اشتراک گذاری

دستگاه ضد عفونی کننده

دستگاه مایع ریز اتوماتیک چند منظوره مدل تالی اکو ساده

VN-23216
انتخاب نوع کارکرد, رنگ های دیگر
ساده, استيل
ساده, استيل
اتوماتيک (چشم الکترونيکي), استيل
نوع کارکرد: ساده
استفاده بدون تماس فیزیکی: دارد
نشانگر LED: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه مایع ریز اتوماتیک چند منظوره مدل تالی اکو ساده

مدتیست که دستگاه های صابون ریز جایگزین قالب های صابون شده اند که به رعایت بهداشت کمک می کنند. یکی از انواع این دستگاه های ضد عفونی ، دستگاه مایع ریز اتوماتیک چند منظوره مدل تالی اکو می باشد که با رنگ استیل خود، بسیار شیک و جذاب بوده و برای هر دکوری در سرویس های بهداشتی مناسب و همخوانی دارد. از مزایای استفاده از این صابون ریز، اتوماتیک بودن آن و نداشتن هیچ دخالت دستی در آن می باشد.

دستگاه مایع ریز اتوماتیک چند منظوره مدل تالی اکو

استفاده و نصب دستگاه مایع ریز اتوماتیک چند منظوره مدل تالی اکو بسیار ساده می باشد. استفاده از این دستگاه مایع صابون ریز به دلیل تماس نداشتن دست با آن بسیار بهداشتی می باشد و عملکرد آن بر اساس چشمی تعبیه شده در ساختار آن انجام می گیرد. این دستگاه مایع ریز اتوماتیک دارای نشانگر LED می باشد. این دستگاه به دلیل چند منظوره بودن پمپ های مایع ریز، فوم ساز و اسپری را دارا می باشد

رنگ و جنس بدنه آن استیل بوده و از بابت ظاهری بسیار جذاب می باشد و قطعا مورد پسند بسیاری از افراد بوده و با بسیار از دکوراسیون های سرویس های بهداشتی همخوانی دارد. کیفیت در ساخت بدنه و جنس آن بسیار بالا می باشد. از این دستگاه به دلیل چند منظوره بودن می توان هم برای مایع دستشویی، هم مایع ظرفشویی و حتی شامپو استفاده کرد.دستگاه مایع ریز اتوماتیک چند منظوره مدل تالی اکو

مشخصات دستگاه مایع ریز اتوماتیک مدل تالی 

منبع انرژی به منظور کار این دستگاه، برق و باتری می باشد و بدون آنکه تماس فیزیکی با آن برقرار شود کار می کند. این اتفاق به دلیل وجود چشمی تعبیه شده در ساختار این دستگاه مایع ریز می باشد. این دستگاه دارای نشانگر ال ای دی می باشد و طرفیت مخزن آن به یک لیتری است. البته وزن خود جا مایعی 1 کیلوگرم می باشد.

در صورتی که می خواهید این جا مایعی را تهیه نمایید، بهتر است اندازه های آن را بدانید تا در زمان نصب دچار مشکل نشوید. اندازه های دستگاه مایع ریز اتوماتیک چند منظوره مدل تالی اکو برابر با 28 در 11 در 5 سانتی متر می باشد. سوالی که برای برخی از افراد پیش می آید این است که این دستگاه را برای استفاده در کنار ظرفشویی و مایع ظرفشویی نیز مناسب می باشد؟

به دلیل آنکه سینک ظرفشویی براق تر از روشویی در دستشویی می باشد و همین انعکاس ایجاد شده امکان دارد که در نحوه عملکرد چشمی اختلال ایجاد کند، بهتر است در زیر آن اسکاچ و یا ابر ظرفشویی را قرار دهید. تحت این شرایط به راحتی می توانید از این دستگاه مایع ریز اتوماتیک در کنار ظرفشویی نیز استفاده نمایید.

خرید دستگاه مایع ریز اتوماتیک با گنجایش یک لیتر مدل تالی اکو

با خیال راحت دستگاه مایع ریز اتوماتیک چند منظوره مدل تالی اکو را خریداری نمایید زیرا نه تنها بسیار کاربردی و بهداشتی است، بلکه دارای گارانتی 6 ماهه و خدمات پس از فروش یک ساله می باشد.

به منظور طول عمر دستگاه مایع ریز اتوماتیک چند منظوره مدل تالی اکو ساده بهتر است از باتری های آلکالاین استفاده نمایید. از باتری های ضعیف و بی کیفیت جدا خودداری نمایید زیرا باعث خرابی دستگاه شما خواهد شد. دقت داشته باشید اگر دستگاه شما در حال چشمک زن بود، نشانه ضعیف شدن باتری و نیاز به تعویض آن می باشد.

.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع کارکرد
    ساده
  • رنگ
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل
  • انرژی مصرفی
    باتری و برق
  • استفاده بدون تماس فیزیکی
    دارد
  • ظرفیت مخزن
    1 لیتر
  • نشانگر LED
    دارد
  • ابعاد
    28*11*5 سانتیمتر
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    12 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز