اشتراک گذاری

دستگاه سیل القایی

دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک

VN-23300
ابعاد: 24*34.5*31 سانتی متر
برق مصرفی: تک فاز
نوع کارکرد: نیمه اتوماتیک
ولتاژ مصرفی: 220 ولت
کمترین قطر دهانه: 2 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک

از بین انواع دستگاه های بسته بندی و آب بندی درب ظروف می توان به دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک اشاره کرد. دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک که جهت آب بندی ظروف غیر فلزی به کار می رود کار آب بندی ظروف را به صورت غیر تماسی و حرارت غیر مستقیم انجام می دهد. از مزایای بهره گیری از روش سیل القایی می توان به افزایش راندمان تولید، حفاظت از محتوای ظروف در برابر آلودگی، ماندگاری بالای محصولات و ... اشاره کرد.

دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک

یکی از مهم ترین مراحل تولید انواع محصولات آب بندی و بسته بندی می باشد که به روش های مختلف صورت می گیرد. از روش های استاندارد و مطمئن آب بندی ظروف می توان به روش سیل القایی اشاره کرد که با کمک دستگاه های سیل القایی انجام می شود. دستگاه سیل القایی گزینه ای مناسب جهت آب بندی و بسته بندی انواع ظروف غیر فلزی مانند ظروف شیشه ای و پلاستیکی می باشد. از بین انواع این دستگاه ها می توان به دستگاه های سیل القایی نیمه اتوماتیک اشاره کرد.

دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک

مشخصات دستگاه سیل القایی مدل نیمه اتوماتیک

دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک به صورت غیر تماسی و با اعمال حرارت کار بسته بندی و آب بندی ظروف پلاستیکی و شیشه ای را انجام می دهد. مراحل سیل کردن درب ظروف پلاستیکی و شیشه ای توسط دستگاه های سیل القایی نیمه اتوماتیک شامل ایجاد میدان الکترومغناطیسی قوی حاصل از گرمایش القایی می شود که با ارسال امواج بین درب و آستر آلومینیومی درب را سیل می کند. دستگاه های سیل القایی نیمه اتوماتیک برای آب بندی ظروف تهیه شده از پلی استر، کلرید پلی وینیل، پت، پلی اتیلن و ترموپلاست های مرتبط کاربرد دارد.

دستگاه های سیل القایی نیمه اتوماتیک برای آب بندی ظروف درب بار و بدون درب استفاده می شود. از مشخصات این دستگاه می توان به استفاده از روش حرارت غیر مستقیم برای سیل کردن درب ظروف اشاره کرد. از مشخصات دستگاه های سیل القایی نیمه اتوماتیک استفاده از برق تک فاز با ولتاژ مصرفی ۲۲۰ ولت اشاره کرد. همچنین دستگاه سیل القایی مدل نیمه اتوماتیک امکان سیل کردن انواع ظروف با قطر دهانه ۲ تا ۱۳ سانتی متر را دارد.

مزایای دستگاه سیل القایی

نظر به مزایای قابل توجه دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک امروزه در خط تولید و بسته بندی انواع محصولات از این دستگاه های استاندارد بهره گرفته می شود. از مزایای استفاده از دستگاه سیل القایی می توان به جلوگیری از آلودگی محتوای ظروف اشاره کرد که منجر به حفظ کیفیت اولیه محصول می گردد. مهر و موم انواع ظروف توسط روش سیل القایی مانع از دستکاری محصول خواهد شد. از طرف دیگر مهر و موم نمودن درب ظروف با دستگاه های سیل القایی نیمه اتوماتیک مانع از تخریب یا سرقت محتوای ظروف می شود.

از آنجا که آب بندی ظروف با دستگاه سیل القایی از ورود هر گونه آلودگی به ظرف جلوگیری می کند میزان ماندگاری محصولات نیز افزایش می یابد. از دیگر مزایای بهره گیری از دستگاه های سیل القایی نیمه اتوماتیک می توان به رضایت بیشتر مشتری اشاره کرد. با آب بندی ظروف به روش سیل القایی مصرف کننده و مشتری نسبت به کیفیت محصول اطمینان بیشتری خواهند داشت.

استفاده از دستگاه های سیل القایی مدل نیمه اتوماتیک در خط بسته بندی محصولات سبب سرعت بالای تولید می شود. همچنین آب بندی ظروف با روش سیل القایی سطح ایمنی و امنیت محصول را بالا می برد.

 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    24*34.5*31 سانتی متر
  • نوع کارکرد
    نیمه اتوماتیک
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ مصرفی
    220 ولت
  • کمترین قطر دهانه
    2 سانتی متر
  • بیشترین قطر دهانه
    13 سانتی متر
  • وزن
    2.7 کیلوگرم
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز