اشتراک گذاری

هود آشپزخانه صنعتی

هود بالای گریل فیلتر دار استیل نگیر با ضخامت 1 میلیمتر

VN-22903
ضخامت بدنه: 1 میلی متر
قابلیت نصب روی دیوار: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 2 متر

8,175,000

حداقل سفارش: 2 متر

8,175,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات هود بالای گریل فیلتر دار استیل نگیر با ضخامت 1 میلیمتر

هود بالای گریل فیلتر دار استیل نگیر یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز آشپزخانه های صنعتی در رستوران ها، هتل ها و ... می باشد. وظیفه ی اصلی هود فیلتر دار صنعتی جذب حرارت، دود و چربی موجود در فضای آشپزخانه می باشد. از آن جایی که در آشپزخانه های صنعتی مدام پخت و پز صورت می گیرد وجود یک هود پرقدرت ضروری می باشد وگرنه تمام فضای آشپزخانه را چربی و دود فرا می گیرد.

هود بالای گریل فیلتر دار استیل نگیر با ضخامت 1 میلیمتر

هود بالای گریل فیلتر دار استیل نگیر با ضخامت ا میلیمتر از نوعی استیل به نام استیل نگیر ساخته شده است، ضخامت این استیل به منظور جذب بهتر حرارت حدود 1 میلیمتر می باشد. برای ساخت هود بالای گریل فیلتر دار استیل نگیر از پروفیل هایی با ضخامت 4/4 میلیمتر استفاده شده است. این نوع از هود بالای گریل فیلتردار استیل نگیر با ضخامت ا میلیمتر قابل نصب بر روی دیوار می باشد. یکی از مواردی که بسیاری از خریداران تاکید بر آن دارند گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، هود بالای گریل فیلتر دار استیل نگیر عرضه شده توسط وب سایت ویترین نت به مدت یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد. نصب و راه اندازی دستگاه توسط گروه پشتیبانی وب سایت ویترین نت صورت می گیرد همچنین در همان موقع آموزش های لازم در مورد استفاده از دستگاه به مشتریان ارائه می شود.

ویژگی های هود بالای گریل فیلتردار

فیلترهایی که داخل هود قرار می گیرند متناسب با ابعاد هود گریل می باشد این فیلترها به شکل مکعب مربع هایی به صورت مشبک می باشد. وظیفه ی فیلترها جلوگیری از بازگشت چربی و دود پس از مکش می باشد. فیلترها این مواد را به ظرفی که داخل هود تعبیه شده است انتقال می دهند. در واقع هود بالای گریل فیلتردار پس از جذب هوای داخل آشپزخانه اجازه ی ورود مجدد آن را نخواهد داد. تمام اجزای تشکیل دهنده ی هود بالای گریل دارای کیفیت بالایی می باشند و مجهز به سیستمی به منظور گردش هوا داخل هود می باشند. چراغ هایی که داخل هود قرار می گیرند مقاومت بالایی در مقابل رطوبت دارند. فیلتر های قرار گرفته داخل دستگاه هود بالای گریل را معمولا از آلومینیم یا استیل می سازند.

نکاتی در رابطه با فیلتر هود بالای گریل فیلتردار

یکی از نکات مهمی که در آشپزخانه ها باید رعایت کنیم ایمنی کار می باشد. فیلترهایی که به منظور جذب چربی، دود و حرارت داخل هود های صنعتی قرار می گیرند باید از جنس ضد احتراق باشند. کار گذاشتن فیلتر داخل هودهای صنعتی نیاز به دقت و ظرافت زیادی دارد به دلیل اینکه هیچ درز یا خروجی در فیلتر ها باید باقی نماند. فیلترهای موجود در هود از ریختن چربی های گذشته داخل غذای جدید جلوگیری می کنند به همین علت باید به طور مداوم فیلترها شست و شو داده شوند. فیلترهای قرار گرفته شده در هود بالای گریل استیل نگیر مدل – 22903 به آسانی تعویض و تعمیر می شوند. برای ساخت فیلترها دقت کنید که لبه های فیلتر تیز و برنده نباشند. به منظور ایمنی فضای آشپزخانه به هنگام نصب هود باید به چند نکته توجه کنید به عنوان مثال هود باید با صفحه ی پخت فاصله ای استاندارد  حداقل 15 سانتی متر داشته باشد همچنین حداکثر فاصله ی صفحه ی پخت و هود نباید از 120 سانتی متر بیشتر شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • جنس بدنه
    استیل نگیر 304
  • ضخامت بدنه
    1 میلی متر
  • ضخامت پروفیل
    4*4 میلی متر
  • چربی گیر
    دارد
  • جنس چربی گیر
    استیل نگیر 304
  • قابلیت نصب روی دیوار
    دارد
  • مکنده سانتریفیوژ
    ندارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز