اشتراک گذاری

دستگاه گریل

دستگاه گریل ذغالی 30 سانتی مدل GL30

VN-22869
ابعاد: 30*60*30 سانتی متر
قدرت گرمایش: 7000 وات
وزن خالص: 38 کیلوگرم
سوخت مصرفی: گاز شهری و گاز کپسول
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

12,500,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

12,500,000

تماس با تامین کننده
روماک ماشین
روماک ماشین
تولید کننده / عضویت از 4 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه گریل ذغالی 30 سانتی مدل GL30

دستگاه گریل ذغالی 30 سانتی مدل GL30 همانطور که از نام ان مشخص است به منظور انجام گریل(کباب کردن) مواد مختلف مورد استفاده می باشد. البته بدون آنکه از روغن استفاده شود زیرا با استفاده از ذغال عمل کباب کردن را انجام می دهد و یکی از بهترین نوع این دستگاه ها می باشد. این دستگاه گریل از نوع دستگاه های گریل رومیزی است که برای افرادی که طعم کبابی با ذغال را دوست دارند، بسیار وسیله مناسبی می باشد. ذغال در زیر بخش شبکه ای دستگاه قرار می گیرد. می توان از این دستگاه گریل به منظور پخت همبرگر، مرغ، اسنک، گوشت و بسیاری غذاهای دیگر استفاده کرد که کاملا مغز پخت می شود. این دستگاه بدون نیاز به روغن عمل کباب کردن را انجام می دهد.

دستگاه گریل ذغالی 30 سانتی مدل GL30

وزن دستگاه گریل ذغالی 30 سانتی مدل GL30، در حدود 38 کیلوگرم است و به صورت رومیزی می باشد. بنابراین باید جای مناسبی برای آن بر اساس ابعاد، در نظر بگیرید. این دستگاه گریل ذغالی با طول 30 سانتی متر، عرض 60 سانتی متر و ارتفاعی برابر با 30 سانتی متر دارای 4 پایه قابل تنظیم می باشد. از مواردی که می توان در رابطه با این دستگاه گریل به آن اشاره کرد، قابلیت کار این دستگاه با هر دو نوع گاز شهری و کپسولی می باشد.

جنس بدنه و سینی دستگاه گریل ذغالی 30 سانتی مدل GL30 از استیل نگیر با ضخامت 1.5 میلی متر ساخته شده است. در صورتی که در باغ و یا ویلای خود تمایل به داشتن یک دستگاه گریل با کیفیت دارید، می توانید این گریل را انتخاب نمایید. همچنین در برخی از رستوران های کوچک و یا فست فود ها نیز از این دستگاه گریل 30 سانتی می توان استفاده کرد.

مشخصات دستگاه گریل ذغالی مدل GL30

دستگاه گریل ذغالی 30 سانتی مدل GL30 با قدرت گرمایش 7000 وات، بهترین پخت کبابی بدون روغن را برای شما انجام می دهد. ولوم های مورد استفاده در ساخت این دستگاه گریل ذغالی، از جنس نسوز بوده و از پلی آمید ساخته شده و این باعث می شود تا بتوانید بدون آن که داغ شود، ولوم ها را در دست بگیرید.

جنس صفحه شبکه ای رویی آن که در بالای ذغال ها قرار می گیرد از چدن شیاردار ساخته شده که باعث می شود گرما به صورت غیر مستقیم و کاملا یکنواخت به ماده غذایی برای پخت برسد. جنس چدنی باعث می شود تا برای گریل کردن مواد غذایی مختلف به روغن نیازی نداشته باشید.

دستگاه گریل ذغالی مدل GL30

به راحتی می توانید  این گریل را از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی تهیه نمایید. شما می توانید دستگاه گریل ذغالی 30 سانتی مدل GL30 با خیالی راحت خریداری نمایید زیرا دارای گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. البته باید بدانید که این گاز فندک و ترموکوپل ندارد.

این دستگاه برای پخت ملایم مواد غذایی و مغز پخت شدن آنها، بسیار مناسب می باشد. با توجه به قرار نگرفتن مستقیم مواد غذایی بر روی شعله، دیگر نگرانی از بابت از دست رفتن مواد مغذی در مواد غذایی مختلف نباشید. غذای کباب شده بر روی این گریل به نوعی حالت رژیمی خواهد داشت زیرا روغن در پخت ان استفاده نمی شود.

در این دستگاه از ذغال سنگ نسوز استفاده می شود که پختی یکپارچه را برای شما خواهد داشت. دستگاه گریل ذغالی 30 سانتی مدل GL30 بسیار بادوام بوده و در ساخت آن کلیه موارد ایمنی در نظر گرفته شده است. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    30*60*30 سانتی متر
  • قدرت گرمایش
    7000 وات
  • وزن خالص
    38 کیلوگرم
  • سوخت مصرفی
    گاز شهری و گاز کپسول
  • جنس بدنه
    استیل نگیر
  • ضخامت بدنه
    1.5 میلی متر
  • ولوم تنظیم حرارت
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز