اشتراک گذاری

هود آشپزخانه صنعتی

هود بالای گریل فیلتر دار استیل با ضخامت 800 میکرومتر

VN-22891
ضخامت بدنه: 0.8 میلی متر
قابلیت نصب روی دیوار: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 2 متر

10,355,000

حداقل سفارش: 2 متر

10,355,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات هود بالای گریل فیلتر دار استیل با ضخامت 800 میکرومتر

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با هود بالای گریل فیلتر دار استیل 800 میکرومتر بپردازیم. در صورتی که قصد خرید هود بالای گریل فیلتر دار استیل 800 میکرومتر یا می خواهید در مورد هود بالای گریل فیلتر دار استیل، اطلاعاتی را بدست آورید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

هود بالای گریل فیلتر دار استیل

یکی از ضروری ترین تجهیزاتی که برای آشپزخانه های مختلف از جمله صنعتی، رستوران ها، فست فودی ها و... مورد نیاز است هود بالای گریل است. بدون وجود هود بالا گریل کارکرد آشپزخانه دچار مشکل می شود چرا که دود، بود، چربی و بخار در همه نقاط پخش خواهد شد و کار کردن را با مشکل روبه رو خواهد کرد. هود بالای گریل اقدام به جمع آوری دود، بو، بخار و چربی از آشپزخانه می کند و شرایط مناسبی را برای فعالیت کارکنان آشپزخانه مهیا می کند.

یکی از بهترین هودهایی که می تواند در آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها و فست فودی ها مورد استفاده قرار گیرد هود بالای گریل فیلتر دار استیل 800 میکرومتر است. این هود با امکانات و ویژگی هایی که دارد محیط را عاری از بود، دود، چربی و بخار در آشپزخانه فراهم می کند. این هود توسط شرکت آیسان تولید شده است و از محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه به حساب می آید.

هود بالای گریل فیلتر دار استیل 800 میکرومتر مجهز به فیلترهای با شکل چهارچوب مربع و مشبک می باشد که در داخل آن تعبیه شده است. از آنجا که این نوع هود در ابعاد مختلفی تولید می شود تعداد فیلترهای آن نیز متفاوت خواهد بود. از مهم ترین مزیت این هود، این است که پس از این که مکش ذرات و بخارات روغن صورت گرفت شاهد برگشت و چکه کردن آن نخواهیم بود. این ذرات با استفاده از فیلترهای موجود کنترل شده و در داخل ظرفی که در هود در نظر گرفته شده است قرار می گیرد.

هود بالای گریل فیلتر دار استیل 800 میکرومتر از انواع هودهای مکنده به حساب می آید که به صورت مستقیم هوا را به بیرون هدایت می کند و به دلیل داشتن فیلتر، موارد خارج شده به محیط باز نمی گردد.

مشخصات هود بالای گریل فیلتر دار استیل 800 میکرومتر

از مهم ترین مشخصه های هود گریل فیلتردار می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

جنس بدنه آن از استیل بگیر است.
بدنه آن 800 میکرومتر ضخامت دارد.
ضخامت پروفیل آن دو در دو میلی متر است.
مجهز به چربی گیر است.
جنس چربی گیر آن از نوع استیل است.
امکان نصب آن بر روی دیوار وجود دارد.
مزایای خرید از سایت ویترین نت
خرید هود بالای گریل فیلتر دار استیل 800 از سایت ویترین نت مزایای زیاد دارد. از تاریخ خرید به مدت دوازده ماه شامل گارانتی می شود و خدمات پس از فروش این محصول نیز ده ساله است. امکان نصب و راه اندازی هود بالای گریل فیلتر دار استیل 800 به صورت حضوری وجود دارد و برای نصب و راه اندازی هزینه جداگانه اخذ می شود. کار با این دستگاه آسان است ولی به منظور آموزش نکات مهم در حین نصب و راه اندازی، کار با دستگاه آموزش داده می شود. در صورتی که هود بالای گریل فیلتر دار استیل 800 نیاز به تعمیر داشته باشد نباید نگرانی داشته باشید چرا که امکان تعمیر و همچنین تامین قطعات وجود دارد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • جنس بدنه
    استیل بگیر
  • ضخامت بدنه
    0.8 میلی متر
  • ضخامت پروفیل
    2*2 میلی متر
  • چربی گیر
    دارد
  • جنس چربی گیر
    استیل
  • قابلیت نصب روی دیوار
    دارد
  • مکنده سانتریفیوژ
    ندارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز