اشتراک گذاری

دستگاه آسیاب عطاری

دستگاه آسیاب عطاری چکشی با موتور 5 اسب بخار

VN-22737
ابعاد دستگاه: 50*70*120 سانتی متر
ظرفیت ورودی: 50 کیلوگرم
ظرفیت خروجی: 50 کیلوگرم در ساعت
قدرت موتور: 5 اسب بخار
برق مصرفی: تک فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

22,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

22,000,000

تماس با تامین کننده
هیراد ماشین
هیراد ماشین
تولید کننده / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 10 الی 15 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آسیاب عطاری چکشی با موتور 5 اسب بخار

دستگاه آسیاب عطاری چکشی دارای مشخصات بسیار ویژه و قابل توجهی می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این دستگاه از جمله پر فروش ترین دستگاه آسیاب عطاری چکشی می باشد که کاربرد آن بسیار زیاد است. با توجه درخواست بسیار زیاد افراد برای خرید و تهیه این نوع از دستگاه آسیاب قصد داریم در ادامه مشخصات کاملی از آن را خدمتتان شرح نماییم.

مشخصات دستگاه آسیاب عطاری چکشی با موتور 5 اسب بخار

دستگاه آسیاب عطاری چکشی با موتور 5 اسب بخار در آسیاب انواع ادویه کاربرد دارد و به قدری سیستم آن متناسب با کاربرد آن طراحی شده است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. ابعاد این دستگاه 50*70*120 سانتی متر می باشد و ظرفیت ورودی آن نیز ۵۰ کیلوگرم و ظرفیت خروجی آن نیز ۵۰ کیلوگرم در ساعت می باشد. قدرت موتور این دستگاه ۵ اسب بخار اعلام شده و برق مصرفی آن نیز تک فاز است.

برای انواع کسب و کار های کوچک تا کسب و کار های بزرگ و بسته بندی مواد غذایی در عطاری ها و در قنادی ها و دامپروری ها، این دستگاه کاربرد ویژه ای پیدا کرده است و به عنوان پرطرفدارترین نوع آسیاب هایی که امروزه شناخته شده محبوب واقع شده و جهت آسیاب انواع ادویه ها و یا دیگر مواد غذایی کاربرد پیدا کرده است.

دستگاه آسیاب عطاری چکشی با موتور 5 اسب بخار

دستگاه آسیاب عطاری چکشی با موتور 5 اسب بخار

همانطور که می دانید افراد زیادی اعم از آقایان و بانوان که به خانه داری علاقه مند می باشند، از ابزار و لوازم با کیفیت مانند دستگاه آسیاب عطاری چکشی استقبال نموده اند تا بتوانند از کاربرد فراوان این دستگاه استفاده نمایند. به عنوان مثال کاربرد ادویه ها در آشپزی بسیار زیاد است و به رنگ و طعم و همینطور عطر غذا کمک می کنند. به همین خاطر برای آماده سازی این ادویه ها نیاز به ابزاری دارند تا بتوانند آشپزی بهتر و راحت تری داشته باشند.

در حقیقت می توان گفت ادویه جات از جمله مهمترین کالا برای استفاده در مصارف آشپزی می باشند و کاملا معقول و طبیعی است که افراد زیادی وجود داشته باشند که برای دستگاه آسیاب عطاری تقاضا زیادی داشته باشند. ادویه جات امروزه از ریشه و برگ و ساقه و پوسته و برگ و حتی از میوه های گیاهان و درختان به دست می آیند و ادویه هایی که با کمک لوازم آسیاب کننده به دست آمده اند، بافت یکنواختی دارند و در استفاده روزانه جهت پخت و پز کاربرد بسیار گسترده ای پیدا کرده اند.

در ارتباط با کاربرد یک دستگاه آسیاب عطاری باید بگوییم که این وسیله در بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ که عملیات خرد کردن مواد غذایی را نیاز دارند مورد استفاده قرار می گیرد که از مهمترین آنها می توانیم به مغازه ها و فروشگاه های عطاری اشاره کنیم که برای خرد کردن و در واقع پودر نمودن ادویه هایی مانند زردچوبه، فلفل، زنجبیل و غیره از آن استفاده می شود. همچنین از دیگر مصارف آسیاب می توانیم به مصرف آن در قنادی ها و یا نانوایی ها اشاره کنیم که برای پوست کردن مواد خوراکی مورد نیاز در پخت نان و شیرینی از آن استفاده به عمل می آید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کاربرد دستگاه
    دانه های سخت , عطاری
  • ابعاد دستگاه
    50*70*120 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    50 کیلوگرم
  • ظرفیت خروجی
    50 کیلوگرم در ساعت
  • قدرت موتور
    5 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    75 کیلو گرم
  • جنس تیغه
    فولاد
  • جنس دهانه
    آلومینیوم
  • سیستم انتقال قدرت
    موتور مستقیم
  • توری
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز