اشتراک گذاری

دستگاه سیل لیوانی

دستگاه سیل لیوان نیمه اتوماتیک (اصل)

VN-33627
ابعاد دستگاه: 2.4*2.9*4.5 سانتی متر میلی متر
ابعاد قالب: 7.5*9.5 سانتی متر میلی متر
سرعت دستگاه: 700 سیل بر دقیقه سیل بر دقیقه
تعداد قالب: 2
برق مصرفی: تک فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
8,900,000
4%

8,500,000

حداقل سفارش: 1 عدد
8,900,000
4%

8,500,000

تماس با تامین کننده
یکتاپک
یکتاپک
وارد کننده / عضویت از 3 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سیل لیوان نیمه اتوماتیک (اصل)

دستگاه سیل کن حرارتی درب لیوان دستی یکی از کاربردی ترین دستگاه ها برای محافظت از محتوای داخل لیوان است که به صورت صنعتی و نیمه صنعتی به کار می رود. سیل کردن لیوان به عبارتی آن را پلمپ کرده و دور از دسترس قرار خواهد داد و به همین دلیل معمولا برای بسته بندی مواد غذایی که امکان خراب شدن دارند و یا مواد دارویی از این دستگاه استفاده می شود. دستگاه سیل کن حرارتی درب لیوان در انواع اقسام مدل های مختلف عرضه شده که هریک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. این دستگاه در مقایسه با عملکرد مثبتی که دارد، قیمت مناسبی داشته و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم: 
 

دستگاه سیل کن حرارتی درب لیوان

همانطور که نام این دستگاه مشخص است، دستگاه سیل کن حرارتی درب لیوان از حرارت استفاده کرده و سلفون را بر روی لیوان مورد نظر شما خواهد چسباند. پس از این مرحله، نوبت به تیغه برش می رسد تا سلفون دور تا دور لیوان شما را برش داده و ظرف بیرون از دستگاه منتقل شود. این دستگاه با طراحی زیبا و ساختار مناسب خود، بسیار کم حجم بوده و به دلیل وزن پایین، می توان آن را در هر جایی قرار داد. مدل VN-۲۲۵۴۶ یکی از کاربردی ترین انواع دستگاه سیل کن حرارتی درب لیوان دستی است که به دلیل ظرافت و طراحی ویژه خود توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. این دستگاه امکان بسته بندی انواع اقسام لیوان های دستی را به شما خواهد داد و می توانید به راحتی وسایل داخل لیوان را در برابر هرگونه اثرات مخرب محافظت نمایید.

ویژگی های دستگاه سیل کن حرارتی درب لیوان

دستگاه سیل کن حرارتی درب لیوان دستی در ابعاد ۲,۴*۲.۹*۴.۵ سانتی متر ساخته شده و قالبی به اندازه ۷.۵*۹.۵ سانتی متر دارد. سرعت آن نیز ۴۰۰ سیل بر دقیقه بوده و از دو قالب استفاده می کند. برق مصرفی آن نیز تک فاز و ۲۲۰ ولت بوده و می توانید با برق شهری نیز از آن استفاده کنید. این دستگاه کاملا به صورت دستی عمل کرده و کلیه امورات آن را خودتان کنترل خواهید کرد. لیوان های با جنس PP و PS بهترین کاندید برای این دستگاه هستند. وزن دستگاه نیز ۱۲ کیلوگرم بوده و می توانید آن را بر روی میز آشپزخانه خود نیز قرار دهید. خوشبختانه برای این محصول ۱۲ ماه گارانتی در نظر گرفته شده و به مدت ۱۰ سال از خدمات پس از فروش برخوردار خواهید بود. پس از خرید دستگاه، آموزش های لازم در رابطه با کار دستگاه ارائه می شود و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

 

خرید دستگاه سیل کن حرارتی لیوان

برای خرید دستگاه سیل کن حرارتی درب لیوان دستی راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و خرید اینترنتی بهترین انتخاب است. ویترین نت به عنوان یکی از معروف ترین مراکز فروش این دستگاه به شمار می رود که به دلیل کیفیت بالای محصولات خود توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. برای خرید دستگاه، تنها کافی است به وب سایت ویترین نت مراجعه کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید. سپس می توانید دستگاه خریداری شده را در هر نقطه از کشور جلوی درب منزل خود تحویل گرفته و از سلامت محصول اطمینان حاصل نمایید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    2.4*2.9*4.5 سانتی متر میلی متر
  • ابعاد قالب
    7.5*9.5 سانتی متر میلی متر
  • سرعت دستگاه
    700 سیل بر دقیقه سیل بر دقیقه
  • تعداد قالب
    2
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نحوه عملکرد
    نیمه اتوماتیک
  • سیستم رول سیل
    اتوماتیک
  • سیستم کشویی سیل
    دستی
  • سیستم پرس سیل
    دستی
  • مناسب برای سیل کردن لیوان با جنس
    جنس PE ( پلی اتیلن ) : 170درجه سانتی گراد
    جنس PP ( پلی پروپلین ) : 170-200 درجه سانتی گراد
    جنس PS ( پلی استرین ) : 180 درجه سانتی گراد
    جنس PET ( پلی استر ) : 160-200 درجه سانتی گراد

    با امکان استفاده از فیلم های چشمی دار خام و طرح دار
  • وزن
    12 کیلوگرم کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز