اشتراک گذاری

دستگاه گریل

دستگاه گریل شیاردار 60 سانتی مدل GR60

VN-22887
ابعاد: 60*60*30 سانتی متر
وزن خالص: 65 کیلوگرم
سوخت مصرفی: گاز شهری و گاز کپسول
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

17,800,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

17,800,000

تماس با تامین کننده
روماک ماشین
روماک ماشین
تولید کننده / عضویت از 4 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه گریل شیاردار 60 سانتی مدل GR60

دستگاه گریل شیاردار 60 سانتی به منظور طبخ انواع مواد غذایی در رستوران ها، هتل ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. برای پخت غذاها با این دستگاه نیاز به روغن زیادی ندارید و صرفا با مقدار کمی روغن می توانید انواع گوشت، فرآورده های گوشتی، سبزیجات و ... را گریل کنید البته بخش زیادی از مواد غذایی با آب خود آن ماده پخته می شود به همین علت غذا سالم تر است و ارزش غذایی خود را حفظ می کند.

دستگاه گریل شیاردار 60 سانتی مدل GR60

دستگاه گریل شیاردار 60 سانتی مدل GR60 دارای ابعاد استانداردی برای گریل مواد غذایی می باشد شکل ظاهری این دستگاه مانند یک مکعب مستطیل است. طول و عرض دستگاه گریل 30 در 60 سانتی متر است و بلندی آن نیز در حدود 60 سانتی متر می باشد ابعاد آن به منظور طبخ چند نوع غذا به طور همزمان طراحی شده است. همان طور که گفته شد عمده ی کاربرد این دستگاه در رستوران ها می باشد زیرا آشپز باید بتواند در یک زمان مشخص چندین غذا را برای مشتری آماده کند این دستگاه کار سرآشپز را آسان می کند به طوری که شما می توانید همزمان چند مدل غذا را با هم گریل کنید بدون این که طعم غذاها با یکدیگر ترکیب شوند. این دستگاه از سه طرف به اندازه ی حدودی 5 سانتی متر بالا آمده است که بدین ترتیب مانع از ریختن غذا به سمت خارج می شود. بدنه ی دستگاه از جنس استیل مقاوم در برابر شست و شو، ضربه و خش می باشد این دستگاه قابل اتصال به گاز شهری و کپسول گاز می باشد از این رو می توانید این دستگاه را هم در داخل آشپزخانه و هم در محیط هایی که فضای آزاد هستند استفاده کنید.

دستگاه گریل شیاردار 60 سانتی مدل GR60

ویژگی های دستگاه گریل

وزن دستگاه گریل شیاردار 60 سانتی مدل GR60 در حدود 65 کیلوگرم می باشد این دستگاه دارای چهار پایه ی قوی است که می تواند به راحتی بر روی کانتر یا میز کار قرار داد و به طبخ انواع غذاها پرداخت. ضخامت بدنه دستگاه در حدود یک میلیمتر است سینی های دستگاه گریل شیاردار 60 سانتی حرارت را به خوبی به غذا انتقال می دهد دستگاه گریل مجهز به دو پیچ تنظیم حرارت می باشد که با نوعی ماده مقاوم در برابر حرارت روکش شده است از این رو حتی اگر میزان حرارت را تا حد زیادی افزایش دهید هم روکش پیچ ها نمی سوزد. شیارهای موجود در سینی خط هایی را در گوشت ایجاد می کند که سبب خوش طعم شدن و زیبایی غذا می شود از این رو  گوشت هایی که این شیارها را دارند بسیار در میان مشتریان محبوب و پرطرفدار هستند. دستگاه گریل شیاردار به مدت یک سال گارانتی و 120 ماه خدمات پس از فروش دارد پس نیازی نیست که بابت خرابی دستگاه نگرانی داشته باشید.

مزایای دستگاه گریل

جنس بدنه ی دستگاه از استیل است که هم سبب انتقال حرارت مناسب و یکنواخت در سطح سینی می شود و هم نظافت و شست و شوی آن را آسان می کند این دستگاه مجهز به سنگ مغناطیسی است که سرعت انتقال حرارت را افزایش می دهد. امکان جابه جایی دستگاه گریل نیز از یکی دیگر از مزایای آن می باشد. شما می توانید دستگاه گریل مدنظر خود را به صورت اینترنتی و از وب سایت ویترین نت تهیه کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    60*60*30 سانتی متر
  • وزن خالص
    65 کیلوگرم
  • سوخت مصرفی
    گاز شهری و گاز کپسول
  • جنس بدنه
    استیل نگیر
  • ضخامت بدنه
    1 میلی متر
  • ولوم تنظیم حرارت
    دارد
  • سنگ مغناطیسی
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز