اشتراک گذاری

دستگاه ضد عفونی کننده

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر تال

VN-23327
نوع کارکرد: اتوماتیک (چشم الکترونیکی)
استفاده بدون تماس فیزیکی: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,470,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,470,000

تماس با تامین کننده
فن آوران برتر صنعت هوشمند نوین کوشا
فن آوران برتر صنعت هوشمند نوین کوشا
تولید کننده / عضویت از 2 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر تال

.با توجه به مشکلاتی که بر اثر ویروس کرونا در جامعه ایجاد شده و رعایت بهداشت فردی و جمعی شکل دیگری به خود گرفته، دستگاه هایی مانند دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر تال بیش از پیش و در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار گرفته است. این دستگاه به صورت اتوماتیک پاشش مواد ضد عفونی کننده را انجام می دهد و دیگر نیازی به دخالت دست نخواهد بود.

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر تال

دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک یکی از لوازم بهداشتی است که توسط فن آوران برتر صنعت هوشمند نوین کوشا تولید و به بازار عرضه شده است. نوع کارکرد اتوماتیک این دستگاه بدون دخالت دست و هیچ نوع تماس فیزیکی و توسط چشم الکترونیک کمک می کند تا موازین بهداشتی به خوبی رعایت شود. با کمک این دستگاه می توانید به راحتی دست های خود را ضد عفونی نمایید. تنها کافیست مخزن آن را که دارای 3 لیتر گنجایش می باشد از مواد ضد عفونی کننده پر کرده و از آن در مکان های مختلف استفاده نمایید. با استفاده از این مدل دستگاه ضد عفونی کننده در مصرف این مواد نیز صرفه جویی خواهد شد.

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر تال

مشخصات دستگاه ضد عفونی کننده دست مدل سوییپر تال

این دستگاه ضد عفونی کننده دست به صورت زمینی ساخته شده و دارای رنگ سفید می باشد. بدنه این دستگاه از پلاستیک ABS ساخته شده که بسیار با کیفیت می باشد و بدون تماس دست و با کمک چشم الکترونیکی تعبیه شده در آن کار می کند و با تشخیص سنسور عمل پاشش مواد ضد عفونی کننده انجام می شود. در این دستگاه مخزنی برای مواد ضد عفونی کننده با گنجایش 3 لیتر تعبیه شده است. ابعاد این دستگاه برابر با 75 در 24 در 13 سانتی متر می باشد. وزن آن 2.42 کیلوگرم بوده و وزن سبکی دارد که حمل و جابجایی آن بسیار ساده خواهد بود.

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر تال انرژی مورد نیاز خود را از برق و باتری دریافت می کند. نوع ریزش مواد ضد عفونی کننده آن به شکل مه پاش می باشد. در واقع به محض آنکه دست شما در جایگاه مخصوص قرار گرفت و در واقع چشمی دست شما را تشخیص داد، مایع ضد عفونی کننده خارج خواهد شد. مزیت مهم این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های ضد عفونی کننده دست موجود در بازار اتوماتیک بودن آن و دخالت نداشتن دست در استفاده از آن می باشد.

خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک

در صورتی که نیاز دارید تا دستگاه ضد عفونی کننده دست را برای محل کار خود خریداری نمایید، بهترین آن می تواند دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر تال باشد زیرا علاوه بر مزایا و خصوصیاتی که به آن اشاره شد، دارای گارانتی 6 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله می باشد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید قطعات و لوازم جانبی آن را خریداری و یا تعمیر نمایید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع کارکرد
    اتوماتیک (چشم الکترونیکی)
  • رنگ
    سفید
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • انرژی مصرفی
    باتری و برق
  • استفاده بدون تماس فیزیکی
    دارد
  • نوع ریزش
    مه پاش
  • ظرفیت مخزن
    3 لیتر
  • ابعاد
    75*24*13 سانتیمتر
  • وزن
    2.42 کیلوگرم
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز