اشتراک گذاری

دستگاه جوانه ساز

دستگاه جوانه ساز 3 سینی نیمه اتوماتیک مدل 360B

VN-23301
انتخاب ابعاد های دیگر
320*320*325 میلیمتر
320*320*325 میلیمتر
320*320*325 میلیمتر
ظرفیت ورودی: 150 گرم
تعداد کشو یا طبقه: 3 عدد
سیستم کنترل: نیمه اتوماتیک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه جوانه ساز 3 سینی نیمه اتوماتیک مدل 360B

.آیا تا به حال از دستگاه جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۶۰B استفاده کرده اید ؟ اگر شما نیز به دنبال یک دستگاه عالی برای جوانسازی نیاز دارید ما به شما خرید این دستگاه را با سیستم کنترل نیمه اتوماتیک و ۳ عدد طبقه پیشنهاد می کنیم، ظرفیت ورودی این دستگاه ۱۵۰ گرم می باشد و با سیستم تامین آب خودکار کار می کند.

دستگاه جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۶۰B

شما با استفاده از دستگاه جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۶۰B می توانید جوانه گندم را در دو الی سه روز تهیه کنید، همچنین افرادی که در خانه ماست درست می کنند، نیز می توانند از این دستگاه برای تولید ماست استفاده کنند، از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می توان به گارانتی ۱۲ و خدمات پس از فروش دستگاه تا ۵ سال اشاره کرد، در ادامه به بررسی کاربرد این دستگاه خواهیم پرداخت.

دستگاه جوانه ساز 3 سینی نیمه اتوماتیک مدل 360B

بررسی دستگاه جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتوماتیک 

این دستگاه همانطور که از نامش پیداست دارای سه سینی جداگانه برای تولید جوانه گندم در دو الی سه روز می باشد، اما شما می توانید از این دستگاه نه تنها برای جوانه گندم بلکه برای حبوبات دیگر و بذر های مختلف نیز استفاده کنید، همچنین در صورتی که قصد تولید ماست با دستگاه را داشته باشید می توانید از مخزن جداگانه دستگاه نیز استفاده کنید.

دستگاه در زمان تولید فرآورده هیچگونه صدایی تولید نخواهد کرد و در سکوت کامل محصول مورد نظر را تولید می کند، کارکرد این دستگاه با برق می باشد و شما می توانید چندین روز به صورت ۲۴ ساعت و مکرر از دستگاه استفاده کنید.همچنین برق مصرفی این دستگاه از برق کم مصرف ۲۲۰ وات و تک فاز تهیه می شود که هزینه برق را کاهش می دهد . دقت داشته باشید که از این دستگاه باید در دمای محیط ۲۰ درجه سانتی گراد تا ۲۵ درجه سانتی گراد استفاده کرد.

قابلیت دستگاه جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتوماتیک 

از قابلیت های دستگاه جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۶۰B می توان به قابلیت تولید جوانه، تولید بذر های متنوع مانند جو ، ماش ، لوبیا، یونجه و شبدر در کوتاه ترین زمان ممکن، تامین پتاسیم، منیزیم، فسفر، ویتامین ، نیاسین، اسید فولیک، بتاکاروتن در جوانه گندم تولید شده ، تولید جوانه گندم در تمامی فصل ها، تولید جوانه با سرعت بالا، فضای کم برای اشغال، مناسب برای کار در خانه و مغازه، استفاده از دستگاه برای درآمد زایی و سرمایه گذاری پر سود و... اشاره داشت.

روش کار با دستگاه جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۶۰B 

دستگاه جوانه ساز همانطور که گفته شد دارای سه سینی می باشد، هر سینی دارای یک فیلتر است که به دریچه آب متصل است، هر کدام از این سینی ها توانایی جداسازی و بالا پایین شدن و جابه جایی با طبقات دیگر را دارند به همین دلیل باید در استفاده از دستگاه دقت بالایی داشته باشید.

برای استفاده از دستگاه جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۶۰B باید جوانه های گندم را در طبقات دوم و سوم قرار دهید، سپس آب را از دریچه بالای دستگاه روی طبقه اول می ریزید تا با گذشت زمان آب کم کم به طبقه پایین نفوذ پیدا کند، دستگاه با نفوذ آب در گذر زمان رطوبت هوا را تامین می کند و باعث می شود تا جوانه ها در کوتاه ترین زمان ممکن رشد کنند

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    32*32*32.5 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    150 گرم
  • تعداد کشو یا طبقه
    3 عدد
  • سیستم کنترل
    نیمه اتوماتیک
  • سیستم تامین آب
    خودکار
  • سایر توضیحات
    این دستگاه قابلیت تولید ماست هم دارد.
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز