اشتراک گذاری

هود آشپزخانه صنعتی

هود دیواری فیلتر دار استیل نگیر با ضخامت 1 میلیمتر

VN-22909
ضخامت بدنه: 1 میلی متر
قابلیت نصب روی دیوار: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 متر

12,500,000

حداقل سفارش: 1 متر

12,500,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات هود دیواری فیلتر دار استیل نگیر با ضخامت 1 میلیمتر

در آشپزخانه های بزرگ صنعتی مدام پخت و پز انجام می گیرد از این رو دود و چربی زیادی در فضای آشپزخانه تجمع پیدا می کند. هود دیواری فیلتردار استیل نگیر یکی از ابزارات ضروری آشپزخانه محسوب می شود که دود و چربی را به سمت فیلتر تخلیه ی خود می کشد و از آشپزخانه خارج می کند.

هود دیواری فیلتردار استیل نگیر با ضخامت 1 میلیمتر

ابعاد هود دیواری فیلتردار استیل نگیر مطابق با استانداردهای روز طراحی و تولید شده است به همین علت می توان فضای مورد نیاز برای قرارگیری هود را از قبل طراحی کرد. جنس این هود از استیل نگیر است همانطور که می دانید اکثر لوازم مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی از جنس استیل مقاوم در برابر رطوبت می باشند زیرا لوازم و ابزارات آشپزخانه باید مدام مورد شست و شو قرار گیرند بنابراین باید موادی برای ساخت ظروف و ابزارات مورد استفاده قرار گیرند که در برابر شست و شوی و رطوبت از مقاومت خوبی برخوردار باشند. ضخامت بدنه و پروفیل هود دیواری فیلتردار استیل نگیر به ترتیب 1 و 4/4 میلیمتر می باشند. ضخامت بدنه ی هود را برای جذب حرارت و دود موجود در آشپزخانه تا حد امکان نازک می گیرند. هود دیواری فیلتردار استیل نگیر به آسانی بر روی دیوار نصب می شود.

مشخصات هود دیواری فیلتردار

هود دیواری مدام توسط آشپزها مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی جذب چربی در جداره های فیلتر و سایر اجزای هود امکان بروز مشکل را بیشتر می کند از این رو وب سایت ویترین نت به منظور اطمینان خاطر مشتریان خود این هود را به مدت یک سال گارانتی می کند و همچنین خدمات پس از فروش محصول را تا 10 سال ارائه می دهد. نکته ی دیگری که وجود دارد این است که مشتریان نباید از بابت نصب و راه اندازی هود نگرانی داشته باشند و پشتیبانی وب سایت ویترین نت هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد. برخی از افرادی که آشنایی با نحوه ی کار با هود ندارند می توانند از طریق تکنسین نصب هود آموزش های لازم را ببینند.

ویژگی های هود دیواری فیلتر دار

فیلترهایی که داخل هود قرار می گیرند به شکل مکعب های کوچکی با ابعاد استاندارد هستند. تعداد فیلترها با توجه به ویژگی های هود تعیین می شود. فیلترها به صورت توری می باشند تا بتوانند به بهترین نحو دود و چربی موجود در هوای آشپزخانه را جذب کنند علاوه بر این مجهز به یک فناوری نوینی هستند که از بازگشت چربی ها به غذاهای روی اجاق گاز جلوگیری می کند. کلیه ی اجزایی که برای تولید هود مورد استفاده قرار می گیرند دارای بالاترین حد کیفیت می باشند. فیلترهای قرار داده شده در هود دیواری موجب تهویه ی هوای داخل آشپزخانه می شود. کار کردن برای ساعت طولانی در آشپزخانه هایی که در معرض چربی و دود فراوان قرار می گیرند بسیار سخت است و در این آشپزخانه ها حتما باید فیلتر تهویه هوا وجود داشته باشد.

رعایت نکات ایمنی استفاده از هود

موادی که برای ساخت فیلتر هوای هود استفاده می شود باید غیر قابل سوختن باشد. به هنگام تعویض فیلتر هوای هود دقت کنید که با دقت و ظرافت این کار را انجام دهید. شل شدگی محل قرارگیری فیلتر هود خطرناک است و ممکن است سبب بروز آتش سوزی شود یا فیلتر نتواند وظیفه ی خود را به خوبی انجام دهد. فاصله ی استاندارد اجاق گاز با هود باید بین 15 تا 120 سانتی متر باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • جنس بدنه
    استیل نگیر 304
  • ضخامت بدنه
    1 میلی متر
  • ضخامت پروفیل
    4*4 میلی متر
  • چربی گیر
    دارد
  • جنس چربی گیر
    استیل نگیر 304
  • قابلیت نصب روی دیوار
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز