیدا کرده است. این دستگاه ترموستاتیک نمی باشد به همین علت است که بیشتر برای موقعیت هایی به کار می رود که در آن شرایط از دستگاه سرخ کن بیشتر استفاده می شود. به طور کلی برخی از افراد استفاده زیادی از این نوع دستگاه ها دارند. این دستگاه دارای لگنی به حجم ۷ لیتر می باشد که واجد شیر تخلیه نیست و به همین علت است که افرادی که این سرخ کن را تهیه می کنند، باید برای برداشتن و خالی نمودن روغن داخل آن، خود لگن این سرخ کن را خارج کنند. یعنی با برداشتن این لگن، روغن داخل آن باید برداشته شود تا تخلیه روغن صورت گیرد.

 این دستگاه، یعنی سرخ کن 7 لیتری گازی پایه دار برای موقعیت ها و شرایطی مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرد که از سرخ کن استفاده زیادی دارند. برای مثال اماکنی مانند بوفه ها و کافه ها و اغذیه فروشی کوچک از این نوع سرخ کن استفاده زیادی دارند. با توجه به این توضیحات احتمالا شما نیز تمایل به خرید و تهیه این سرخ کن پیدا کردید پس با مطالعه مشخصات این دستگاه با اطلاعات کامل به خرید سرخ کن تک لگن 7 لیتری گازی پایه دار بپردازید.

مشخصات سرخ کن تک لگن گازی پایه دار

با توجه به استقبال گسترده ای که از این سرخ کن در استفاده روزمره افراد شده است، افراد زیادی هستند که تمایل دارند مشخصات و ویژگی های کلی این ابزار را بشناسند‌. ابعاد این سرخ کن 40*90*30 سانتی متر است و با توجه به همین ابعاد وزن این دستگاه نیز حدود ۶ کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

 ظرفیت مخزن روغن این سرخ کن با همین ابعاد ۲ کیلوگرم می باشد و سوخت مصرفی این سرخ کن نیز گاز است. استیل، جنس بدنه این سرخ کن می باشد که باعث شده تا کیفیت این سرخ کن چند برابر شود. این نوع سرخ کن شیر تخلیه ندارد اما به طور کلی برای آن ۱ لگن در نظر گرفته شده است و جنس لگن این سرخ کن نیز از استیل می باشد و نوع آن بن ماری 1/2 است. این سرخ کن ترموستات ندارد و گارانتی آن نیز حدود ۱۲ ماه تعریف شده است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    90*40*30 سانتی متر
  • ظرفیت مخزن روغن
    7 لیتر
  • ظرفیت پخت
    2 کیلوگرم
  • وزن دستگاه
    10 کیلو گرم
  • سوخت مصرفی
    گاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • شیر تخلیه
    ندارد
  • تعداد لگن
    1
  • جنس لگن
    استیل
  • نوع لگن
    بن ماری 1/2
  • ترموستات
    ندارد
  • گارانتی
    12 ماه
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
لیلا امیری / 7 شهریور 1401 05:24
محصول خوبی هست فقط کاش می شد که برای پایه هاش چرخ بزارین که راحت تر بشه جابه جاش کرد البته چرخی که بشه ثابت سرخ کن نگهداره شیرگازش هم خیلی جالب نبود
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز