اشتراک گذاری

هود آشپزخانه صنعتی

هود بالای گریل فیلتر دار استیل با ضخامت 1 میلیمتر

VN-22900
ضخامت بدنه: 1 میلی متر
قابلیت نصب روی دیوار: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 2 متر

11,445,000

حداقل سفارش: 2 متر

11,445,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات هود بالای گریل فیلتر دار استیل با ضخامت 1 میلیمتر

هود بالای گریل فیلتر دار استیل با ضخامت 1 میلیمتر از نمونه های با کیفیت هود های صنعتی است که دارای کارت گارانتی با اعتبار ۱۲ ماه پس از خریداری می باشد. همچنین خریداران می توانند تا ۱۰ سال از خدمات پس از فروش این هود استفاده کنند. قیمت آن نسبت به مدل های دیگر کمتر است اما دوام بالایی دارد.

کاربرد هود بالای گریل فیلتر دار استیل با ضخامت 1 میلیمتر

اکثر افراد با کاربرد و نحوه عملکرد هود ها در منازل آشنا هستند. هود ها دارای قدرت مکش فوق العاده ای هستند که می توانند بو و چربی مواد غذایی در حال پخت را به سمت خود بکشند و آن ها را از محیط منزل خارج کنند. در حال حاضر در اکثر رستوران ها و همچنین مجموعه های غذایی فست فود نیز، از هود برای تهویه هوا در هنگام پخت غذا استفاده می کنند. اما هود های کاربردی در این مجموعه ها با هود های مخصوص منازل بسیار متفاوت هستند اما کارایی مشابهی دارند. هود بالای گریل فیلتر دار استیل با ضخامت 1 میلیمتر هم از این دسته است.

بررسی و نقد هود برای گریل فیلتر دار استیل با ضخامت 1 میلیمتر

هود بالای گریل فیلتر دار استیل با ضخامت 1 میلیمتر از رایج ترین و پرکاربرد ترین هود های صنعتی در بازار امروز می باشد. این هود مانند سایر هود های صنعتی دارای ویژگی ها و مزیت های فوق العاده ای است که توانسته اند آن را به یکی از پر فروش ترین هود های صنعتی تبدیل کنند. نخستین مزیت هود بالای گریل استیل با ضخامت 1 میلیمتر را می توان وجود فیلتر های چربی گیر در آن دانست.

این فیلتر ها چربی حاصل از پخت مواد خوراکی را جذب خود کرده و از تجمع و انتشار آلودگی در سطح دستگاه گریل جلوگیری می کنند. این دستگاه دارای پروفیل نیز می باشد و همچنین ابعاد بزرگ آن موجب شده تا مساحت دستگاه گریل را در رستوران ها و سایر مجموعه های غذایی بپوشاند. این هود صنعتی در قسمت فوقانی دستگاه گریل نصب خواهد شد و نسبت به سایر مدل ها، صدای آزار دهنده ای ندارد.

البته این هود صنعتی نیز در کنار تمام مزیت هایی که دارد، معایبی نیز خواهد داشت. یکی از معایب این هود را می توان عدم وجود مکنده سانتریفیوژ عنوان کرد. البته این امر هیچ تاثیری در پر طرفدار بودن و خرید این محصول کاربردی نگذاشته است و همچنان از مدل های پرفروش هود های صنعتی به حساب می آید.

مشخصات فنی و تکمیلی هود بالای گریل فیلتر دار استیل با ضخامت 1 میلی متر

هود بالای گریل فیلتر دار استیل با ضخامت 1 میلیمتر از استیل بگیر ساخته شده است که این امر تاثیر بسیار زیادی در کیفیت آن داشته است. روکش چربی گیر های این هود نیز هم جنس با بدنه آن می باشد و کاملا به صورت صنعتی طراحی شده اند. همان طور که از نام این هود مشخص است، ضخامت بدنه آن یک میلی متر می باشد و ضخامت پروفیل آن نیز 4*4 میلی متر عنوان شده است.

این محصول در بسیاری از فروشگاه های حضوری برای خرید مشاهده می شود، اما خریداری آن به صورت آنلاین از طریق فروشگاه ویترین نت بسیار راحت تر می باشد. لوازم جانبی مورد نیاز و همچنین کتابچه آموزش کار با دستگاه نیز از دیگر اقلام موجود در بسته بندی هود بالای گریل فیلتر دار با ضخامت 1 میلیمتر می باشند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • جنس بدنه
    استیل بگیر
  • ضخامت بدنه
    1 میلی متر
  • ضخامت پروفیل
    4*4 میلی متر
  • چربی گیر
    دارد
  • جنس چربی گیر
    استیل
  • قابلیت نصب روی دیوار
    دارد
  • مکنده سانتریفیوژ
    ندارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز