اشتراک گذاری

دستگاه گریل

دستگاه گریل تخت 30 سانتی روغنی مدل GS30

VN-22870
ابعاد: 30*60*30 سانتی متر
وزن خالص: 38 کیلوگرم
سوخت مصرفی: گاز شهری و گاز کپسول
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

13,400,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

13,400,000

تماس با تامین کننده
روماک ماشین
روماک ماشین
تولید کننده / عضویت از 4 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه گریل تخت 30 سانتی روغنی مدل GS30

دستگاه های گریل روغنی ساده به منظور گریل کردن انواع گوشت ها و برگر ها مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مدل های این دستگاه، دستگاه گریل تخت 30 سانتی روغنی مدل GS30 می باشد که به عنوان یک گریل خانگی و رومیزی مورد استفاده می باشد. ابعاد این دستگاه گریل روغنی باعث می شود تا بتوانید به راحتی در هر جا از آن استفاده نمایید. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است برای گریل کردن از روغن استفاده می کنند.

دستگاه گریل تخت 30 سانتی روغنی مدل GS30

دستگاه گریل تخت 30 سانتی روغنی مدل GS30 با ابعادی برابر با 30*60*30 سانتی متر می تواند به راحتی در خانه نیز مورد استفاده قرار بگیرد و به عنوان یک گریل رومیزی مطرح می باشد. وزن این دستگاه گریل 38 کیلوگرم بوده و یکی از قابلیت های قابل توجه آن، توان استفاده این دستگاه با هر دو نوع گاز شهری و کپسولی می باشد که این استفاده از دستگاه را در مکان های مختلف و با امکانات متفاوت، ممکن ساخته است.

این دستگاه دارای 4 پایه می باشد که باعث می شود تا بتوان آن را بر روی میز قرار داد و نکته مثبت دیگر آن، قابلیت تنظیم ارتفاع در این پایه ها است. بخش زیرین پایه ها قابلیت چرخش و در نتیجه قابلیت تغییر ارتفاع را دارا می باشد.

دستگاه گریل روغنی

در صورتی که کافه، رستوران، فست فود، باشگاه و یا حیاطی در خانه دارید، می توانید از دستگاه گریل تخت 30 سانتی روغنی مدل GS30 به منظور گریل کردن انواع مواد غذایی استفاده نمایید. می توانید بر روی آن انواع گوشت ها، مرغ، برگرها و سبزیجات را به صورت گریل درآورید.

دستگاه گریل تخت 30 سانتی روغنی مدل GS30

در بخش جلویی این دستگاه حفره ای تعبیه شده که به منظور جمع آوری و تخلیه روغن کاربرد دارد. از آنجایی که سطح رویه این گریل صاف و یکدست می باشد، پخت بر روی آن به صورتی یکنواخت انجام می گیرد زیرا این سطح باعث می شود تا حرارت به صورتی منظم در کل سطح پخش شده و کار پخت به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

مشخصه های دستگاه گریل روغنی 30 سانتی

ابعاد این دستگاه گریل به اندازه 30*60*30 سانتی متر بوده و بدنه آن نیز از استیل نگیر با بالاترین کیفیت ساخته شده است. ضخامت بدنه در این دستگاه به طور منظم 1 میلی متر می باشد. استفاده از استیل مرغوب در این دستگاه باعث شده تا در زمان پخت مواد غذایی مورد نظر به کف سینی نچسبیده و به خوبی پخته شود. همچنین این جنس به دلیل عدم واکنش پذیری در برابر مواد غذایی باعث می شود تا بتوان به سهولت آن را تمیز و نظافت کرد.

دارا بودن ولوم تنظیم حرارت باعث می شود تا بتوان راحت تر با این دستگاه کار کرد و حرارت را در طول پخت تنظیم کرد تا بهترین پخت را داشته باشید. وجود سینی روغن و سنگ مغناطیسی از دیگر مشخصه های دستگاه گریل تخت 30 سانتی روغنی مدل GS30 می باشد. دور تا دور بخش گریل و سینی پخت آن را دیواره ای تشکیل داده تا مواد از روی آن نریخته و در زمان پخت پرش های قطرات روغن در اطراف دستگاه پخش نشود. 

با خیالی آسوده این دستگاه گریل تخت روغنی را خریداری نمایید زیرا دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    30*60*30 سانتی متر
  • وزن خالص
    38 کیلوگرم
  • سوخت مصرفی
    گاز شهری و گاز کپسول
  • جنس بدنه
    استیل نگیر
  • ضخامت بدنه
    1 میلی متر
  • ولوم تنظیم حرارت
    دارد
  • سینی روغن
    دارد
  • سنگ مغناطیسی
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز