اشتراک گذاری

فر ثابت

دستگاه فر کانوکشن برقی استار

VN-22741
نوع سوخت مصرفی: برق
سینی: ندارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

32,700,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

32,700,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه فر کانوکشن برقی استار

دستگاه فر کانوکشن برقی استار یک تکنولوژی جدید برای طبخ غذاها می باشد شاید در مرحله ی اول تصور کنید فر کانوکشن ویژگی خاصی ندارد و می توان با استفاده از همان فرهای معمولی نیز غذاهای خوشمزه ای پخت اما همیشه تکنولوژی به کمک بشر آمده تا کارها راحت و سریع تر انجام دهد شما با همان جارو دستی هم می توانید منزل خود را گردگیری کنید اما چرا از جاروبرقی استفاده می کنید؟ بله جارو برقی فرآیند نظافت منزل را برای شما آسان تر و سریع تر می کند کارکرد فر کانوکشن نیز همین طور است شما می توانید غذاها را آسان تر و با سرعت بالاتری طبخ کنید.

دستگاه فر کانوکشن برقی استار

ابعاد دستگاه فر کانوکشن برقی استار در 60 * 80 * 88 سانتی متر می باشد. این دستگاه با برق تک فاز کار می کند از 4 طبقه ی مجزا تشکیل شده است که می توان در صورت لزوم طبقات را از فر خارج کنید یا از هر 4 طبقه به طور همزمان استفاده کنید. وزن حدودی این دستگاه 65 کیلوگرم است. ولتاژ برق مصرفی دستگاه 220 ولت می باشد. این فر سه سال خدمات پس از فروش دارد . جنس بدنه ی دستگاه فر کانوکشن از نوعی لعاب مقاوم و ضد خش می باشد. مهمترین ویژگی دستگاه فر کانوکشن برقی استار این است که گرما را به طور یکنواخت در سطح فر پخش می کند به همین علت زمانی که شما 4 پیتزا در 4 طبقه فر قرار میدهید  هر 4 پیتزا به طور یکنواخت و در یک زمان پخته می شود در صورتی که در فر های قدیمی به علت حرارتی که از قسمت انتهایی فر خارج می شود پیتزایی که در طبقه نزدیک به حرارت قرار دارد زودتر پخته می شود و حتی ممکن است حالت سوخاری بیشتری نیز داشته باشد.

دستگاه فر کانوکشن برقی استار

مشخصات فر کانوکشن برقی

دستگاه فر کانوکشن برقی استار مجهز به یک سیستم گرمایشی سوم می باشد این سیستم سبب می شود غذا با سرعت بیشتری پخته شود همچنین مانع از نفوذ هوای سرد به داخل فر می شود و میزان هوای سرد و گرم را کاهش می دهد و بدین ترتیب دمای داخل فر را در یک سطح یکنواختی قرار می دهد. فن موجود در دستگاه فر کانوکشن سبب می شود رطوبت موجود در فضای فر حفظ شود بدین ترتیب از خشک شدن مواد غذایی در داخل فر جلوگیری می شود و غذای داخل فر حالت ترد و آبدار خواهد داشت و همه ذائقه ها را راضی می کند. شما می توانید از فر خود هم در حالت کانوکشن استفاده کنید هم در حالت معمولی بدین معنا که با خرید یک فر کانوکشن برقی شما دو فر خریداری کرده اید.

نحوه استفاده از فر کانوکشن برقی

برای پخت غذا با فر کانوکشن باید به تنظیمات آن توجه کنید معمولا دستورهای پخت غذا برای فرهای معمولی می باشد که با کمی تغییرات می توانید همان غذاها را در فر کانوکشن نیز بپزید. نکته ای که باید در دمای فر رعایت کنید این است که هر دمایی که در دستور پخت غذا ذکر شده است 25 درجه از آن دما کم کنید فر کانوکشن گرمای بیشتری تولید می کند و باید از درجه فر از دمای فر معمولی کمتر باشد. البته باید چندین بار غذاهای مختلفی داخل فر بپزید تا دمای مناسب آن را به طور کامل بدست آورید. زمانی که برای پخت غذا با فر کانوکشن صرف می شود بسیار کمتر از فر معمولی است برای تنظیم زمان کافی است ده دقیقه از زمان فر معمولی کم کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    88*80*60 سانتی متر
  • وزن دستگاه
    65 کیلوگرم
  • سینی
    ندارد
  • نوع سوخت مصرفی
    برق
  • تعداد طبقات
    4
  • نوع برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220
  • توضیحات
    سینی طبق سفارش مشتری می باشد.
  • خدمات پس از فروش
    3 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز