اشتراک گذاری

دستگاه سیل لیوانی

دستگاه سیل لیوانی اتوماتیک

VN-22795
5 (از 1 نظر)
ابعاد دستگاه: 28*37*54 سانتی متر
سرعت دستگاه: 400 سیل بر دقیقه
تعداد قالب: 1
برق مصرفی: تک فاز
ولتاژ: 220 ولت
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سیل لیوانی اتوماتیک

دستگاه سیل لیوانی اتوماتیک 22795 یکی از دستگاه های پرکاربرد، در صنعت بسته بندی است که به دلیل ویژگی ها و امکانات زیادی که دارد محبوبیت خاصی دارد. در این مقاله قصد داریم که در مورد دستگاه سیل لیوانی اتوماتیک 22795 اطلاعاتی را ارائه دهیم. در صورتی که می خواهید در مورد این دستگاه اطلاعاتی را بدست آورید تا انتها همراه ما باشید.

دستگاه سیل لیوانی

دستگاه سیل لیوانی در واقع یکی از تجهیزاتی است که از آن برای بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این دستگاه به صورت اتوماتیک درپوش های پلاستیکی و یا فویل آلومینیومی را بر دهانه لیوان ها قرار می دهد. از این دستگاه در صنایع مختلفی از جمله لبنیات، بستنی، آبمیوه و... استفاده می شود. انواع مختلفی از دستگاه های سیل لیوانی با سرعت ها و اندازه های مختلف تولید می شوند.

 لیوان های یک بار مصرفی که در داخل آن ها مایع قرار دارد به منظور این است که مایع داخل آن ها بیرون ریخته نشود و همچنین از آلودگی ها در امان بمانند. با استفاده از دستگاه سیل لیوانی و از طریق پوشش های مختلف، دهانه آن ها به صورت موقت تا زمانی که مشتری مورد استفاده قرار دهد، بسته می شود.

کارکرد این دستگاه این گونه است که برای چسباندن پوشش بر روی دهانه لیوان از حرارت و فشار استفاده می کند. انواع گوناگون دستگاه سیل لیوانی با توجه به عوامل مختلفی از قبیل سرعت دستگاه، اندازه دهانه، ابعاد داستگاه، میزان اتوماتیک بودن، نوع عملکرد و جنس بدنه قابل دسته بندی است.

دستگاه سیل لیوانی اتوماتیک

دستگاه های سیل لیوانی را می توان با توجه به عملکردی که دارند به سه دسته دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک دسته بندی کرد. در این میان دستگاه های اتوماتیک از قدرت و سرعت زیادی در حین فعالیت برخوردار هستند. بدنه دستگاه اتوماتیک سیل لیوانی از جنس استیل و فلز است. اتوماتیک بودن این دستگاه سبب شده است که اپراتور انسانی در کارکرد آن دخالتی نداشته باشد لذا در این صورت هم شاهد بالا رفتن سرعت خواهیم بود و هم این که دقت بسیار بالا خواهد رفت. برای پرس پوشش درب لیوانی این دستگاه یکسری روند طی می کند که شامل موارد ذیل است:

در ابتدا لیوان و سایر ظرف هایی که نیاز به درپوش دارند به داخل دستگاه سیل لیوانی رانده می شوند.
در ادامه روکشی که از قبل در دستگاه قرار داده شده است بر روی لیوان و یا ظرف مورد نظر پرس می شود.
هنگام پرس قسمت های اضافی از پوشش باقی می ماند که با تیغ های تیز این دستگاه با دقت بالا بریده می شود.
پس از آن مراحل درپوش زنی به اتمام می رسد و محصول می تواند بسته بندی شود.
مشخصات دستگاه سیل لیوانی نوع اتوماتیک
دستگاه سیل لیوانی اتوماتیک 22795 در ابعاد 28 در 37 در 54 سانتی متر است. این دستگاه در دقیقه با سرعت 400 سیل حرکت می کند و تعداد قالب های آن نیز یک عدد است. کم مصرف است و نوع برق مصرفی آن تک فاز 220 ولت می باشد. از مهم ترین ویژگی های دستگاه سیل لیوانی نوع اتوماتیک 22795 این است که تمام اتوماتیک است و تمامی بخش های آن از جمله سیستم رول سیل، سیستم کشویی سیل، سیستم پرس سیل و... کاملا به صورت اتوماتیک صورت می پذیرد. وزن دستگاه سیل لیوانی اتوماتیک 22795 نیز بیست و پنج کیلوگرم می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    28*37*54 سانتی متر
  • سرعت دستگاه
    400 سیل بر دقیقه
  • تعداد قالب
    1
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نحوه عملکرد
    تمام اتوماتیک
  • سیستم رول سیل
    اتوماتیک
  • سیستم کشویی سیل
    اتوماتیک
  • سیستم پرس سیل
    اتوماتیک
  • وزن
    25 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز