اشتراک گذاری

دستگاه تنور نانوایی

دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازوئیلی رستورانی مدل 05

VN-22813
ابعاد دستگاه: 2.2*2.15*2.2 متر
برق مصرفی موتور گردونه: تک فاز 220 ولت
نوع سوخت مصرفی تنور: گازوئیل
وزن دستگاه: 1450 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازوئیلی رستورانی مدل 05

تنور نانوایی دوار می تواند در رستوران، نانوایی ها و فروشگاه های مختلف کاربرد داشته باشد. برخلاف گذشته که همه چیز با مواد اولیه درست می شدند، امروزه با کمک گرفتن از تکنولوژی دستگاه های وارد بازا شده اند که بخش عمده ای از کار را خود انجام می دهد و نیازی به نیروی انسانی ندارند. تنور نانوایی دوار برای هر نانی متفاوت از دیگری می باشد و باید آگاهانه آن را انتخاب کنید.

کاربرد تنور نانوایی 05 گازوئیلی

تنور نانوایی دوار مدل 05 قدرت بسیار بالایی دارد و بر اساس همان قدرت بالا در بازار شناخته می شود. این دستگاه در حدود 1450 کیلوکرم است و می تواند حتی به صورت بیست و چهار ساعته برای شما فعالیت داشته باشد. با کمک این دستگاه می توانیم انواعی از نان های لواش را درست کنیم.

درست کردن نان های دیگر مانند بربری و سنگک نیز با این دستگاه امکان پذیر می باشند اما لازم است که شما مهارت لازم را در این زمینه داشته باشید. با توجه به تمام اتوماتیک بودن تنور نانوایی دوار مدل 05، دیگر نیازی نیست که نیروی انسانی برای انجام برخی کار ها استخدام کنید و همین باعث می شود تا در هزینه ها صرفه جویی شود. این دستگاه حجم زیادی دارد و می تواند همزمان از عهده تعداد زیادی نان برآید و تعداد بیشتری از مشتریان را راضی نگه دارد.

کیفیت تنور نانوایی دوار اتوماتیک مدل 05

کیفیت دستگاه تنور اتوماتیک به مواد اولیه ای که از آن درست شده است، بستگی دارد. معمولا انواعی از فلزات و آلیاژ های سنگین و مواد شیمیایی دیگردر ساختمان تنور نانوایی دوار به کار می رود تا در نهایت دستگاهی قوی درست شود. در این دستگاه تمامی اجزاء به صورت کاملا مهندسی در جای خود قرار گرفته اند و شما هیچگونه صدای مضاعفی در هنگام فعالیت آنها نخواهید شنید.

دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازوئیلی رستورانی مدل 05

تنور مدل 05 نسبت به سایر تنور ها از امکانات پیشرفته بیشتری برخوردار است و همین باعث می شود تا برای ما، بازه زمانی طولانی عمر کند. مصرف سوخت این دستگاه از گازوئیل است و برای استارت فعالیت خود، به برق در حدود 220 ولت نیاز دارد. هیچ انرژی توسط این دستگاه به هدر نمی رود و همگی صرف فعالیت آن می شوند، در نتیجه هزینه برق و گاز هم برای شما معقول خواهند بود.

فروش تنور نانوایی مدل 05

این دستگاه توسط مراکز مختلفی عرضه می شوند که هر کدام برای فروش خود، خدمات متفاوتی را ارائه داده اند. تنور دوار در مدل های جدید 05 موتور قدرت مندی در حدود یک اسب بخار دارند که خود باعث تمایز آنها از سایر تنور ها شده است. در مرکز ویترین نت تمامی انواع تنور هایی که وجود دارند، خدمت شما ارائه می شوند و شما می توانید بر اساس نیاز خود گزینه ای را که بهتر می باشد انتخاب کنید.

عمده فعالیت 05 برای پخت نان لواش است و در این زمینه سرعت خوبی هم دارد. محصول دارای گارانتی می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل آن را تهیه کنید. وقتی که اعلام می شود محصولی با گارانتی عرضه می شود، به این منظور است که تولید کننده به آن اعتماد کامل دارد و خیلی خوب می داند که وضعیت آن دقیقا چگونه می باشد. شما می توانید تا ده سال از خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید و خریدی متفاوت را از آن خود کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    2.2*2.15*2.2 متر
  • چرخ
    دارد
  • وزن دستگاه
    1450 کیلوگرم
  • ظرفیت خروجی
    600 کیلوگرم در ساعت
  • نوع سوخت مصرفی تنور
    گازوئیل
  • برق مصرفی موتور گردونه
    تک فاز 220 ولت
  • قدرت موتور
    1 اسب بخار
  • جنس بدنه
    استیل
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز