اشتراک گذاری

فر ثابت

دستگاه فر کانوکشن 4 طبقه برقی استار

VN-22738
سینی: ندارد
نوع سوخت مصرفی: برق
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

21,800,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

21,800,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه فر کانوکشن 4 طبقه برقی استار

دستگاه فر کانوکشن 4 طبقه برقی از آن دست وسایل ضروری برای هر کدبانویی می باشد. این فر به نسبت فرهای معمولی دارای عملکرد بهتری می باشد و فرآیند پخت انواع مرغ، پیتزا، کیک و ... سریعتر و بهتر انجام می گیرد. آشپزی امروزی با گذشته بسیار متفاوت است. در گذشته تصور می شد زمان طولانی در طبخ یک غذا سبب می شود ویتامین های آن حفظ شود و شما غذای با کیفیت تری میل می کنید اما امروزه بر اساس تحقیقاتی انجام شده چنان چه غذا در مدت زمان کمتری طبخ شود ویتامین های غذا حفظ خواهد شد علاوه بر این شما زمان کمتری در آشپزخانه مشغول پخت و پز می شوید و این زمان باقی مانده را به امور دیگری می پردازید.

دستگاه فر کانوکشن 4 طبقه برقی

جنس بدنه ی دستگاه فر کانوکشن 4 طبقه برقی از استیل می باشد ابعاد آن در طول و عرض 58 در 60 سانتی متر و در ارتفاع 60 سانتی متر می باشد. وزن دستگاه در حدود 39 کیلوگرم است از 4 طبقه و 4 سینی مجزا تشکیل شده است به نحوی که شما در یک زمان می توانید 4 مدل غذا را در صورتی که تایم طبخ آنها یکسان یا نزدیک به هم باشد در این 4 طبقه ی جداگانه قرار دهید حتی می توانید این 4 طبقه را جدا کنید وچنانچه حجم غذای شما بزرگتر است در یک طبقه از آن قرار دهید.

دستگاه فر کانوکشن 4 طبقه برقی به مدت 3 سال خدمات پس از فروش دارد.این دستگاه با برق تک فاز و با ولتاژ 220 ولت کار می کند.عملکرد اصلی فر کانوکشن بر مبنای فن هایی است که در فر کانوکشن قرار گرفته است. فن موجب می شود جریان هوای داغ در تمام قسمت فر پخش شود در این صورت فقط آن غذایی که در طبقه پایین قرار گرفته است پخته نمی شود بلکه گرما در تمام طبقات به طور یکسان پخش می شود و به هر 4 طبقه گرما می رسند.

دستگاه فر کانوکشن 4 طبقه برقی استار

مشخصات فر کانوکشن 4 طبقه برقی

دستگاه فر کانوکشن 4 طبقه برقی مجهز به سیستم آب پز، گریل پز، بخار پز، آرام پز و ... می باشد. در فرهای معمولی دما فقط از کف فر خارج می شود از این رو طبقه ی وسط فر اهمیت زیادی پیدا می کند و عملا طبقات دیگر کاربری دیگری ندارند. اما در فر کانوکشن گرما در تمام قسمت های فر به طور یکسان می باشد از این رو غذا در مدت زمان کمتری طبخ می شود علاوه براین درون غذا آبدار می شود و کاملا می پزد و بیرون آن نیز برشته می شود. فن موجود در دستگاه رطوبت مورد نیاز برای غذاها را حفظ می کند. اما در فرهای معمولی برای داشتن یک غذای آبدار دردسرهای فراوانی دارید برخی از آشپز ها یک ظرف آب جوش نیز داخل فر قرار می دهند تا رطوبت مورد نیاز فضای داخلی فر حفظ شود.

نحوه ی عملکرد فر کانوکشن 4 طبقه برقی

آن چیزی که در پخت غذا در فر اهمیت دارد مدت زمان قرار گیری غذا در فر و تنظیم دمای فر می باشد. برای پخت غذا در فر کانوکشن باید یک ربع آن را گرم کنید. معمولا دستورهای غذا داخل فر متناسب با فرهای معمولی است بنابراین اگر خواستید غذای خود را در فر کانوکشن طبخ کنید 25 درجه از دستور فرهای معمولی کم کنید. به عنوان مثال اگر در دستور غذا 225 درجه سانتی گراد نوشته شده است شما 25 درجه از دمای فر کانوکشن خود کم کنید در مورد مدت زمان هم چنان چه در دستور غذا 60 دقیقه نوشته شده است شما مدت زمان را بر روی 40 دقیقه تنظیم کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    60*60*58 سانتی متر
  • وزن دستگاه
    39 کیلوگرم
  • سینی
    ندارد
  • نوع سوخت مصرفی
    برق
  • تعداد طبقات
    4
  • نوع برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220
  • جنس بدنه بیرون
    استیل
  • توضیحات
    سینی طبق سفارش مشتری می باشد.
  • خدمات پس از فروش
    3 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز