اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه سبزی و میوه خشک کن 6 سینی برقی با UV

VN-23299
ظرفیت دستگاه: 4 کیلوگرم در هر پارت
توان: 400 وات
جنس بدنه: استیل
تعداد سینی: 6 سینی
ترموستات: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سبزی و میوه خشک کن 6 سینی برقی با UV

یکی از انواع بهترین دستگاه های خشک کن است که با استفاده از آن می توان برای خشک کردن انواع مختلفی از میوه ها و سبزیجات اقدام کرد. دستگاه سبزی و میوه خشک کن ۶ سینی برقی با UV میوه ها و سبزیجات را با کیفیت بسیار عالی خشک می کند که طعم مطبوع آن حفظ می شود.از دستگاه سبزی و میوه خشک کن ۶ سینی برقی با UV می توان در تمامی محیط ها از جمله خانگی و کارگاهی استفاده کرد.

دستگاه سبزی و میوه خشک کن UV

انواع مختلفی از دستگاه های خشک کن میوه و سبزی وجود دارد که از آن ها می توان برای خشک کردن این محصولات استفاده کرد. خشک کردن میوه و سبزی ها از دیرباز مرسوم بوده است با این تفاوت که در گذشته از شیوه های سنتی استفاده می شد که مشکل اصلی آن ها خشک نشدن اصولی و آلودگی محیطی بود. اما در حال حاضر از دستگاه های پیشرفته در این زمینه استفاده می شود که علاوه بر خشک کردن استاندارد میوه ها و سبزی ها، برای ضدعفونی آن ها نیز به روش علمی اقدام می شود. دستگاه سبزی و میوه خشک کن  UV یکی از انواع دستگاه های خشک کن است که همچنان که در تولید چیپس میوه و خشکبار از آن استفاده می گردد می توانند در موارد دیگری از قبل خشک کردن سبزی و گوشت نیز از آن بهره برد.

در این دستگاه خشک کن با استفاده از برق، اعمال حرارت می شود و برخلاف دستگاه های خشک کنی که در آن ها از گاز برای خشک کردن میوه و یا سبزی استفاده می شود در دستگاه ها نوع برقی تغییر بو یا رنگ در محصول دیده نمی شود و در نهایت محصول کیفیت و سلامت بالایی را دارست. در این دستگاه همچنین از اشعه یووی برای ضدعفونی میوه ها و سبزیجات استفاده می شود.

دستگاه سبزی و میوه خشک کن 6 سینی برقی با UV

مشخصات دستگاه سبزی و میوه خشک کن ۶ سینی برقی با UV

دستگاه سبزی و میوه خشک کن ۶ سینی برقی با UV ابعاد بسیار مناسبی در تمامی مکان ها دارد و با ابعاد ۲۳ در ۲۹ در ۳۰ سانتی متر حتی در منزل هم می توان استفاده کرد. این دستگاه از شش سینی برای خشک کردن تشکیل یافته است و در هر قسمت ظرفیت چهار کیلوگرم است. توان این دستگاه سبزی و میوه خشک کن چهارصد وات است و نوع برق مصرفی آن ۲۲۰ وات یعنی از نوع تک فاز شهری است. جنس بدنه دستگاه از استیل است و مجهز به ترموستات می باشد.

خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کن ۶ سینی برقی با یووی

در صورتی که به دنبال خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کن ۶ سینی برقی با UV هستید این دستگاه با کیفیت را با قیمت مناسب می توانید از سایت ما خریداری کنید. خرید این دستگاه از سایت ما بسیار آسان است و پس از نهایی کردن سفارش دستگاه در هر کجای ایران که باشید به دست شما خواهد رسید. از مزیت های خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کن شش سینی از ویترین نت این است که دارای ضمانت نامه دوازده ماهه است و همچنین خدمات پس از فروش پنج ساله نیز شامل آن می شود و پس از خرید با آموزش هایی که وجود دارد به راحتی می توانید از دستگاه استفاده کنید.

 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    23*29*30 سانتی متر
  • ظرفیت دستگاه
    4 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    6 سینی
  • توان
    400 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • ولتاژ
    220 ولت
  • ترموستات
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز