اشتراک گذاری

دستگاه جوانه ساز

دستگاه جوانه ساز 2 سینی نیمه اتوماتیک مدل 321

VN-23304
ظرفیت ورودی: 150 گرم
تعداد کشو یا طبقه: 3 عدد
سیستم کنترل: نیمه اتوماتیک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه جوانه ساز 2 سینی نیمه اتوماتیک مدل 321

یکی از جدید ترین مدل های دستگاه تولید و پرورش جوانه ها، دستگاه جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۲۱ نام برده می شود. این دستگاه دارای قابلیت پرورش جوانه ها به صورت جداگانه در هر سینی می باشد و پس از خریداری، تا ۱۲ ماه می توان از کارت گارانتی آن استفاده نمود.

معرفی دستگاه جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۲۱

دستگاه جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۲۱ مدلی منحصر به فرد و پرکاربرد است که می تواند در صنایع کشاورزی نقش گسترده ای داشته باشد. دستگاه های جوانه ساز، دستگاه های کوچکی هستند که می توانند تاثیر چشمگیری در رشد جوانه ها و بذر آنها داشته باشند. امروزه به دلیل قابلیت ها و اندازه بسیار مناسب جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۲۱، از آن به عنوان یک دستگاه جوانه ساز خانگی نام برده می شود.

این دستگاه با سیستم آبیاری بذر ها موجب رشد و پرورش آن ها شده و این فرایند را بدون نیاز به خاک و یا حتی سموم شیمیایی به سرانجام می رساند. پس از آبیاری بذر ها در این دستگاه، جوانه ها از بذر ها بیرون آمده و پس از گذشت ۵ روز می توانید آن ها را برداشت کنید. جوانه ها به عنوان مواد خوراکی در انواع غذا ها و ساندویچ ها مورد استفاده قرار می گیرند و دارای میران بالایی فیبر، مواد معدنی، پروتئین و ویتامین هستند.

دستگاه جوانه ساز 3 سینی نیمه اتوماتیک مدل 321

مزایا و معایب دستگاه جوانه ساز نیمه اتوماتیک مدل ۳۲۱

مزیت های بیشمار دستگاه جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۲۱ موجب شده تا امروزه از آن به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات برای تولید جوانه نام برده شود. این دستگاه دارای ۳ طبقه و یا ۳ سینی می باشد که می توان در هر کدام از آنها یک نوع بذر متفاوت را پرورش داد. لازم به ذکر است که سینی های این دستگاه ثابت نیستند و قابلیت جا به جایی دارند. بدین معنی که می توان طبقه ها را برای آبپاشی بهتر جا به جا نمود.

مزیت دیگر دستگاه جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتوماتیک این است که دارای خاصیتی به نام مویینگی می باشد. به موجب این خاصیت، هنگامی که آب پاشی در بالاترین قسمت دستگاه صورت می گیرد، آب به طبقه های پایینی نیز نفوذ پیدا خواهد کرد و بدین ترتیب رطوبت در تمام محفظه دستگاه انتشار می یابد. دمای مورد استفاده این دستگاه ۲۰ الی ۲۵ درجه سانتی گراد است که با توجه به نوع بذر ها و شرایط دمایی آن ها، این دما را افزایش یا کاهش داد.

ویژگی های فنی دستگاه جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتومات مدل ۳۲۱

دستگاه جوانه ساز ۳ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۲۱ دارای ابعاد متوسط می باشد که آن را برای استفاده در منازل نیز به یک گزینه عالی تبدیل کرده است. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک مرغوب و بسیار فشرده می باشد و همچنین طبقات این دستگاه نیز به دلیل عدم ایجاد حساسیت در بذر جوانه ها، از پلاستیک ساخته شده است. در هر طبقه این دستگاه می تواند حدود ۱۵۰ گرم بذر جوانه را پرورش داد.

سیستم تامین آب این دستگاه عملکردی خودکار دارد، اما سیستم کنترل آن به صورت نیمه اتوماتیک طراحی شده است. از این جهت برای کنترل رشد جوانه ها به اپراتور نیاز است. با خریداری این محصول، دفترچه راهنمای جامع آن نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت و همچنین تا ۵ سال پس از خریداری، می توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    28*28*27.3 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    150 گرم
  • تعداد کشو یا طبقه
    3 عدد
  • سیستم کنترل
    نیمه اتوماتیک
  • سیستم تامین آب
    خودکار
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز