اشتراک گذاری

هود آشپزخانه صنعتی

هود دیواری فیلتر دار استیل با ضخامت 800 میکرومتر

VN-22907
ضخامت بدنه: 0.8 میلی متر
قابلیت نصب روی دیوار: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 متر

8,284,000

حداقل سفارش: 1 متر

8,284,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات هود دیواری فیلتر دار استیل با ضخامت 800 میکرومتر

امروزه محبوبیت هود دیواری فیلتر دار استیل با ضخامت 800 میکرومتر در بین اکثر رستوران داران و صاحبان مجموعه های غذایی به چشم می خورد. دلیل این امر را می توان کیفیت منحصر به فرد و عمر مفید بالا این مدل از هود صنعتی در کنار قیمت مناسب آن دانست.

هود دیواری فیلتر دار استیل با ضخامت 800 میکرومتر مناسب کدام مکان هاست؟

هود دیواری فیلتر دار استیل با ضخامت 800 میکرومتر از هود های با کیفیت صنعتی می باشد که امروزه در اکثر مجموعه های غذایی کاربرد دارد. هود های صنعتی از نظر ساختار با هود های طراحی شده برای منازل، کاملا متفاوت می باشد.

این هود ها از سال های گذشته به عنوان وسایل ضروری در رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها، فودکورت ها و ... شناخته می شوند و آشپزخانه های صنعتی بزرگ بدون وجود آنها نمی توانند تاییدیه فعالیت را دریافت کنند. عملکرد تمامی هود های صنعتی و هود های منازل کاملا مشابه می باشد اما در ساختار و ویژگی های آنها تفاوت های گسترده ای دیده می شود.

ویژگی های ظاهری هود فیلتر دار استیل با ضخامت 800 میکرومتر

همانطور که از نام هود دیواری فیلتر دار استیل با ضخامت 800 میکرومتر مشخص است، این هود صنعتی در دسته هود های دیواری جای می گیرد. بدین معنی باید این هود ها را با استفاده مهره ها و پیچ های مخصوص به دیوار پشت سرشان متصل نمود. البته برخی از مدل های هود های صنعتی نیز امکان نصب و قرارگیری بر روی سقف را دارند. با این حال نصب هود ها بر روی سقف و یا دیوار، هیچ تفاوتی در عملکردشان نخواهد داشت.

ظاهر هود دیواری فیلتر دار با ضخامت 800 میکرومتر به صورت تمام استیل می باشد و اندازه ضخامت بدنه این هود 0.8 میلی متر و یا 800 میکرومتر عنوان شده است. از دیگر ویژگی های ظاهری این هود صنعتی را می توان ابعاد بزرگ آن دانست که آن را برای آشپزخانه های صنعتی بسیار گسترده مناسب کرده است. فیلتر های چربی گیر مخصوصی نیز در محفظه داخلی این هود قرار گرفته اند که توانایی بالایی در جذب بخارات و چربی های مواد غذایی در حال طبخ دارند.

ویژگی های فنی هود دیواری استیل با ضخامت 800 میکرومتر

ساختار اسکلتی هود دیواری فیلتر دار استیل با ضخامت 800 میکرومتر از پروفیل با ضخامتی معادل 2*2 میلی متر می باشد و بدنه بیرونی آن از استیل با دوام ساخته شده است. یکی از ویژگی های مهم هود دیواری فیلتر دار استیل این است که تمامی قطعات به کار رفته در آن، ضد زنگ هستند و در برابر رطوبت آسیب نخواهند دید. در اطراف دیواره های این هود، ورق های استیلی شیب داری قرار گرفته اند که از تجمع روغن در آن جلوگیری می کنند.

چربی گیر این هود ساخته شده از استیل مرغوب می باشد که درون آن به اندازه کافی فیلر های جذب چربی قرار گرفته اند. خرید این هود کاربردی از طریق بسیاری از فروشگاه های آنلاین و حضوری امکان پذیر می باشد اما به طور کلی خرید آنلاین آن بسیار راحت تر خواهد بود. با خریداری این هود از فروشگاه ویترین نت می توانید کارت گارانتی و کارت خدمات پس از فروش این دستگاه را دریافت نمایید و تا پایان مدت اعتبار آنها، که به ترتیب ۱ سال و ۱۰ سال می باشند، از آنها استفاده کنید

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • جنس بدنه
    استیل
  • ضخامت بدنه
    0.8 میلی متر
  • ضخامت پروفیل
    2*2 میلی متر
  • چربی گیر
    دارد
  • جنس چربی گیر
    استیل
  • قابلیت نصب روی دیوار
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز