اشتراک گذاری

دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی شترمرغ 64 تایی

VN-22889
جنس بدنه: از صفحه های PVC یکپارچه، فشرده با عایق بندی بالا
برق مصرفی: تکفاز
نوع چرخش تخم ها: 90 درجه بصورت گهواره ای
جنس چهار چوب: آلومینیوم
تعداد فن: 2
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه جوجه کشی شترمرغ 64 تایی

دستگاه جوجه کشی شترمرغ 64 تایی مدل VN-22889 یکی از دستگاه های خوب و با کیفیت برای تولید و تکثیر تخم شتر مرغ می باشد. امکانات و ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه آن را از سایر دستگاه های موجود در بازار متمایز کرده است. یکی از ویژگی های دستگاه مذکور این است که فقط برای تولید تخم شترمرغ طراحی شده است.

دستگاه جوجه کشی شترمرغ 64 تایی

دستگاه جوجه کشی شترمرغ 64 تایی به شکل یک مکعب مستطیل می باشد قسمت های پشتی این دستگاه از پلاستیک پی وی سی ساخته شده است جنس درب جلویی دستگاه از کرنرهای ضد ضربه  می باشد. به دلیل شرایط ویژه ای که برای تولید تخم شترمرغ نیز است معمولا در داخل بدنه ی دستگاه از هوابند استفاده می شود. این دستگاه کاملا هوشمند است و مجهز به یک سیستم برای رطوبت دهی به تخم شترمرغ ها، چرخش شانه ها، رطوبت گیری مناسب، پخش کننده ی گرمای داخل دستگاه، تامین تهویه می باشد

امکانات دستگاه تکثیر و جوجه کشی شتر مرغ

دستگاه جوجه کشی شترمرغ دارای امکانات ویژه دیگری نیز می باشد که فرآیند جوجه کشی را آسان تر می کند برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

·        سنسور SHT: یکی از ویژگی هایی که برای جوجه کشی شترمرغ ها ضروری است دما و رطوبت مورد نیاز برای تولید جوجه ها می باشد سنسور SHT در دستگاه جوجه کشی شترمرغ ها وظیفه تنظیم دما و رطوبت داخل دستگاه متناسب با فضای بیرون را به عهده دارد. این حسگر کارکرد بسیار مناسبی دارد. این سنسورها پس از مدتی باید کالیبره شوند تا از سلامت آن ها اطمینان حاصل شود.

·        سنسور ثانویه: سنسور ثانویه برای اطمینان از کارکرد سنسور SHT ساخته شده است. به این صورت که چنان چه سنسور اولیه از کار افتاد وظایف آن به عهده سنسور ثانویه است بدین ترتیب مزرعه دار متحمل ضرر سنگینی نخواهد شد.

·        سنسور بررسی دمای محیط بیرون: گاهی اوقات فضای مزرعه شترمرغ جابجا می شود در این صورت مجبور به جابجایی دستگاه جوجه کشی شتر مرغ می شوید یک دستگاه هوشمند مانند دستگاه جوجه کشی شترمرغ 64 تایی VN-22889 مجهز به یک سنسور است که می تواند هوای داخل دستگاه را با هوای محیط بیرون هماهنگ سازی کند.

بررسی امکانات دستگاه جوجه کشی( سنسور دی اکسید کربن، شانه های قرار گیری تخم شترمرغ)

·        سنسور دی اکسید کربن: برای جوجه کشی شتر مرغ ها وجود مقدار مناسبی دی اکسید کربن ضروری می باشد. از این رو دستگاه جوجه کشی شتر مرغ باید مجهز به سنسور دی اکسید کربن باشد. همه دستگاه های جوجه کشی مجهز به این سنسور نیستند و در بیشتر مواقع این سنسور به درخواست مشتری بر روی دستگاه کار گذاشته می شود.

·        شانه های قرار گیری تخم مرغ: تخم شتر مرغ باید بر روی شانه های انعطاف پذیری قرار داده شود تا بتواند از رطوبت و گرمای مناسبی برخوردار شود تا تخم شتر مرغ به عمل آید جنس این شانه ها از نوعی پلاستیک مرغوب است این شانه ها پس از اینکه جوجه ها شکل گرفتن باید شست و شو شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند.

ویژگی های رطوبت گیر پیشرفته دستگاه جوجه کشی

·        رطوبت گیر پیشرفته: همانطور که می دانید برای پرورش تخم شتر مرغ در زمان ستر باید رطوبت دستگاه کاهش پیدا کند اما در زمان هچر بالعکس باید رطوبت به میزان معینی افزایش پیدا کند. رطوبت تخم شترمرغ را به صورت شکننده و ترد خواهد کرد زیرا در این دوره پوسته تخم شتر مرغ برای خارج شدن جوجه باید آماده سازی شود در غیر این صورت جوجه نمی تواند از تخم بیرون آید. رطوبت گیر پیشرفته دستگاه جوجه کشی این دوره را به طور کامل مدیریت خواهد کرد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • جنس بدنه
    از صفحه های PVC یکپارچه، فشرده با عایق بندی بالا
  • برق مصرفی
    تکفاز
  • نوع چرخش تخم ها
    90 درجه بصورت گهواره ای
  • جنس چهار چوب
    آلومینیوم
  • تعداد فن
    2
  • سنسور رطوبت
    دارد
  • نوع سنسور رطوبت
    تر , خشک
  • سیستم کنترل دیجیتال
    دارد
  • سنسور دما
    دارد
  • نوع پوشش رنگ
    کوره ای
  • سیستم تامین گرما
    المنت های صنعتی استیل
  • جنس راک ها
    صفحات آلومینیومی خالص دارای پوششی از رنگ پودری کوره ای
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز